AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg jobber i et bygg med flere bedrifter, og i en av de andre bedriftene har jeg sett en kjekk mann. Første gangen jeg så han låste blikkene våre på hverandre. Det føltes helt surrealistisk, vi stirret på hverandre lenge. Jeg gikk så videre i møte, og så han ikke igjen på rundt 2 uker. Men i ettertid har jeg sett han nå og da, typisk når vi er ute på vandring i bygget (til og fra lunsj, til og fra toalettet, til og fra møter ol). Jeg føler at vi alltid ser ekstra på hverandre. Men jeg er sjenert, og sett bort i fra vårt første «møte», ser jeg bort nokså raskt. Vi har ikke hatt en naturlig setting til å prate sammen. Jeg har med min eksepsjonelt gode stalkerevne funnet ut hvem han er. Men jeg finner han ikke på sosiale medier (han har et vanlig internasjonalt navn). Jeg har heller ikke klart å finne ut hvor gammel han er. Men så er jo spørsmålet hva jeg skal gjøre? Jeg skulle gjerne kommet i prat med han på en naturlig måte, ikke at jeg går bort til han (for det tør jeg ikke). Kanskje jeg kan begynne å si hei når jeg går forbi han? Eller er det merkelig å begynne med det sånn plutselig? Setter pris på tips🥰 Anonymkode: a7f81...847
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Ja, det er vel helt innafor å si hei? Jeg sier «god morgen» når jeg møter fremmede i heisen på vei til jobb. Trodde det var helt vanlig. Anonymkode: ab326...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Hvilket land er han fra? Anonymkode: 9efaf...f34
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 dette er klipp og lim. lest det før. Anonymkode: 32ddf...31f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Begynn å si hei Anonymkode: 64da1...600
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): dette er klipp og lim. lest det før. Anonymkode: 32ddf...31f Kanskje har eg skrevet om han tidligere, husker ikke. Anonymkode: a7f81...847
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, det er vel helt innafor å si hei? Jeg sier «god morgen» når jeg møter fremmede i heisen på vei til jobb. Trodde det var helt vanlig. Anonymkode: ab326...fbc Jeg skal begynne å si hei 😊 Anonymkode: a7f81...847
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvilket land er han fra? Anonymkode: 9efaf...f34 Han er fra et engelskspråklig land:-) Anonymkode: a7f81...847
ClausSaus Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg jobber i et bygg med flere bedrifter, og i en av de andre bedriftene har jeg sett en kjekk mann. Første gangen jeg så han låste blikkene våre på hverandre. Det føltes helt surrealistisk, vi stirret på hverandre lenge. Jeg gikk så videre i møte, og så han ikke igjen på rundt 2 uker. Men i ettertid har jeg sett han nå og da, typisk når vi er ute på vandring i bygget (til og fra lunsj, til og fra toalettet, til og fra møter ol). Jeg føler at vi alltid ser ekstra på hverandre. Men jeg er sjenert, og sett bort i fra vårt første «møte», ser jeg bort nokså raskt. Vi har ikke hatt en naturlig setting til å prate sammen. Jeg har med min eksepsjonelt gode stalkerevne funnet ut hvem han er. Men jeg finner han ikke på sosiale medier (han har et vanlig internasjonalt navn). Jeg har heller ikke klart å finne ut hvor gammel han er. Men så er jo spørsmålet hva jeg skal gjøre? Jeg skulle gjerne kommet i prat med han på en naturlig måte, ikke at jeg går bort til han (for det tør jeg ikke). Kanskje jeg kan begynne å si hei når jeg går forbi han? Eller er det merkelig å begynne med det sånn plutselig? Setter pris på tips🥰 Anonymkode: a7f81...847 Det konvensjonelle er jo å starte en samtale i en situasjon der dere begge står ovenfor ett eller annet "felles", og så dreie samtalen over på noe åpent (altså ikke bare ja/nei-spørsmål). Kanskje han står og fikler med kaffemaskinen når du kommer inn på felleskjøkkenet eller noe, og du sier «Å nei… er det ikke kaffe å få?» sånn litt på spøk. Så svarer han ett eller annet, du bruker dette til å dreie i retning f.eks hva de driver med i bedriften der han jobber, og deretter over på ham, fyller inn litt om deg selv der det måtte være relevant, og vips – så er dere i gang med å bli kjent. Ett eller annet sånt noe. Ikke så viktig nøyaktig hvordan, det viktige er retningen – at det blir naturlig å snakkes sammen igjen. Hold det lett og ledig. Alltid lurt å avslutte med ett eller annet som åpner for at dere skal gjenoppta kontakt. Kanskje du skal komme inn og se på noe hos dem, eller at dere skal snakkes om ett eller annet prosjekt, eller… noe som ikke direkte er en "date", men som kan ha litt samme funksjon. Endret 29. april 2023 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå