Gå til innhold

Forlovere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke begynt seriøs planlegging enda, men tanker om alle mulige greier bare faller ned i hodet mitt helt uten system.

Kan man ha to forlovere? Sånn på papiret liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke på papiret. Kun en kan underskrive.

Skrevet

Min svigerinne hadde 2 forlovere da hun giftet seg for 2 år siden, så jeg regner med at det går....

Skrevet

klart det går ann å ha to forlovere, men det er kun en som kan skrive under på papiret. Mange her inne som har hatt to forlovere! :tommel:

Skrevet

Jeg var akkurat en av to forlovere på nyttårsaften, så jo da, det går an!

Skrevet
Min svigerinne hadde 2 forlovere da hun giftet seg for 2 år siden, så jeg regner med at det går....

Men bare en av dem underskrev forlovelsespapirene....

Man kan selvsagt ha så mange man vil som man kaller for forlover, ingen lov mot det. Men de regnes juridisk ikke som forlover og vitne, det er det bare den som underskriver som gjør.

Skrevet
Jeg var akkurat en av to forlovere på nyttårsaften, så jo da, det går an!

Og begge underskrev, i tillegg til mannes forlover, søik at det ble 3 eller flere underskrifter fra vitner?

Skrevet

Neida, du har helt rett, bare to av oss underskrev (jeg og mannens forlover). Med "det går an" mente jeg bare at du kan kalle to stykker for dine forlovere, mens jeg altså er helt enig med deg i at det kun er en som kan være din offisielle forlover. ;)

En annen ting er om du faktisk VIL ha to forlovere, da. Det er faktisk ikke sååå lett å være to, særlig hvis det er to som ikke kjenner hverandre så veldig godt fra før...

Skrevet

Saken er at vi er en bitteliten jentegjeng på 3 stk, og det er helt umulig for meg å definere hvem av dem som er min beste venn, for det er de begge. To av oss er faddere for barnet til hun tredje, og hvis jeg ikke kan velge begge så tror jeg rett og slett at jeg må finne meg en annen.

Skrevet
Saken er at vi er en bitteliten jentegjeng på 3 stk, og det er helt umulig for meg å definere hvem av dem som er min beste venn, for det er de begge. To av oss er faddere for barnet til hun tredje, og hvis jeg ikke kan velge begge så tror jeg rett og slett at jeg må finne meg en annen.

Trekk lodd med begge til stede.

Skrevet

Det var et svært diplomatisk forslag, Melk.

Skrevet

går fint an og ha 2 men kun 1 kan skrive under på papiret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...