Mathias Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Akkurat, så det er grunnen.... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=239306
Bettie Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Å-ja..... Endelig en forklaring....... Men hva er så årsaken til en manns utroskap?
Kristian (71) Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Vel Bettie... i følge en del av gutta her inne ligger det i mannens natur å parre seg med flest mulig jenter. Grei unnskyldning for å lett på samvittigheten det sikkert :cry:
Gjest Hr Hansen Skrevet 31. oktober 2002 #4 Skrevet 31. oktober 2002 Kristian's stadige selvforherligelser er til å bli småkvalm av. "Naturfenomenet" med menn(og kvinner) som etterhvert mister lysten på sin partner, er faktisk svært vanlig, til tross for at sexdriften deres isolert sett er like sterk. Manglende lyst på partneren, sammenfaller som regel aldri med generell mangel på sexdrift, det bør være et bevis på at naturen har ønsket det nettopp slik! Bruk hu'e! Hvis du ikke har registrert dette fenomenet, Kristian, så lurer jeg på hvilken planet du kommer fra...
Mathias Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2002 Angående planeter så er humor og selvironi noe som er mye brukt på DENNE planeten...
OppNed Skrevet 31. oktober 2002 #6 Skrevet 31. oktober 2002 ...også jeg som trodde det hadde med antall enheter alkohol vi hadde innebords... Lasse så kjekk du er Maiken (ingen fare. Eggløsning var over for ca 17 dager siden :blunke: )
Mathias Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2002 hehe, det er bare en avatar Maiken... eller er det det... Nå bytter jeg uansett...
Gjest Hr Hansen Skrevet 31. oktober 2002 #8 Skrevet 31. oktober 2002 Vel Bettie... i følge en del av gutta her inne ligger det i mannens natur å parre seg med flest mulig jenter. Grei unnskyldning for å lett på samvittigheten det sikkert :cry: Du Lasse.... dette kaller jeg ikke selvironi, det kan knapt heller kalles humor... Dette er kun et nytt patetisk innspill i Kristian's stadige forsøk på selvforherligelse. Han blir svært lite troverdig, når han fornekter fenomener som alle kjenner til eksisterer. Han har gjort det til sin profil her inne, å rakke ned på andre menn. Gud vet hva han ønsker å oppnå med denne falske strategien, jeg har mine mistanker, men jeg tror ikke en gang kvinnene her inne lar seg lure. Jeg tror han undervurderer deres skarpe intuisjon....
Leo Skrevet 31. oktober 2002 #9 Skrevet 31. oktober 2002 Vet du hva, Hr Hansen? Det er faktisk ikke alle menn som har kjønnsdrift som og oppfører seg som kanineri enhver sammenheng! Det finnes faktisk menn som beholder vettet selv om pi##en står! Det kan faktisk hende at de takker nei, selv om anledningen byr seg! Slik som du fremstiller det her, kan det virke som om 50% av befolkningen kun har et bittelite hode å tenke med og at dette hodet kun er i stand til å tenke en tanke. Selv om du er en av disse, skal du være litt forsiktig med å skjære alle over en kam! Mvh Leo
Mathias Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2002 Jeg tror heller ikke at et godt forhold preget av kjærlighet og varme følelser kan føre til mindre sexuell lyst på sin partner. Jeg tror det sexuelle hører nøye sammen med hvordan det går ellers i forholdet. Et godt forhold kan ikke inneholde utroskap mener jeg. Derfor mener jeg du tar feil og kristian her rett denne gangen. Men at forhold går dårligere, og man da mister lysten på sin partner, men samtidig har sexuell lyst/behov, det er jeg enig i skjer...
Gjest care Skrevet 31. oktober 2002 #11 Skrevet 31. oktober 2002 Et godt forhold kan ikke inneholde utroskap mener jeg. ... Enig der ja....... :blunke:
Lionda Skrevet 31. oktober 2002 #12 Skrevet 31. oktober 2002 Manglende lyst på partneren, sammenfaller som regel aldri med generell mangel på sexdrift, det bør være et bevis på at naturen har ønsket det nettopp slik! Bruk hu'e! Det viser seg gang på gang at det er ganske naturlig for mennesket å gå til angrep på og skade, evt drepe, andre mennesker det blir sinte på. Er det dermed sagt at denne adferden er ønskelig? Er ikke alt som er naturlig som er ideelt - er det ikke derfor mennesket har laget sivilisasjonen da?
OppNed Skrevet 31. oktober 2002 #13 Skrevet 31. oktober 2002 Og jeg synes Hr Hansen bedriver personhets. Maiken
Anie Skrevet 31. oktober 2002 #14 Skrevet 31. oktober 2002 Vel Hr Hansen, jeg er riktig nok dum og naiv, men jeg velger å tro på Kristian jeg. Etter å ha opplevd nok drittsekker irl, så håper jeg at det finnes noen som Kristian også. Så kall det hva det vil, om jeg lar meg lurer eller hva...
Kristian (71) Skrevet 31. oktober 2002 #15 Skrevet 31. oktober 2002 Dette er kun et nytt patetisk innspill i Kristian's stadige forsøk på selvforherligelse. Han blir svært lite troverdig, når han fornekter fenomener som alle kjenner til eksisterer. Han har gjort det til sin profil her inne, å rakke ned på andre menn. Gud vet hva han ønsker å oppnå med denne falske strategien, jeg har mine mistanker, men jeg tror ikke en gang kvinnene her inne lar seg lure. Jeg tror han undervurderer deres skarpe intuisjon.... Hr. Hansen Jeg benekter overhodet ikke at det fra naturens side er helt normalt å tenne på det motsatte kjønn.... og gudene skal vite at jeg tenner på tusenvis av dem jeg også. Derimot så ser jeg ikke på det som noen grunn til å rettferdiggjøre utroskap, det er hva denne tråden faktisk handler om. Min ideologi sier at dersom man velger å leve sammen med et menneske skal man være tro mot denne partneren, og hvis det i dine øyne er et tegn på selvforherligelse, ja så kan jeg leve med det. Vet man at man ikke kan holde et forhold gående også på det seksuell plan, har man det etter mitt syn også best med å være singel slik at man kan ha sex med hvem man vil uten å ødelegge et annet menneske. I det minste bør man være såpass ærlig overfor den man påstår at man elsker, at man forteller om sine ønsker om å ligge med andre og sammen da ta en avgjørelse på om forholdet man lever i fortsatt har livets rett. Jeg beklager om dette for deg er et forsøk på å rakke ned på andre menn, og å lure jentene her inne Hr. Hansen...... men ja, der er vi enige..... jentene på KG er mer enn kapable nok til å tenke selv.
Annie Skrevet 31. oktober 2002 #16 Skrevet 31. oktober 2002 Hvordan gitt det til at Hr Hansen klarte å ødelegge noe som kunne vært en utrolig morsom tråd??? FY DEG Hr Hansen!!!!!!!!!!!! :evil:
Gjest Hege Skrevet 31. oktober 2002 #17 Skrevet 31. oktober 2002 Jeg foreslår at dere ikke henger dere opp i slike innlegg, så kommer nok tråden inn på sporet igjen. Om dere liker tråden ellers
Amarone Skrevet 31. oktober 2002 #18 Skrevet 31. oktober 2002 I følge Hr. Hansen så må jo menn ha det trist med å stadig oppleve potensproblemer i forhold til partneren - kanskje helt fra 16-årsalderen av? :o Amarone
Bettie Skrevet 31. oktober 2002 #19 Skrevet 31. oktober 2002 Og så jeg som trodde jag hadde forstått det, nå - dette med utroskap, mener jeg. Kvinnene kan jo ikke for det, for der styrer hormonene det hele - var det ikke det forskerne hadde kommet fram til? Og når det gjelder menn, så var det mannens natur å jakte på neste parringsmulighet eller noe sånt. Og inne det hele kommer henvisninger til både aper og fugler Så nå tror jeg at jeg bare lar min vanlige forvirring rundt temaet råde..... for jeg tror ikke det finnes enkle forklaringer på dette.
OppNed Skrevet 31. oktober 2002 #20 Skrevet 31. oktober 2002 Bettie...slutt med grublingen. Hiv innpå tre stive jack Daniels og se på denne... http://humorbua.no/arkiv/tegneserie/177.shtml Derfor!! Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå