Gå til innhold

Hvordan style drømmekjolen når jeg har blitt gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nydelig silkekjole med høy splitt, kjøpt inn til årets bryllupssesong. Den ligner kjolen på bildet, men har et blomstermønster der deler av basen går i sort.

Så har jeg blitt gravid...MEN JEG VIL BRUKE DENNE KJOLEN! 😭 Vil være cirka fire måneder på vei, aldri vært gravid før, aner ikke hva jeg går til størrelsesmessig, men lurer på om det høres fullstendig fjernt ut å bruke denne kjolen med en sort sculpting body under, noe á la denne fra Skims? Vil helst ikke kjøpe fra Skims, så om noen har andre forslag er jeg veldig takknemlig!

Finnes det andre måter å style den på? Det kommer til å være mellom 25 og 30 grader dit vi skal, så det er begrenset hvor mye jeg kan ha under.

På forhånd takk! :)

1712122810_Screenshot2023-04-28at20-38-29Lelloue(@lelloueofficial)Instagramphotosandvideos.png

Anonymkode: 3fb2b...b98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke noe særlig mage når du er fire måneder på vei, så det går fint. 

Anonymkode: 4f2ed...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Kjoler med belte i midjen er nok ikke så kjekt. Særlig hvis du vil vise frem babybump'en, som jeg anbefaler at du gjør 

Anonymkode: 3c0b4...b1d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjoler med belte i midjen er nok ikke så kjekt. Særlig hvis du vil vise frem babybump'en, som jeg anbefaler at du gjør 

Anonymkode: 3c0b4...b1d

Min har ikke belte! :)

AnonymBruker
Skrevet

Var i en lignende situasjon for noen år siden. Gikk for sculpting undertøy, men det var veldig ubehagelig, ikke minst klamt i varmen med mye syntetiske materialer. Må ikke være for mye hold i det, det kan fort bli ubehagelig. 

Anonymkode: 45c84...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs om ikke du må investere i en mer gravidvennlig kjole. Synes ikke det tar seg ut med den utfordrende splitten til babybumpen. Dessuten kan det tenkes at det beltet vil oppleves veldig ubehagelig for deg!

Til deg som sa hun ikke kommer til å ha mage ved 20 uker - det er helt individuelt! Jeg var opp 16 kg allerede ved 20 uker og svært tydelig gravid!

Anonymkode: ea5d1...40f

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Uten body under hvis du vil. I mitt første svangerskap hadde jeg ikke noe mage, kun litt større pupper ved 16 uker. 

Anonymkode: 70710...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin kjole forresten! Har du link til din, eller denne? 

• Hjerte 1
Skrevet

Dropp beltet og du blir fin uansett om magen viser eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kjempefin kjole forresten! Har du link til din, eller denne? 

Takk! Jeg var veldig heldig og fant min ubrukt i en bruktbutikk. Merket heter Lelloue, men er dessverre ikke lenger i produksjon. Det kan dog hende at du kan finne noe hos Vestiaire?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...