AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg har vært betatt av en kollega i snart 2 år. Han har rett og slett sjarmert meg med jevnlige kompliment på utseende og personlighet, flørtende blikk innimellom og en fin personlighet og utseende. Han gir meg sånne drypp av flørtende atferd, for så å være mer profesjonell igjen. Jeg blir gal, for jeg har blitt avhengig av å møte på han/ prate med han/få bekreftelse av han for å få en god dag. Jeg oppsøker han ikke unaturlig mye… Jeg har gitt disse tankene mye næring, og blir derfor ikke kvitt hektet. Hektet gir meg nok en dopamin-rus som har gjort meg avhengig, men samtidig er det veldig slitsomt. Nå ønsker jeg å bli ferdig en gang for alle! Det er uaktuelt å bytte jobb pr.nå. Vi har samboere begge to, så uaktuelt å gå noe videre. Nå er jeg litt lei meg fordi jeg kanskje innser at han bare er hyggelig og flørtende av natur. Så bortkastet at jeg har brukt så mye energi på dette… Gode råd??? Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Skulle du ikke kle deg ekstra utfordrende i dag og se hva som skjedde? Anonymkode: 80d6a...092 1
Grüner Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skulle du ikke kle deg ekstra utfordrende i dag og se hva som skjedde? Anonymkode: 80d6a...092 Synes du det var et godt råd? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Synes synd på deg faktisk. Hatt det sånn selv. Råd, uff aner ikke, men heldigvis er min kollega opptatt og mener ingenting med det han bare er sånn... jeg må tenke på at jeg ikke trenger å jobbe med han lenge, bare kort tid igjen. Anonymkode: edf2f...68c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Grüner skrev (13 minutter siden): Synes du det var et godt råd? Personlig ganske langt fra hva jeg ville gjort, men TS ville selv gi det et forsøk! Anonymkode: 80d6a...092
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skulle du ikke kle deg ekstra utfordrende i dag og se hva som skjedde? Anonymkode: 80d6a...092 Jeg innså at det må ta slutt. Planen var uansett aldri å kle seg utfordrende! Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Synes synd på deg faktisk. Hatt det sånn selv. Råd, uff aner ikke, men heldigvis er min kollega opptatt og mener ingenting med det han bare er sånn... jeg må tenke på at jeg ikke trenger å jobbe med han lenge, bare kort tid igjen. Anonymkode: edf2f...68c Takk for omtanke. Jeg må nok ta et valg på å ikke la det få plass. Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Jeg har det likt. Har du vurdert å gå fra mannen din pga han? Det har jeg. Men så tror jeg faktisk at han liker meg godt, og at han venter på at jeg skal komme meg ut av forholdet mitt. Anonymkode: 6fa43...fe5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg innså at det må ta slutt. Planen var uansett aldri å kle seg utfordrende! Anonymkode: 4de95...4cc Poeng til deg som står for at begge trådene er dine. Og som har innsett at det må ta slutt. Over til mitt råd: Når dette faktisk har pågått i 2 år (!) uten håndfast framgang, så er ikke dette noe han ligger våken om nettene og drømmer om. Da ville noe mer ha skjedd på 730 dager enn noen blikk og komplimenter i ny og ne. Du bør fortsette å fokusere på tanken om at han bare er hyggelig og flørtende av natur. For det høres veldig ut som det bare er det som foregår her. Deretter prøver du å se med helt objektivt blikk på denne mannen. Finn en ting eller to som ikke er så attraktivt, kanskje noe du husker fra førsteinntrykket ditt før du ble blendet av oppmerksomheten fra han. Det kan være måten han spiser på, et irriterende ord han bruker feil eller for mye, et trekk eller noen fakter som egentlig ikke er så sjarmerende, stygge sko, eller rett og slett bare det at han går rundt og flørter mens dama sitter som en idiot og ikke vet om det. Hvis dere hadde blitt sammen, ville du vært henne om et års tid. Til slutt, du må investere i forholdet du har. Vær den beste utgaven av deg selv, vann gresset i ditt eget forhold. Lykke til! Anonymkode: 80d6a...092 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har det likt. Har du vurdert å gå fra mannen din pga han? Det har jeg. Men så tror jeg faktisk at han liker meg godt, og at han venter på at jeg skal komme meg ut av forholdet mitt. Anonymkode: 6fa43...fe5 Nei, jeg vil være sammen med min samboer, og pleie forholdet vårt. Han er bra på alle måter. Jeg tror nok ikke kollega er interessert i meg på den måten. I «beste» fall synes han at jeg er pen og hyggelig, noe han sier og viser med jevne mellomrom (som har gjort meg hektet og usikker på om jeg tolker feil, eller hva det er..). Jeg håper ikke han har merket min interesse… forferdelig irriterende at jeg skal være så opphengt i han. TS Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Poeng til deg som står for at begge trådene er dine. Og som har innsett at det må ta slutt. Over til mitt råd: Når dette faktisk har pågått i 2 år (!) uten håndfast framgang, så er ikke dette noe han ligger våken om nettene og drømmer om. Da ville noe mer ha skjedd på 730 dager enn noen blikk og komplimenter i ny og ne. Du bør fortsette å fokusere på tanken om at han bare er hyggelig og flørtende av natur. For det høres veldig ut som det bare er det som foregår her. Deretter prøver du å se med helt objektivt blikk på denne mannen. Finn en ting eller to som ikke er så attraktivt, kanskje noe du husker fra førsteinntrykket ditt før du ble blendet av oppmerksomheten fra han. Det kan være måten han spiser på, et irriterende ord han bruker feil eller for mye, et trekk eller noen fakter som egentlig ikke er så sjarmerende, stygge sko, eller rett og slett bare det at han går rundt og flørter mens dama sitter som en idiot og ikke vet om det. Hvis dere hadde blitt sammen, ville du vært henne om et års tid. Til slutt, du må investere i forholdet du har. Vær den beste utgaven av deg selv, vann gresset i ditt eget forhold. Lykke til! Anonymkode: 80d6a...092 Tusen takk for gode råd! Du har helt rett! Jeg tenker han har flere dårlige sider enn min egen samboer har, bl.a å flørte med andre damer. Jeg har prøvd å ikke flørte tilbake, men er en person som generelt er hyggelig mot alle. Det er jo mulig noe av min betatthet mot han har skint gjennom, men jeg har aldri sagt noe upassende, kommentert hans utseende eller målt han med blikket. TS Anonymkode: 4de95...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, jeg vil være sammen med min samboer, og pleie forholdet vårt. Han er bra på alle måter. Jeg tror nok ikke kollega er interessert i meg på den måten. I «beste» fall synes han at jeg er pen og hyggelig, noe han sier og viser med jevne mellomrom (som har gjort meg hektet og usikker på om jeg tolker feil, eller hva det er..). Jeg håper ikke han har merket min interesse… forferdelig irriterende at jeg skal være så opphengt i han. TS Anonymkode: 4de95...4cc I see. Da er jeg dypere uti det enn deg. Dumt for meg, men bra for deg. Du prøver iallfall å komme deg ut av hektet, jeg mater det. Men så vil jeg ut av forholdet jeg er i nå og rett i armene hans. Anonymkode: 6fa43...fe5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I see. Da er jeg dypere uti det enn deg. Dumt for meg, men bra for deg. Du prøver iallfall å komme deg ut av hektet, jeg mater det. Men så vil jeg ut av forholdet jeg er i nå og rett i armene hans. Anonymkode: 6fa43...fe5 Har dere noe på gang? Dersom du vil ut av forholdet ditt, så har du det kanskje ikke så bra i det? Jeg har matet hektet mitt mest i tankene.. veldig uskyldig «flørting» mellom meg og han jeg er hektet på, i allefall fra min side. Det er mulig det kun er i mitt hode at det har vært en ekstra gnist mellom oss.. i det siste synes jeg han har oppsøkt meg mindre og tullet mindre med meg, selv om han målet meg blikket da. Det gjør meg lei meg faktisk, og det er jo så tullete og bortkastet å føle på når jeg egentlig bare vil at det skal ta slutt.. eller vil ikke heller, for det har jo gitt klibring i magen.. men 2 års kribling begynner å slite på meg. TS Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 Les om limerence Anonymkode: 63311...d0f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har dere noe på gang? Dersom du vil ut av forholdet ditt, så har du det kanskje ikke så bra i det? Jeg har matet hektet mitt mest i tankene.. veldig uskyldig «flørting» mellom meg og han jeg er hektet på, i allefall fra min side. Det er mulig det kun er i mitt hode at det har vært en ekstra gnist mellom oss.. i det siste synes jeg han har oppsøkt meg mindre og tullet mindre med meg, selv om han målet meg blikket da. Det gjør meg lei meg faktisk, og det er jo så tullete og bortkastet å føle på når jeg egentlig bare vil at det skal ta slutt.. eller vil ikke heller, for det har jo gitt klibring i magen.. men 2 års kribling begynner å slite på meg. TS Anonymkode: 4de95...4cc I utgangspunktet trodde jeg vi hadde det bra. Eller helt okei iallfall, brukbart minus. Men i det siste har jeg lett etter svakheter, irritasjonsmomenter, feil og mangler med mannen min, og de finner jeg masse av. Jeg klarer f.eks ikke sex med han lenger, det byr meg imot. Jeg innbiller meg at hvis alt hadde vært tipp topp mellom oss, hadde jeg ikke søkt ut. For jeg vil ut. Jeg vil bare til han andre hele tiden. Anonymkode: 6fa43...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 "Vanlige "mennesker hekter ikke, cluster B folk gjør det. Dette er et stort rødt flagg🔺 der du skal trå forsiktig, gjør deg rett og slett kjedelig og ikke gi noe, som en gråstein. Det vil da gå over og han snur fokuset bort på et annet objekt,. Anonymkode: ade16...033
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Vanlige "mennesker hekter ikke, cluster B folk gjør det. Dette er et stort rødt flagg🔺 der du skal trå forsiktig, gjør deg rett og slett kjedelig og ikke gi noe, som en gråstein. Det vil da gå over og han snur fokuset bort på et annet objekt,. Anonymkode: ade16...033 Cluster b folk? Enda en ny diagnose på folk du ikke liker? Anonymkode: 6fa43...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cluster b folk? Enda en ny diagnose på folk du ikke liker? Anonymkode: 6fa43...fe5 Les det jeg skriver, vanlige mennesker hekter ikke. Dette handler ikke om folk jeg ikke liker, det handler om kunnskap alle burde få grundig opplæring i, det er flere n/p der ute med perfekte fasader, de holder på slik. Anonymkode: ade16...033
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Les det jeg skriver, vanlige mennesker hekter ikke. Dette handler ikke om folk jeg ikke liker, det handler om kunnskap alle burde få grundig opplæring i, det er flere n/p der ute med perfekte fasader, de holder på slik. Anonymkode: ade16...033 Veldig interessant det du skriver. Han er en meget spesiell mann… komplimentene han gir er helt ekstra-ordinære på en måte, men kommer ikke så ofte at de blir påtatt. Han er veldig på i noen drypp, og så tilbake til profesjonell og nøytralt hyggelig.. jeg vet at han har hatt noe trøblete forhold før… men han er utrolig hyggelig, da. Får meg til å føle meg spesiell og sett… Har aldri opplevd maken.. TS Anonymkode: 4de95...4cc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Les det jeg skriver, vanlige mennesker hekter ikke. Dette handler ikke om folk jeg ikke liker, det handler om kunnskap alle burde få grundig opplæring i, det er flere n/p der ute med perfekte fasader, de holder på slik. Anonymkode: ade16...033 Men hvem hekter? Er det han eller meg? Og hva er n/p? 🙈 Anonymkode: 6fa43...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå