AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg så nylig en annonse for en mensentruse. Jeg forstod det som står den erstatter å ha bind i trusa. Finnes det noen pp KG som vil dele sine erfaringer med denne trusa? Datter fikk mensen for noen mnd siden, lurer på om dette vil gjøre hverdagen enda lettere...hvor ofte må en slik truse skiftes? Kan den vaskes i maskin? Hva koster den? Er den lekkasje sikker? Anonymkode: f827e...fca
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Jeg er veldig skeptisk. Den er nok ikke lekkasjesikker Anonymkode: 6e84a...075
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg så nylig en annonse for en mensentruse. Jeg forstod det som står den erstatter å ha bind i trusa. Finnes det noen pp KG som vil dele sine erfaringer med denne trusa? Datter fikk mensen for noen mnd siden, lurer på om dette vil gjøre hverdagen enda lettere...hvor ofte må en slik truse skiftes? Kan den vaskes i maskin? Hva koster den? Er den lekkasje sikker? Anonymkode: f827e...fca Jeg har menstruse fra Lindex og er superfornøyd. Går aldri tilbake til andre mensprodukter. Jeg bruker en truse hele dagen og skyller den enten godt i kaldt vann før jeg henger det opp eller slenger den til vask. Har aldri opplevd lekkasje Anonymkode: 261ce...9d6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har menstruse fra Lindex og er superfornøyd. Går aldri tilbake til andre mensprodukter. Jeg bruker en truse hele dagen og skyller den enten godt i kaldt vann før jeg henger det opp eller slenger den til vask. Har aldri opplevd lekkasje Anonymkode: 261ce...9d6 En truse hele dagen?! Kjenner du ikke at du blir våt? At det er mye blod i trusa? nå klarer ikke jeg selv å bruke bind pga det, så klarer ikke tanken på menstruse da.. Anonymkode: 0a334...68d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): En truse hele dagen?! Kjenner du ikke at du blir våt? At det er mye blod i trusa? nå klarer ikke jeg selv å bruke bind pga det, så klarer ikke tanken på menstruse da.. Anonymkode: 0a334...68d Hele dagen som i 8-10 timer.Nei merker ikke noe til det og det kan ikke sammenlignes med bind. Var skeptisk,men så ble jeg frelst Anonymkode: 261ce...9d6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Jeg blødde myyyye mer da jeg var tennåring enn som voksen, så jeg ville isåfall bare brukt trusene på siste dagene. Men lukter det ikke på sommeren om man har den på en hel arbeidsdag? Anonymkode: 35b16...8a2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Da jeg var tenåring blødde jeg veldig mye og jeg hadde absolutt ikke tatt sjansen på at det holder med medium til kraftig blødning. Som tenåring er man jo også ekstra utsatt hvis man skal oppleve lekkasjer for at det blir vanskelig å legge slik bak seg. Nå når jeg blør veldig lite kunne jeg vurdert en slik truse, men ville ikke brukt en hel dag. Anonymkode: 20a80...c83
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 De som bruker Mensentruser/Bind kan man kjenne på avstand har mensen, i hvertfall når man går forbi de 🤢🤮 Skjønner ikke at de ikke kjenner det selv, så uhygenisk som det går ann å bli. Anonymkode: 8e40c...63c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Jeg har også mensentruse fra Lindex og er blitt helfrelst 🤩 Bruker de mest i forhold til jobb, hjemme og på natt har jeg som regel truse og bind. Har to medium og en super+ (siste ble kjøpt i nød p.g.a. jeg var litt uforberedt) 👀 Er en gang jeg trodde jeg skulle blø i gjennom på en medium, men den holdt faktisk til jeg kom hjem 🙏🏻 Kjennes ut som å ha på en vanlig undertøy, og jeg er tørrere enn ved bruk av truse og bind. Dekker bra 😊 Anonymkode: 9f15a...c2c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 Jeg bruker mensentruse i tillegg til tampong om natta fordi jeg blør så mye. Veldig fornøyd. Kjøpt på ebay. Anonymkode: 7749e...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå