AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 - aner hvor jeg skal gjøre av meg. Har vart i ca 2 måneder, og nå sa venninna mi som studerer med ham at han bare lo av hele greia og ikke kunne brydd seg mindre og ikke vil sende meg noen melding igjen. Er så ekstremt såra, aldri hatt hjertesorg før, klarer ikke å studere eller tenke på noe som helst annet enn ham, føler meg helt gal, og deprimert. Vi er i tillegg nærmeste naboer, så tenker på ham hver gang jeg skal ut av huset. Er så forferdig lei meg at jeg føler for å gråte hele tiden. Det verste er ikke at jeg ikke får HAM, men at det går så ekstremt utover selvfølelsen min at jeg nå vet at en attraktiv fyr ikke synes jeg er attraktiv nok til å kunne ligge med meg uten noen forpliktelser når som helst. En ting er å ikke ville bli sammen med en jente, men å ikke engang ønske å ligge med henne. Selvfølelsen min er totalt knust og kommer aldri til å få noe selvfølelse igjen. Anonymkode: 772c8...ca3 2 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Er 21 forresten Anonymkode: 772c8...ca3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Ja sånt er jævlig men så å si en del av livet vi alle opplever som ung. Bruk kun tid på gutter som viser at de er seriøse altså ber deg på middag og ordentlig date, ikke gutter som flørter på snap og ber deg på fest. Og ha minst ti seriøse dater før du har sex med de. Hvis en gutt begynner med seksuell flørting tidlig, spør om bilder og kaller seg søta og vakre osv men aldri egentlig prøver å bli ordentlig kjent med deg og den du er på innsiden annet enn "skjer?" så er han useriøs og ingen å bruke tid på Anonymkode: b777d...f53 9 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Min kjærlighetssorg varte i ca 2 - 3 år. Jeg var ung sånn ca 20 Anonymkode: f0942...3f7
Mountain Man Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): - aner hvor jeg skal gjøre av meg. Har vart i ca 2 måneder, og nå sa venninna mi som studerer med ham at han bare lo av hele greia og ikke kunne brydd seg mindre og ikke vil sende meg noen melding igjen. Er så ekstremt såra, aldri hatt hjertesorg før, klarer ikke å studere eller tenke på noe som helst annet enn ham, føler meg helt gal, og deprimert. Vi er i tillegg nærmeste naboer, så tenker på ham hver gang jeg skal ut av huset. Er så forferdig lei meg at jeg føler for å gråte hele tiden. Det verste er ikke at jeg ikke får HAM, men at det går så ekstremt utover selvfølelsen min at jeg nå vet at en attraktiv fyr ikke synes jeg er attraktiv nok til å kunne ligge med meg uten noen forpliktelser når som helst. En ting er å ikke ville bli sammen med en jente, men å ikke engang ønske å ligge med henne. Selvfølelsen min er totalt knust og kommer aldri til å få noe selvfølelse igjen. Anonymkode: 772c8...ca3 Kutt ut slike krek er eneste råd jeg kan gi! 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Du må bare akseptere at shit happens og ikke la det gå utover selvfølelsen din. Man kan ikke forvente at alle vil ligge med deg. Det betyr ikke at du ikke er bra nok eller noe galt med deg fordet, for en annen er du perfekt og alt han har drømt om Anonymkode: b777d...f53 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min kjærlighetssorg varte i ca 2 - 3 år. Jeg var ung sånn ca 20 Anonymkode: f0942...3f7 Har ikke tid til kjærlighetssorg i 2-3 år!! Dette ødelegger for studiet mitt Anonymkode: 772c8...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Er så deprimerende at han alltid kommer til å være den første jeg lå med Anonymkode: 772c8...ca3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 Selvfølelsen min når det kommer til utseendet er så skjør. Har aldri hatt så dårlig selvfølelse som nå etter han avviste å kun ligge med meg… Og jeg har ikke hatt bra selvfølelse før heller Anonymkode: 772c8...ca3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 Du har ikke "mistet jomfrudommen", du har fått en seksuell erfaring. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så deprimerende at han alltid kommer til å være den første jeg lå med Anonymkode: 772c8...ca3 Hvorfor? Det har jo faktisk ingenting å si for hvordan livet ditt blir fremover i det hele tatt - med mindre du overbeviser deg selv om det og plager deg selv med unødvendige tanker. Anonymkode: a1754...8cb 11 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 Du kan se eller lese after boken. Gutter kan være ordentlig duster. Eneste jeg kan si er å ikke gi kjærestefordeler til de du liker som ikke ønsker å gi kjæresteforpliktelser, om du ikke bare vil ha en ons og glemme han neste morgen da. Anonymkode: ed5bb...c25 2
Btw Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker said: Er 21 forresten Anonymkode: 772c8...ca3 Da er du en stor nok jente til å skjønne at det var dumt gjort og at det er ikke noe å gjøre med det enn å komme seg videre. Gjort er gjort, la oss ikke kaste bort tid og kom oss videre. Spar tårene til noen som virkelig betyr noe for deg og ikke en helvetes fuckboy. Endret 28. april 2023 av Btw 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 Når du forhåndsbetaler for ting du kjøper på Finn.no vil du før eller siden få stein tilsendt i posten. De som har opplevd å bli svindlet tar det som en lærdom og slutter å betale på forhånd. Folk er ikke til stole på. Du må ta lærdom av dette. Ikke gi bort sex til menn på lovnader om gull og grønne skoger. Folk lyver for å få det det er ute etter. Ikke stol på noen. Anonymkode: 70492...9e7 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): . Anonymkode: 772c8...ca3 Hvorfor bumper du hvert 5. minutt? Anonymkode: 6cdee...978 6
Dise Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 Det går over. Og når det skjer kommer du til å lure på hva i alle dager du så i den fyren. 3
Blueturtle Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 Såvidt jeg kan forstå av HI så er det ikke han personlig som har avvist deg, men venninnen din som forteller at han har sagt disse tingene. Stoler du på henne? Er det mulig hun lyver av en eller annen grunn? 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor bumper du hvert 5. minutt? Anonymkode: 6cdee...978 Det lurer jeg også på. Hva slags svar er det du egentlig vil ha ts når du ikke er fornøyd med noen du har fått? Skjønner at det føles ille men det er en del av livet og for hver erfaring vi får god eller dårlig så lærer vi av det og utvikler oss. Om du syns dette påvirker deg i så stor grad at det går utover studiet ditt og selvfølelsen din permanent så trenger du hjelp fra en psykolog til å finne kraften og selvfølelsen i deg selv, og også lære hvordan du unngår å havne i sånne situasjoner igjen ❤️ Anonymkode: b777d...f53 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå