AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg eier ingen ting i lin, men har lyst på en hvit, oversized skjorte. Jeg styrer imidlertid av prinsipp unna klær som trenger spesiell omsorg eller stryking. Må disse hvite linskjortene fra typ Cubus osv strykes, eller holder det at de tørkes på henger? Anonymkode: c5d14...464
Daria Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Linplagg er stort sett det minst strykefrie som finnes, de krøller seg bare du ser på dem... 2 1
Leo Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Jeg tørker mine linplagg på henger og er godt fornøyd med det. Lin krøller uansett og jeg synes faktisk det blir enda verre hvis plagget er strøket. Et utstrøket linplagg som krøller ser i det minste mer "naturlig" ut. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Jeg er overhodet ikke enig i at lin er det minst strykefrie som finnes. Tvert imot stryker jeg aldri noe jeg har av lin. Det hender til og med at jeg knøvler sammen linplagg i hendene for å myke dem opp og gi dem finere fall. Det som derimot er viktig, er å la linen tørke på henger, slik at den blir slett og får naturlig fall. Man vil ikke ha skrukker fra tørkestativ, bretting eller for lange opphold i vaskemaskinen etter at den er ferdig, men "bruksskrukker" på linen er jo bare slik linen er. Anonymkode: 55f38...f83 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Linplagg må strykes, det skrukker fort, men det er foskjell på brukt og gskrukket og nyvasket og skrukkete Anonymkode: ef4e3...d4a 1
Eleusinskemysteri Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Synes det er stor forskjell på hvor mye linprodukter krøller seg. Jeg har en del fra merket nectar som holder seg veldig fint. Anbefales. Har dette antrekket i svart som jeg bor i på sommeren og pynter opp med gullsmykker og fine sandaler: 1
Sola de Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Jeg pleier ikke å stryke mine. Men om du er veldig opptatt av ikke å ha krøllete klær, så er kanskje ikke lin for deg. Blir fort skrukkete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå