Gå til innhold

Til klarsynte :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen klarsynte se om dere får opp noe om hvorfor en barndomsvenninne av meg ikke lenger vil ha kontakt? Det er lenge siden jeg har prøvd å kontakte henne nå, men jeg prøvde ved jevne mellomrom i flere år, og fikk bare korte svar og aldri noe svar på om hun vil treffes, eller noe som helst initiativ fra hennes side. Noen som ser hvorfor? Jeg skjønner det ikke. Fornavnet hennes begynner på G.

Anonymkode: 8c474...6ce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 20.09):

Kan noen klarsynte se om dere får opp noe om hvorfor en barndomsvenninne av meg ikke lenger vil ha kontakt? Det er lenge siden jeg har prøvd å kontakte henne nå, men jeg prøvde ved jevne mellomrom i flere år, og fikk bare korte svar og aldri noe svar på om hun vil treffes, eller noe som helst initiativ fra hennes side. Noen som ser hvorfor? Jeg skjønner det ikke. Fornavnet hennes begynner på G.

Klarsynte som vil se inn i mennesker som ikke har gitt sin tillatelse til det, bør du etter min mening være forsiktig med å høre på. Det er ikke etisk forsvarlig, for denne barndomsvenninna har ikke bedt om å bli lest slik. Det hadde jo vært utrolig ubehagelig om noen uten din viten og vilje brukte klarsynte til å se inn i hva du tenker, syns du ikke? 

Kanskje du kan spørre henne rett ut om det er noen spesiell grunn til at hun ikke er så interessert i kontakt med deg? 

Anonymkode: f9f8d...8b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 12.20):

Klarsynte som vil se inn i mennesker som ikke har gitt sin tillatelse til det, bør du etter min mening være forsiktig med å høre på. Det er ikke etisk forsvarlig, for denne barndomsvenninna har ikke bedt om å bli lest slik. Det hadde jo vært utrolig ubehagelig om noen uten din viten og vilje brukte klarsynte til å se inn i hva du tenker, syns du ikke? 

Kanskje du kan spørre henne rett ut om det er noen spesiell grunn til at hun ikke er så interessert i kontakt med deg? 

Anonymkode: f9f8d...8b2

Jeg skjønner hva du mener, men nå er det jo ikke sånn at klarsynte kan se hva andre tenker da, de får vel bare en fornemmelse eller en slags følelse av noe? Kanskje noen bilder dukker opp? Jeg tror ikke det hadde blitt så voldsomt avslørende, i beste fall litt forklarende for meg, kanskje? Ser jo at flere av de som har lest andre her inne, har lest både kjærester, familiemedlemmer og andre bekjente av den som spør, og det har aldri vært utleverende svar, alltid veldig respektabelt. Så da syns jeg ikke det kan være så feil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har sine grunner. Det er ikke sikkert at det har noe med deg å gjøre engang. Alle forandrer hele tiden. 

Kan du selv tenke deg til hvorfor hun ikke vil ha noe med seg å gjøre? 

Anonymkode: aaf3f...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du selv tenke deg til hvorfor hun ikke vil ha noe med seg å gjøre? 

Nei, jeg har ingen anelse. Derfor spurte jeg klarsynte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...