AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 For en måned siden skulle jeg fly fra trondheim til bergen med retur 2 dager etter, dette var på helg. Flyet fra trondheim til bergen ble kansellert pga teknisk feil, og jeg fikk en ombookning som jeg valgte å kansellere siden jeg da ville vært frem i bergen 12 timer etter jeg egentlig skulle fly. Jeg fant et tidligere fly med norwegian i stede. Jeg presiserte og damen i kundeservice presiserte at returflyet 2 dager senere IKKE skulle kanselleres. Uansett, så oppdaget jeg at SAS allikevel hadde kansellert returflyet samme dag som jeg skulle fly, som jeg hadde betalt rundt 800 kr for i første omgang. Damen i kundeservice erkjente at SAS hadde gjort feil, men eneste måte å få nytt fly på var å bestille ny billett selv. Problemet var at nå kostet billetten 3180 kr!! Damen i kundeservice sa at jeg ville få tilbakebetalt differansen. Ok flott! Nå har jeg krevd tilbakebetaling og prøvd i flere omganger. Men sas nekter. Jeg har snakket med forbrukerrådet, de er selvsagt enig i meg. Og mener jeg i tillegg kan ha krav på standardkompensasjon på 250 euro! De rådet meg til å sende klagen min videre til transportklagenemda. Det har jeg nå gjort. Har noen vært borti noe lignende med SAS? 😩 evnt tatt det videre til transportklagenemda? Hva var utfallet? Anonymkode: aa87b...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå