AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Hvorfor er det så jævlig vanskelig å klippe håret mitt så kort som jeg vil ha det? Jeg er ikke-binær, men jeg er dessverre overvektig med store pupper, så det er jo veldig synlig at jeg biologisk er kvinne. Når jeg skal klippe meg ønsker jeg en maskulin kort frisyre, men det er jo komplett umulig å få frisørene til å gjøre! Selv om jeg sier jeg skal ha maskinkort i nakken og på sider, ikke feminint, så greier de likevel å klippe en feminin frisyre. Ikke er deg kort nok, det er en «rund» form på hodet, og de lager konsekvent en spiss ned ved øret, selv om jeg sier jeg ikke vil ha en feminin klipp. Hva i all verden kan jeg si for å gå de til å klippe meg sånn som jeg vil? Anonymkode: 56586...531
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Gå til en arabisk barberer og bestill enkel herreklipp. Da får du det du skal ha Anonymkode: 48024...552 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Klippe deg selv med maskin? Anonymkode: 0d54e...7f0 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Kan du ikke si at du vil ha en herreklipp, siden du identifiserer deg som mann? Eventuelt ta med et bilde av hvordan du vil ha det? Hvis du ser ut som en dame og sier "kort hår" til en frisør, uten å spesifisere herreklipp, vil du jo ende opp med en mer feminin frisyre... Anonymkode: 7ff28...e24 1 1
Mezzosoprena Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 21.48): Hvorfor er det så jævlig vanskelig å klippe håret mitt så kort som jeg vil ha det? Jeg er ikke-binær, men jeg er dessverre overvektig med store pupper, så det er jo veldig synlig at jeg biologisk er kvinne. Når jeg skal klippe meg ønsker jeg en maskulin kort frisyre, men det er jo komplett umulig å få frisørene til å gjøre! Selv om jeg sier jeg skal ha maskinkort i nakken og på sider, ikke feminint, så greier de likevel å klippe en feminin frisyre. Ikke er deg kort nok, det er en «rund» form på hodet, og de lager konsekvent en spiss ned ved øret, selv om jeg sier jeg ikke vil ha en feminin klipp. Hva i all verden kan jeg si for å gå de til å klippe meg sånn som jeg vil? Anonymkode: 56586...531 Jeg tenker at det kan være lurt å be om herreklipp 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Enig, be om herreklipp og si du identifiserer deg som det. Frisørene er nok redd for at de misforstår og du ender meg noe du ikke vil ha. Anonymkode: 4df28...d2b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå