Gå til innhold

Halvparten på Tinder er mindre pene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rundet Tinder uten treffe en som er pen nok eller har rett kvalifikasjoner. Blir appen oppdatert daglig eller er dette man skal velge i? Skuffet. 

Anonymkode: 93674...2c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, desverre. 

Anonymkode: 7eaca...27a

AnonymBruker
Skrevet

Da får du senke kravene eller forbli singel.

Anonymkode: 381b9...0c7

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Da får du gå etter den andre halvparten da:)

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Rundet Tinder uten treffe en som er pen nok eller har rett kvalifikasjoner. Blir appen oppdatert daglig eller er dette man skal velge i? Skuffet. 

Men det er jo helt logisk. Hvis halvparten er pene, må den andre halvparten være mindre pene. I sum er de gjennomsnittlige. 

Anonymkode: 26b99...848

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Vitalogy
Skrevet

"Kvalifikasjoner". Hehe. Morsom, du.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så flott at Tinder har slike deilige og flotte kvinner som deg der da, hvis ikke ville det vært enda færre som er mindre pene 🙄

Anonymkode: c58f9...1b5

AnonymBruker
Skrevet

Enig men forstår såpass at veldig få er faktisk billedpene og at å være billedpen ikke er nok for å bli interessert i en mann. Levende menn man snakker med, hører stemmen til, ser hvordan går, står, beveger seg, sjarmen, holdningene etc er jo det som i realiteten gjør en mann attraktiv. Så så lenge han ser sjarmerende ut og har en seriøs og beskrivende profiltekst som treffer meg så sveiper jeg like på de :) De fleste er mye mer attraktive i virkeligheten enn på en dødt og flatt bilde. 

Anonymkode: 8baf5...f74

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvparten? Jeg synes 90% ser ut som ræl.

Anonymkode: a9e98...73f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener dere at damer eller menn ikke er pene?

Anonymkode: b846b...f8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mener dere at damer eller menn ikke er pene?

Jeg mener at menn gjør altfor lite for å presentere seg godt på et foto og i en profiltekst, og generelt gjør altfor liten innsats i å gjøre det beste ut av utseendet sitt. Det er mange som kunne vært kjekkere om de bare gadd å gå til frisøren, få seg en bedre klesstil, begynne med hudpleie, slutte å snuse og bleke tennene sine, og kjøpe seg en bukse i riktig størrelse for en gangs skyld. Ja og faktisk gidde å smile til kameraet da! :)

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes menn er uattraktive så er det ditt problem og ikke menns problem. Det er du som sutrer, og det er opp til deg å finne en løsning.

Anonymkode: 64d9c...57d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis halvparten ser ok eller vakre ut, så er det jo mye å velge i. Slutt å sutre 😄

Anonymkode: 1df5c...16f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig mange dårlige bilder der ute, og jeg tror mange menn kunne ha hatt godt av en hårklipp og litt barbering. Helt okei med skjegg, men sånn ustelt hårvekst fordi man ikke har orket å barbere seg på noen dager er ikke noe som imponerer så mange. 

Mørke bilder, bare bilder med solbriller, ingen bilder der han smiler, dobbelthake på grunn av dårlig vinkel på bildet, osv. Vil si 80 % av bildene på Tinder er sånn. 

Anonymkode: 381b9...0c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at menn gjør altfor lite for å presentere seg godt på et foto og i en profiltekst, og generelt gjør altfor liten innsats i å gjøre det beste ut av utseendet sitt. Det er mange som kunne vært kjekkere om de bare gadd å gå til frisøren, få seg en bedre klesstil, begynne med hudpleie, slutte å snuse og bleke tennene sine, og kjøpe seg en bukse i riktig størrelse for en gangs skyld. Ja og faktisk gidde å smile til kameraet da! :)

Det er sannt! Kjenner en god del sånne 

Anonymkode: f8bc7...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Så halvparten er pene da? Da har dere bedre utvalg enn mannfolk ihvertfall 

Anonymkode: 1e650...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvis du synes menn er uattraktive så er det ditt problem og ikke menns problem. Det er du som sutrer, og det er opp til deg å finne en løsning.

Det er menn som sutrer over å ikke bli valgt sitt problem. De får løse problemet med seg selv og ikke bare skylde på at kvinner er duste med høye krav 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er menn som sutrer over å ikke bli valgt sitt problem. De får løse problemet med seg selv og ikke bare skylde på at kvinner er duste med høye krav 🙄

Det er du som sutrer, ditt problem. Ferdig snakka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er du som sutrer, ditt problem. Ferdig snakka.

Hverke jeg eller ts sutrer nei. Den eneste som virker grinete og sutrete her i tråden er deg 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mye å velge i, fordi det et ikke mange menn som vil ha fast forhold. Og at det skal litt til for at kjemien klaffer for et kjæresteforhold. Vi damer på 35+ må bruke lenger tid på å finne kjæreste. Min subjektive erfaring. Selv er jeg 38 og har på et år datet 5 menn fra Tinder. Begynte å date i april 2022. Det har ikke klaffet med rett kjemi ennå, men jeg ønsker ikke å gi opp ennå. Som sagt i andre tråder er jeg ikke kresen og har ikke høydekrav. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...