AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg har hele livet gått å unnskyldt min eksistens. Først nå har jeg skjønt at det er slitsomt for andre. Først nå har jeg begynt å «rette meg opp i ryggen» og ta min plass (uten å være overlegen. Jeg er fremdeles ydmyk og empatisk). Jeg merker det har positiv effekt både på meg selv og omgivelsene. Føler meg mer omsvermet av mennesker som finner meg interessant! Anonymkode: c520d...89b 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Bedre sent enn aldri! For du har virkelig helt rett. Det blir sjeldent gode vennskap eller forhold hvis den ene må forsikre den andre om at h*n er god nok. Veldig slitsomt i lengden faktisk Anonymkode: 369f1...390 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Ja, for å ikke snakke om i jobb. Kolleger føler seg tryggere rundt meg når jeg kan ta min plass og være tydelig når det trengst. jeg trodde virkelig at det å prøve å gjøre alle til lags, unnskylde seg, søke stadig bekreftelse, - var positive egenskaper. Det er faktisk irriterende. Man kan jo velge noen nære som gir en bekreftelse når en trenger det, men ikke søke overalt. Kan selvfølgelig be om tilbakemelding på ting jeg gjør, men da be om konstruktive tilbakemeldinger - og stå i det. Anonymkode: c520d...89b 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 I årevis har jeg sagt til min mann ; «å, jeg er så stygg, jeg er så feit (uten å være det).» helt tullete! Mye bedre å eventuelt be om noen gode ord når man trenger det, uten å ydmyke seg selv. Anonymkode: c520d...89b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Men janteloven da? Anonymkode: 8f877...94c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men janteloven da? Anonymkode: 8f877...94c Den lever jo i beste velgående! Google anti-jantelov så finnet du et fint dikt 😉 Anonymkode: c520d...89b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Den lever jo i beste velgående! Google anti-jantelov så finnet du et fint dikt 😉 Anonymkode: c520d...89b La oss feire suksess, heie på hverandre og kaste begrensningene på båten! Anti-janteloven gir oss friheten til å omfavne individualitet, inspirere hverandre og feire våre egne prestasjoner med glede. Bli med oss og la oss danse med suksessen mens vi bryter fri fra janteloven! Yay for Anti-Janteloven! Anonymkode: 8f877...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå