AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Del Skrevet 28. april 2023 Midjemålet er fortsatt det samme, ja generelt resten også. Er 165 cm og gått ned fra 72,5 til 65,5. Ser jo helt lik ut😔 Anonymkode: 73f32...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Man mister jo over "hele" kroppen når man går ned i vekt. Ikke bare noen få plasser, og jeg vil tro at du som går og ser deg selv hver dag i speilet ikke vil legge like mye merke til hvordan du forandrer deg fra dag til dag. Men noen som ikke har sett deg siden før du gikk ned de 7 kiloene helt sikkert ville kunne lagt merke til det. Så jeg syns ikke du bør miste motet for det, du har gjort en kjempejobb. 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Har du målt med målbånd? Det er ikke så lett å se selv at man har gått ned i vekt, og så må du huske at fett rundt indre organer forsvinner først (noe som er bra). Jeg tipper du har mistet centimetere også og syns du skal måle en fast dag i uka så du ser endringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Jeg synes det er lettere å bruke klær som mål og ikke målebånd, evt i tillegg. Feks en turbukse som jeg akkurat ikke får lukket igjen, uten særlig stretch, når den passer så har jeg gått ned cm. Når den passer uten å måtte bruke makt og holde inn magen så har jeg gått ned mer. Anonymkode: f2e6c...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå