AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg er veldig betatt, men føler jeg er usikker på gå videre når han allerede i start en kommer med den at han vet ikke. Vi har vært venner/bekjente en stund via mine venner, og har alltid flørtet uten at det ledet til noe. Så ønsket han mer tid med meg, men uten å binde seg. For meg kjennes det ikke aktuelt ut å ha et test forhold så han kan se, for jeg får følelser enkelt og jeg er lett å såre, så jeg må ha noen regler for meg selv. Men er jeg for vanskelig her? Kan det være at jeg misser noe bra? Anonymkode: 2c342...69f 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Hold deg unna og ta til deg det han sier. Har brent meg på sånne før, nå skyr jeg de som pesten. Anonymkode: 19546...d2d 9 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Så han mener du skal være prøvekanin? Anonymkode: 6ac54...939 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hold deg unna og ta til deg det han sier. Har brent meg på sånne før, nå skyr jeg de som pesten. Anonymkode: 19546...d2d Uff, er redd det skal skje med meg også. Har en følelse av at han ikke kommer til å binde seg. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så han mener du skal være prøvekanin? Anonymkode: 6ac54...939 Ja han ville se hvordan et forhold mellom oss var.. jeg spurte om han mente dating, men han mente full pakke. Anonymkode: 2c342...69f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Hva er forskjellen på dating og full pakke? Anonymkode: ef18d...5e7 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er forskjellen på dating og full pakke? Anonymkode: ef18d...5e7 At vi bare hopper i det, har sex, møter hverandres venner, drar på helgetur osv... alt på en gang Anonymkode: 2c342...69f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Han vil bare ha litt sex innimellom. Ikke gi han en jævla dritt! Slike drittsekker må du holde deg unna, sorgen blir stor etterpå, om du lar deg lure til sengs, om igjen og om igjen. Så puff… så er han vekk. Anonymkode: 24e38...878 6 6
Sydvesta Orkana Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Hvor lenge mener han denne auditionen skal vare?? Husker en kommentar fra en deltaker i en reality serie som sa at han deltok ikke for å se om han fant en han kunne leve med, men en han ikke kunne leve uten 😍. Må si at serien var noe piss, men den kommentaren smalt rett i sikringsboksen hos meg. Kan du leve uten denne fyren? Bedre å beholde et vennskap og kunne ha felles omgangskrets For dersom du får sterke følelser, mens han plutselig er "over det", så risikerer du å "miste" både han og flere av de felles vennene. 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Nei, hallo. Sjansen for at dette ender med at du får alt du ønsker deg, er ganske liten 😕 Anonymkode: 2a683...fd9 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uff, er redd det skal skje med meg også. Har en følelse av at han ikke kommer til å binde seg. Ja han ville se hvordan et forhold mellom oss var.. jeg spurte om han mente dating, men han mente full pakke. Anonymkode: 2c342...69f Stol på magefølelsen din! Han har sagt han ikke vil binde seg. Likevel vil han at dere skal oppføre dere som kjærester og ha sex og dra på turer sammen, full pakke............................................................. men helt uforpliktende.......... Si til ham at siden han er ute etter en elskerinne, ikke en kjæreste, så får han heller søke etter en elskerinne et annet sted. Anonymkode: e9009...feb 9 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 Be han dra til helvete. Det er fornøydgaranti på joggesko fra XXL, ikke på damer. Anonymkode: 1089d...1e3 3 4 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Be han dra til helvete. Det er fornøydgaranti på joggesko fra XXL, ikke på damer. Anonymkode: 1089d...1e3 🤣 Jeg er redd det blir slik at vi har det først veldig bra, og så faller jeg helt hodestups, og når han trekker seg vekk eller bare vil møtes av og til så klarer jeg ikke å si Dra til helvete. Jeg har opplevd noe slikt for noen år siden, det endte med stor kjærlighetssorg hos meg og han følte ingenting. Så når en mann presenterer at han fra start egentlig ikke vil ha et forhold, kjenner jeg hele forsvaret mitt går helt opp. Anonymkode: 2c342...69f 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 🤣 Jeg er redd det blir slik at vi har det først veldig bra, og så faller jeg helt hodestups, og når han trekker seg vekk eller bare vil møtes av og til så klarer jeg ikke å si Dra til helvete. Jeg har opplevd noe slikt for noen år siden, det endte med stor kjærlighetssorg hos meg og han følte ingenting. Så når en mann presenterer at han fra start egentlig ikke vil ha et forhold, kjenner jeg hele forsvaret mitt går helt opp. Anonymkode: 2c342...69f Blir nok fort oppskriften. Tipper du er bedre tjent med å avvise han blankt, enn på å gå inni dette. Da beholder du gjerne både din egen og hans respekt. Anonymkode: 1089d...1e3 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil bare ha litt sex innimellom. Ikke gi han en jævla dritt! Slike drittsekker må du holde deg unna, sorgen blir stor etterpå, om du lar deg lure til sengs, om igjen og om igjen. Så puff… så er han vekk. Anonymkode: 24e38...878 Signerer. Ja det er dødfødt å gå etter emotionally unavailable men Anonymkode: 4284e...253
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): 🤣 Jeg er redd det blir slik at vi har det først veldig bra, og så faller jeg helt hodestups, og når han trekker seg vekk eller bare vil møtes av og til så klarer jeg ikke å si Dra til helvete. Jeg har opplevd noe slikt for noen år siden, det endte med stor kjærlighetssorg hos meg og han følte ingenting. Så når en mann presenterer at han fra start egentlig ikke vil ha et forhold, kjenner jeg hele forsvaret mitt går helt opp. Anonymkode: 2c342...69f Yep, eller plutselig har han funnet ei annen som "han vil satse på" og når du da blir lei deg så sier han bare "men jeg har jo ikke lovet deg noe, du visste jo at dette ikke var noe ordentlig forhold". Anonymkode: 2a683...fd9 2 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Yep, eller plutselig har han funnet ei annen som "han vil satse på" og når du da blir lei deg så sier han bare "men jeg har jo ikke lovet deg noe, du visste jo at dette ikke var noe ordentlig forhold". Anonymkode: 2a683...fd9 Jeg vet med meg selv at mest sannsynlig vil jeg falle for ham og få følelser, og ikke klare å stoppe i tide, så jeg er veldig redd dette skal skje. Anonymkode: 2c342...69f 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Uff, er redd det skal skje med meg også. Har en følelse av at han ikke kommer til å binde seg. Ja han ville se hvordan et forhold mellom oss var.. jeg spurte om han mente dating, men han mente full pakke. Anonymkode: 2c342...69f Han vil vel bare se om dere fungerer sammen før dere går til det drastiske skritt å binde dere økonomisk. Skjønner han for menn er de største taperne økonomisk sett ved samlivsbrudd. Han er vare før... Anonymkode: 69839...f9f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil vel bare se om dere fungerer sammen før dere går til det drastiske skritt å binde dere økonomisk. Skjønner han for menn er de største taperne økonomisk sett ved samlivsbrudd. Han er vare før... Anonymkode: 69839...f9f Det er jo i såfall jeg som burde være redd, jeg eier hus og biler mens han leier av foreldrene? Anonymkode: 2c342...69f 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #19 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil vel bare se om dere fungerer sammen før dere går til det drastiske skritt å binde dere økonomisk. Skjønner han for menn er de største taperne økonomisk sett ved samlivsbrudd. Han er vare før... Anonymkode: 69839...f9f Og en ting til han stoler tydeligvis ikke på deg... hvorfor ? Er du ikke pålitelig ? Anonymkode: 69839...f9f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo i såfall jeg som burde være redd, jeg eier hus og biler mens han leier av foreldrene? Anonymkode: 2c342...69f Javel. Da er det noe annet. Anonymkode: 69839...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå