AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Vi har data i snart 6 mnd. Vet egentlig aldri hvor jeg har han, men har gått litt over i en roligere fase. Men han planlegger en helt rå sommer, uten meg. Vi snakker om å dra på en festival sammen, det er hyggelig. Men han snakker om to festivaler til, hvor jeg ikke kan være med eller er invitert til. Og han elsker å snakke om det, viser meg videor, snakker om hvor mye han gleder seg og hvor kult det vil være. Men han virker ikke til å skjønne at jeg syntes det er litt kjipt. Han snakker ikke sånn om den vi prater om å dra på. Er jeg dum som reagerer? Jeg føler meg ganske ensom i det her. Nå sier han at siden vi bare skal på en festival å flytte mye av ferien igjen, så vi ikke har ferie samtidig engang Anonymkode: eb6f0...233 1
svartkatt Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Det er vel noe han har planlagt i lengre tid med kamerater..? 2
ESFP Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Du fortjener bedre enn dette her. Du vil ha en som prioriterer deg, da må du nesten finne en som prioriterer deg mer enn denne mannen gjør. Evt gjøre et forsøk på å fortelle ham hva du føler, slik at han får en sjanse til å møte dine behov før du leter etter en som passer deg litt bedre. 4 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Datet i 6 mnd og fortsatt ikke blitt offisielle kjærester? Da bruker han deg non bare som noe midlertidig og ser derfor ikke problemet med å planlegge sommeren som om han var singel og ikke hadde noen å ta hensyn til, for han er jo singel når dere ikke er kjærester enda. Hadde jeg ikke giddet Anonymkode: f2bd9...0d3 4 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Planless din sommer ts.. ☺️ Anonymkode: 1589f...5a5 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vi har data i snart 6 mnd. Vet egentlig aldri hvor jeg har han, men har gått litt over i en roligere fase. Men han planlegger en helt rå sommer, uten meg Du vet hvor du har ham. Dessverre. Anonymkode: ab7a3...421 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 I løpet av en lang sommer er vel festivalene snakk om bare noen få dager? Ikke la det «ødelegge» din sommer men gi han den friheten. Dating i seks måneder er alt for tidlig til å feste hengelås på hverandre. Benytt sjansen og dyrk deg selv de dagene! Gjør noe du digger! Anonymkode: 95c89...352 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Det eneste rare her er at han bruker så mye tid på å fortelle om og vise deg noe du ikke skal være med på, han burde skjønne at det ikke er interessant for deg. At han har planlagt å bruke noen dager på festival med kamerater uten ny kjæreste synes jeg ikke er noe å lage en stor greie ut av sånn i seg selv. Anonymkode: f99b0...bc6 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Så gøy at dere skal på festival sammen! Og fint at dere gjør hver deres greier også. Ser ut til at noen her mener at han må avlyse resten av livet for å vise at han er seriøs med deg, men det syns jeg høres litt trist ut. Vil du egt ha kjærlighetsråd fra folk som tenker slik? Hvor gamle er dere? Legg egne planer og gled deg til festival. Anonymkode: bd266...0ea 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 Det er noe helt annet å dra på festival med dama enn å dra med gutta. Med gutta er det rølp og guttastemning. Han gleder seg sikkert til begge deler, men det er noe eget med gutta. Anonymkode: a4134...abd 3
ESFP Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så gøy at dere skal på festival sammen! Og fint at dere gjør hver deres greier også. Ser ut til at noen her mener at han må avlyse resten av livet for å vise at han er seriøs med deg, men det syns jeg høres litt trist ut. Vil du egt ha kjærlighetsråd fra folk som tenker slik? Hvor gamle er dere? Legg egne planer og gled deg til festival. Anonymkode: bd266...0ea Det er ikke snakk om å avlyse resten av livet her. TS føler seg ikke trygg på forholdet. Hun vet aldri hvor hun har ham og hun føler seg ensom i forholdet. Hun trenger helt tydelig en mann som gleder seg til å planlegge sommeren sammen med henne og gir henne trygghet på at hun er prioritert og en del av hans fremtid. Det er et helt naturlig ønske hos noen etter 6 måneder, og for de som har slike ønsker er det vikitg å følge de signalene kroppen gir. Slik jeg leser innlegget har ikke TS noe problem med at han reiser på festivaler med andre, men at de går mot en sommer der hun helt tydelig er prioritert bak venner, festivaler og hans manglende ønske om å prioritere henne. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 ESFP skrev (29 minutter siden): Det er ikke snakk om å avlyse resten av livet her. TS føler seg ikke trygg på forholdet. Hun vet aldri hvor hun har ham og hun føler seg ensom i forholdet. Hun trenger helt tydelig en mann som gleder seg til å planlegge sommeren sammen med henne og gir henne trygghet på at hun er prioritert og en del av hans fremtid. Det er et helt naturlig ønske hos noen etter 6 måneder, og for de som har slike ønsker er det vikitg å følge de signalene kroppen gir. Slik jeg leser innlegget har ikke TS noe problem med at han reiser på festivaler med andre, men at de går mot en sommer der hun helt tydelig er prioritert bak venner, festivaler og hans manglende ønske om å prioritere henne. Takk for at du satt en bedre forklaring på ordene mine. Det er akkurat slik jeg føler det... Vi er begge i slutten av 20årene Anonymkode: eb6f0...233 1
Nymerïa Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 Det å snakke masse om noe man gleder seg til til noen som ikke er invitert synes jeg er skikkelig ubetenksom oppførsel. Jeg ville vært litt på vakt når det gjelder denne fyren, TS, kanskje han har lav sosial kompetanse. Og du vil ikke ha en kjæreste som ikke evner å ta innover seg hvordan han oppfattes av andre. Enn om du spør han rett ut på en undrende måte om hvorfor han snakker så mye om dette? 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet egentlig aldri hvor jeg har han, (Utklipp fra hovedinnlegget.) Dette er hovedproblemet i forholdet, ts! Du vet ikke hvor du har ham, han gjør deg utrygg i forholdet og til ham. Da blir konsertene i sommer bare et symbol på de langt mer alvorlige problemene i forholdet deres. Jeg er der at en mann som jeg ikke vet hvor jeg har, det er en mann som jeg hverken kan eller vil være sammen med. For er jeg ikke trygg på hvor jeg har ham, da vil jeg endre meg, bli usikker, søke bekreftelse jeg normalt ikke trenger, føle meg utrygg, holde tilbake følelser. Det blir en dårlig, nedadgående spiral. Jeg tror dere trenger en alvorsprat om forholdet. Det at dere fremdeles, etter seks måneder, fremdeles sier at dere dater tolker jeg dit at han - slik han snakker om konsertene i sommer og ellers oppfører seg så du ikke vet hvor du har ham - egentlig ikke er særlig følelsesmessig involvert i forholdet. Du har tydeligvis og forståelig nok behov for noe mer. Jeg tror du må finne ut hva han egentlig mener om forholdet og fremtiden sammen. Snakk sammen - og husk, det er ikke konsertene i seg selv som er det alvorligste problemer, de er bare symptomene, så se om du greier å ta opp problemene i forholdet uten å nevne konsertene til å begynne med. Anonymkode: 089c7...083 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #15 Skrevet 29. april 2023 Antar at de andre ikke skal ha med dater på festivalene de skal på? At det er kompisturer? Om jeg skulle på en shoppingtur til London med 3 venninner, så hadde jeg blitt litt paff hvis hun ene plutselig skulle ha med en mann som hun datet, eller hvis hun meldte avbud fordi han hun datet ikke ville at hun skulle dra på ting uten han. Du sier at dere dater, dvs at dere ikke er kjærester? Da vet dere vel ikke hva som skjer i sommer. Om dere er kjærester da, om dere fortsatt dater, eller om dere ikke dater lenger. Anonymkode: fd85b...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): I løpet av en lang sommer er vel festivalene snakk om bare noen få dager? Ikke la det «ødelegge» din sommer men gi han den friheten. Dating i seks måneder er alt for tidlig til å feste hengelås på hverandre. Benytt sjansen og dyrk deg selv de dagene! Gjør noe du digger! Anonymkode: 95c89...352 Etter 6 måneder har mange allerede følelser, og de fleste burde klare å ha en viss peiling på om forholdet kan bli til noe langvarig eller ikke. Denne fyren bruker TS som underholdning mens han leter etter noe bedre. Anonymkode: caf95...084
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Etter 6 måneder har mange allerede følelser, og de fleste burde klare å ha en viss peiling på om forholdet kan bli til noe langvarig eller ikke. Denne fyren bruker TS som underholdning mens han leter etter noe bedre. Anonymkode: caf95...084 Jeg hadde planlagt 0 uker sommerferie med kjæresten etter 6 mnd forhold. Betyr ikke at jeg var useriøs men at det var for tidlig. Anonymkode: 08467...e8e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 Kan det være fordi han ikke har råd til å betale for dere begge? Tilbyr du deg å betale din egen billett på festival eller forventer du at han skal spandere på deg? Jeg liker å spandere jeg, men nå er det tøffere tider og det er vanskelig å måtte betale for to. Anonymkode: 855c6...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå