AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Flere som opplever det? Irriterer meg grenseløst. Har sjekket TripAdvisor, funnet et hotell og det vises til «Vis alle 8 tilbud fra kr 1609». Jeg går videre, det er booking som er billigst. For en uke skulle det bli 11263. Når jeg så går videre til booking.com endres prisen til 12926. Altså nesten 1700 mer enn oppgitt på TripAdvisor. Har sjekket både Hotels og Agoda, skjer ikke hos de. Men de ligger ofte litt over prismessig. Anonymkode: e1dd4...f11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Det er småkakene sin oppgave det. Når du finner det du vil ha, bytter du nettleser og se hva som skjer. Anonymkode: d4bc4...da5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er småkakene sin oppgave det. Når du finner det du vil ha, bytter du nettleser og se hva som skjer. Anonymkode: d4bc4...da5 Men hvorfor er det kun hos booking det skjer? Ikke hos feks Hotels og Agoda? Anonymkode: e1dd4...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå