Gå til innhold

Derfor ja!...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kristian's stadige selvforherligelser er til å bli småkvalm av.

"Naturfenomenet" med menn(og kvinner) som etterhvert mister lysten på sin partner, er faktisk svært vanlig, til tross for at sexdriften deres isolert sett er like sterk.

Manglende lyst på partneren, sammenfaller som regel aldri med generell mangel på sexdrift, det bør være et bevis på at naturen har ønsket det nettopp slik! Bruk hu'e!

Hvis du ikke har registrert dette fenomenet, Kristian, så lurer jeg på hvilken planet du kommer fra...

du datt vel av planeten din du også....

Dette var vel igrunn et morsomt innlegg..

usj jeg er lei gjester med sure oppstøt :)

Gjest Hr Hansen
Skrevet

Hvorfor lulle seg inn i troen på en drømmeverden som ikke eksisterer?

Det er derfor det ligger drøssevis av skuffede mennesker langs kjærlighetsstien"...

Man kan faktisk ha et veldig godt liv med en partner, samtidig som man har et realistisk forhold til naturens mekanismer. De dårlige forholdene er et produkt av mangel på realisme.

Skrevet

Maiken - det vat jammen et godt råd -

Hvis ikke tre hjelper, så går det kanskje an å prøve den fjerde også?????

Jack Daniels så ut til å være rene vidundermedisinen....

Over og ut med grubling, og jeg skal skaffe meg en ny venn i Jack...

Skrevet

Kjære Hr. Hansen

Du angriper Kristian fordi han ikke aksepterer at utroskap er greit basert på naturens mekanismer om at menn er programert til å ha flere partnere.

Man kan faktisk ha et veldig godt liv med en partner, samtidig som man har et realistisk forhold til naturens mekanismer. De dårlige forholdene er et produkt av mangel på realisme.

sier du nå i ditt siste innlegg.... da tolker jeg deg slik at du lever i et åpent forhold der det er gjensidig aksept for at man kan ha sex med andre enn partneren...... men da er det heller ikke lenger snakk om utroskap.

skulle jeg ta feil, at du lever i et lykkelig forhold men har deg på si med andre kvinner, ja da er ikke forholdet ditt mye åpent... da er du utro i frykt for å miste partneren, og da snakker vi om feighet overfor partneren under unnskyldning om at naturen vil at det skal være slik.... altså den situasjonen Kristian mener er en dårlig unnskyldning.

Skrevet

Jack får det til å funke. Tre av ham hvis du har eggløsning. Hvis ikke så kan nr 4 gjøre susen.

Prøv...prøv! :wink:

Maiken

Gjest Hr Hansen
Skrevet

Til Stina,

Det kreves TO for å skape et godt forhold basert på livets realiteter. See?

Skrevet

To? Jack?? For å skape et godt forhold??? Tro meg, vi trenger bøttevis med Jack bare for å holde ut :P

Leo

Skrevet

:lol::lol:

Maiken den var god.... Men jeg kuttet ut det med "rene" mannenavn, og endte opp med noe som heter irish coffe.... Det fungerte like greit det, kanskje enda bedre t.o.m :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...