AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Da jeg ble sammen med kjæresten min hadde han en liten bamse på soverommet ved siden av sengen, og den bamsen holdt et hjerte der det stod "I love you" på. Han fortalte meg at den bamsen likte han så godt og den hadde han fått av en ekskjæreste for 6 år siden. Han var nok ferdig med damen, men likte gaven. Jeg synes dette var helt forferdelig og ble sjalu, med sa ingenting fordi jeg ville være kul. Han fjernet bamsen etter noen måneder, men tok den frem igjen forrige uke og da fortalte jeg at jeg ikke ønsker den på soverommet. Han skjønte ikke hvorfor den plaget meg og fremdeles gjør det. Er jeg rar? Anonymkode: 165af...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Beste cockblock må vel være å ha slike greier FREMME! Personlig tok jeg og linet opp alt sånt og skjøt det i stykker med salongrifla mi. Andre ting jeg har beholdt ligger i en boks på loftet. Anonymkode: a9e54...f64 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Nei, du er ikke rar! Jeg fant en sånn en på soverommet til min kjære da vi drev å skulle flytte sammen. Kjente hjertet nesten hoppet over et slag, ble litt uvel. Synes det var skikkelig ubehagelig!! Jeg spurte om det var noe han skulle ha og han ble skikkelig ille til mote. Bare mumlet noe og forsvant avgårde med den. Aner ikke om han fortsatt har den gjemt unna et sted, men frem på soverommet kom den aldri! Foreslå at hvis den er viktig for han, kan han ha den, men ikke fremme? Anonymkode: 3a632...eaf 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Beste cockblock må vel være å ha slike greier FREMME! Personlig tok jeg og linet opp alt sånt og skjøt det i stykker med salongrifla mi. Andre ting jeg har beholdt ligger i en boks på loftet. Anonymkode: a9e54...f64 Fantastisk👏😀 Ts Anonymkode: 165af...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, du er ikke rar! Jeg fant en sånn en på soverommet til min kjære da vi drev å skulle flytte sammen. Kjente hjertet nesten hoppet over et slag, ble litt uvel. Synes det var skikkelig ubehagelig!! Jeg spurte om det var noe han skulle ha og han ble skikkelig ille til mote. Bare mumlet noe og forsvant avgårde med den. Aner ikke om han fortsatt har den gjemt unna et sted, men frem på soverommet kom den aldri! Foreslå at hvis den er viktig for han, kan han ha den, men ikke fremme? Anonymkode: 3a632...eaf Han har nå funnet ut at hans datter skal få den, og det er enda verre for da forblir den i leiligheten. Jeg sier nei, men datteren hans har lagt sin elsk på den for hun tror at pappa har kjøpt den til henne. Ts Anonymkode: 165af...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Det var sånne vi hadde... Som tenåringer! Utrolig sært å gi slike som voksen og enda særere å beholde en. Anonymkode: bde32...99c 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var sånne vi hadde... Som tenåringer! Utrolig sært å gi slike som voksen og enda særere å beholde en. Anonymkode: bde32...99c Hun var vel opp mot 30 da hun ga bamsen til typen min og han like gammel. Ts Anonymkode: 165af...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Det er ikke rart å reagere på det nei. Det er sunn fornuft å kvitte seg med sånt og det er rart at han ikke forstår det. Men å synes det var "helt forferdelig" synes jeg er litt vel dramatisk. Anonymkode: 45aa6...051
SPOCA Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Veldig kleint, og jeg hadde bedt han fjerne den. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 Barnet har fått en bamse og den er borte fra deres soverom. La nå barnet sette pris på gaven fra faren sin. Barn er ikke akkurat forsiktig med kosebamser over tid så den vil bli glemt eller ødelagt. Ser virkelig ikke problemet. Anonymkode: b225e...8c3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har nå funnet ut at hans datter skal få den, og det er enda verre for da forblir den i leiligheten. Jeg sier nei, men datteren hans har lagt sin elsk på den for hun tror at pappa har kjøpt den til henne. Ts Anonymkode: 165af...fc9 Han klarer ikke å kvitte seg med den. Han visste jo det ville skje om han ga barnet bamsen. Enten skulle den gått i søpla eller innerst i et skap. Er han helt ferdig med den eksen? Anonymkode: a9e54...f64
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 Hadde vært mer i stuss på at en voksen mann har en bamse enn hvor den kom fra. Anonymkode: 9e7bb...6bb 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Barnet har fått en bamse og den er borte fra deres soverom. La nå barnet sette pris på gaven fra faren sin. Barn er ikke akkurat forsiktig med kosebamser over tid så den vil bli glemt eller ødelagt. Ser virkelig ikke problemet. Anonymkode: b225e...8c3 Bamsen er overalt den siden datteren hans bærer på den, men mest i sofaen i stuen så jeg ser den daglig. Ts Anonymkode: 165af...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde vært mer i stuss på at en voksen mann har en bamse enn hvor den kom fra. Anonymkode: 9e7bb...6bb Tsss hvorfor det? Jeg har en bamse jeg fikk til 1 årsdagen min, vi har vært sammen 36 år nå, men ingen fra ekser. Gamle kosedyr er fint det Anonymkode: a9e54...f64 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han klarer ikke å kvitte seg med den. Han visste jo det ville skje om han ga barnet bamsen. Enten skulle den gått i søpla eller innerst i et skap. Er han helt ferdig med den eksen? Anonymkode: a9e54...f64 Har hatt en annen ex etter henne som han fikk barn med, og så møtte han meg, så han er nok ferdig med henne ja, med han liker bamsen fortalte han meg i dag. Ts Anonymkode: 165af...fc9
Tundra31415 Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da jeg ble sammen med kjæresten min hadde han en liten bamse på soverommet ved siden av sengen, og den bamsen holdt et hjerte der det stod "I love you" på. Han fortalte meg at den bamsen likte han så godt og den hadde han fått av en ekskjæreste for 6 år siden. Han var nok ferdig med damen, men likte gaven. Jeg synes dette var helt forferdelig og ble sjalu, med sa ingenting fordi jeg ville være kul. Han fjernet bamsen etter noen måneder, men tok den frem igjen forrige uke og da fortalte jeg at jeg ikke ønsker den på soverommet. Han skjønte ikke hvorfor den plaget meg og fremdeles gjør det. Er jeg rar? Anonymkode: 165af...fc9 Nei, du er ikke rar, sånt kaster man eller gjemmer i en kasse på loftet
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 Så barnslig.. begge to altså. Seriøst, en bamse med i love you,og du blir sjalu? 🤦 Får helt hodepine av enkelte folk. Anonymkode: 1507e...827 3
Daria Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 Sært å gi et voksent menneske, sært å ha stående framme og sært å bli så sjalu så mange år senere. La det gå, det er en ubetydelig bagatell.
Brunello Skrevet 29. april 2023 #19 Skrevet 29. april 2023 Når man får seg kjæreste i voksen alder, har begge som oftest haugevis av bagasje. Både fysisk og ikke minst mental. Jeg tror en bamse er noe av det minste en bør bekymre seg over. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 Menn blir kun glad for bamser fordi det symboliserer damens kjærlighet til han. Menn hadde aldri i livet gått inn i en butikk og kjøpt en bamse til seg selv fordi han likte den så godt. Når det blir slutt med kjæresten, så kaster man bamsen, evt putter den i en boks med gamle minner på loftet. Anonymkode: 90806...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå