Gå til innhold

Sak mot SAS- har klagd til transportklagenemda


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en måned siden skulle jeg fly fra trondheim til bergen med retur 2 dager etter, dette var på helg. Flyet fra trondheim til bergen ble kansellert pga teknisk feil, og jeg fikk en ombookning som jeg valgte å kansellere siden jeg da ville vært frem i bergen 12 timer etter jeg egentlig skulle fly. Jeg fant et tidligere fly med norwegian i stede. Jeg presiserte og damen i kundeservice presiserte at returflyet 2 dager senere IKKE skulle kanselleres.

Uansett, så oppdaget jeg at SAS allikevel hadde kansellert returflyet samme dag som jeg skulle fly, som jeg hadde betalt rundt 800 kr for i første omgang. Damen i kundeservice erkjente at SAS hadde gjort feil, men eneste måte å få nytt fly på var å bestille ny billett selv. Problemet var at nå kostet billetten 3180 kr!! Damen i kundeservice sa at jeg ville få tilbakebetalt differansen. Ok flott!

Nå har jeg krevd tilbakebetaling og prøvd i flere omganger. Men sas nekter. Jeg har snakket med forbrukerrådet, de er selvsagt enig i meg. Og mener jeg i tillegg kan ha krav på standardkompensasjon på 250 euro! De rådet meg til å sende klagen min videre til transportklagenemda. Det har jeg nå gjort.

Har noen vært borti noe lignende med SAS? 😩 evnt tatt det videre til transportklagenemda? Hva var utfallet?

Anonymkode: aa87b...b4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?🤷‍♀️

 

Ts

Anonymkode: aa87b...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...