Elise_ Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Har ikke begynt seriøs planlegging enda, men tanker om alle mulige greier bare faller ned i hodet mitt helt uten system. Kan man ha to forlovere? Sånn på papiret liksom?
Gjest Melk Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Nei, ikke på papiret. Kun en kan underskrive.
strilen Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Min svigerinne hadde 2 forlovere da hun giftet seg for 2 år siden, så jeg regner med at det går....
Izaria Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 klart det går ann å ha to forlovere, men det er kun en som kan skrive under på papiret. Mange her inne som har hatt to forlovere!
Gjest Lano Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 Jeg var akkurat en av to forlovere på nyttårsaften, så jo da, det går an!
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Min svigerinne hadde 2 forlovere da hun giftet seg for 2 år siden, så jeg regner med at det går.... ← Men bare en av dem underskrev forlovelsespapirene.... Man kan selvsagt ha så mange man vil som man kaller for forlover, ingen lov mot det. Men de regnes juridisk ikke som forlover og vitne, det er det bare den som underskriver som gjør.
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Jeg var akkurat en av to forlovere på nyttårsaften, så jo da, det går an! ← Og begge underskrev, i tillegg til mannes forlover, søik at det ble 3 eller flere underskrifter fra vitner?
Gjest Lano Skrevet 5. januar 2006 #9 Skrevet 5. januar 2006 Neida, du har helt rett, bare to av oss underskrev (jeg og mannens forlover). Med "det går an" mente jeg bare at du kan kalle to stykker for dine forlovere, mens jeg altså er helt enig med deg i at det kun er en som kan være din offisielle forlover. En annen ting er om du faktisk VIL ha to forlovere, da. Det er faktisk ikke sååå lett å være to, særlig hvis det er to som ikke kjenner hverandre så veldig godt fra før...
Elise_ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2006 Saken er at vi er en bitteliten jentegjeng på 3 stk, og det er helt umulig for meg å definere hvem av dem som er min beste venn, for det er de begge. To av oss er faddere for barnet til hun tredje, og hvis jeg ikke kan velge begge så tror jeg rett og slett at jeg må finne meg en annen.
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Saken er at vi er en bitteliten jentegjeng på 3 stk, og det er helt umulig for meg å definere hvem av dem som er min beste venn, for det er de begge. To av oss er faddere for barnet til hun tredje, og hvis jeg ikke kan velge begge så tror jeg rett og slett at jeg må finne meg en annen. ← Trekk lodd med begge til stede.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 Det var et svært diplomatisk forslag, Melk.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 går fint an og ha 2 men kun 1 kan skrive under på papiret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå