AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Leser at mange anbefaler å ha mye kontakt med venner og skape seg et godt liv med hobbier. Men hvordan hjelper dette når man er en kvinne med høy sexdrift som både savner kosing, hudkontakt, sex og gode samtaler i et fast forhold? Føler et enormt behov for å hoppe raskt inn i et forhold. Men hvor lykkes man? Som kvinne i 30-åra er det ikke alltid lett. Barn på delt samvær, kvinnedominert jobb, ikke stort venninne-nettverk. Vil dere si at Tinder er eneste mulighet for å få seg kjæreste i min alder? Hvor mye må man forvente å date før man får seg et forhold? Anonymkode: 5cf35...ceb 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Jeg har høy sexdrift men stortrives som singel. Jeg tar meg av sexdriften på egenhånd men om du ønsker så kan du jo bare få deg en pulevenn. Det er enkelt å få via tinder Anonymkode: 41218...98b 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har høy sexdrift men stortrives som singel. Jeg tar meg av sexdriften på egenhånd men om du ønsker så kan du jo bare få deg en pulevenn. Det er enkelt å få via tinder Anonymkode: 41218...98b Å ordne orgasme selv kan jeg ikke sammenlignes med god sex. Og man får ikke alt andre hun nevner fra en pulevenn heller, da ville man isåfall vært mer enn pulevenn Anonymkode: f1990...6e7 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Høy sexdrift er bare rastløshet. Tren hardt, intervaller, styrketrening og lange joggeturer. Mediterer hver dag. Så klarer du deg. Anonymkode: 388af...33c 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høy sexdrift er bare rastløshet. Tren hardt, intervaller, styrketrening og lange joggeturer. Mediterer hver dag. Så klarer du deg. Anonymkode: 388af...33c Aldri hatt så lav sexlyst som etter jeg begynte å trene👍🏻 Anonymkode: b40f3...260 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høy sexdrift er bare rastløshet. Tren hardt, intervaller, styrketrening og lange joggeturer. Mediterer hver dag. Så klarer du deg. Anonymkode: 388af...33c Ikke enig 😄 Jeg er singel kvinne, kåt hele tida og superfrustrert. Trener og er veldig mye i aktivitet på grunn av småbarn, men det hjelper ikke altså 😄 Anonymkode: 5f513...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Kvinne i 30-årene med høy sexlyst her. Jeg syns det er ganske frustrerende og jævelig til tider, vært singel i 4 år etter langvarig forhold og har ikke blitt noe bedre eller lettere. Trener regelmessig men hjelper jo ingenting, spesielt når jeg har eggløsning er jeg helt i svime og nesten desperat etter sex og berøring. Og har mange muligheter som de fleste andre damer men samtidig er kneika stor og har ikke sex med hvem som helst. Onani hjelper heller ikke, må dessverre bli tatt av en mannlig kropp for å få bukt på det for en liten stund 😕 Det må lidenskap til. Stønning, kyss, berøring, penetrering osv Anonymkode: 033f3...ba6 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Om man trives som singel tror jeg handler mer om selvstendighet. Ett forhold er jo heller ingen garanti er for sex. Anonymkode: 61161...cd9 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Uff, jeg er fryktelig misunnelig. Har mann men sexlysten er død. Seksuell frustrasjon er et luksusproblem, må være godt å kjenne at kroppen fungerer. Anonymkode: 8aab0...aba 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Uff, jeg er fryktelig misunnelig. Har mann men sexlysten er død. Seksuell frustrasjon er et luksusproblem, må være godt å kjenne at kroppen fungerer. Anonymkode: 8aab0...aba Går du på prevansjon og/eller tenner du fremdeles på mannen din? Anonymkode: 033f3...ba6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 Jeg synes det er plagsomt å være singel med tanke på sex, nærhet og hudkontakt. Jeg sier til meg selv: jeg har noen valg, gi opp - kun søke seksuelle kontakter eller prøve å finne meg en partner. Jeg tror jeg sliter meg selv ut på å jakte på sex, jeg greier ikke gi opp og da er det å se meg om etter en mann med høy sexdrive og gode holdninger. Anonymkode: dc185...26f 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Men hvor lykkes man? Som kvinne i 30-åra er det ikke alltid lett. Det er da latterlig enkelt for en kvinne i 30-åra å få en kjæreste, eller sexpartner eller hva det måtte være 😄 Anonymkode: e74b9...113
Andro Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 Singlelivet er det ideelle livet for å få mer sex, nærhet og gode samtaler. Tinder?? No way! 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 Tragikomisk at det har blitt sånn at kvinner og menn ikke har høyere forventning til et forhold enn å desperat finne noen på "Tinder" 🤭 Anonymkode: e681b...d2d
Hippogriff Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 Nei, en kvinne med høy sexdrift kan absolutt trives veldig godt som singel. Det fins andre måter å dekke behov på. For eksempel gode venner.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 Ensomhet er blitt en landeplage for mange mennesker som ikke er i kontakt med seg selv. Anonymkode: e681b...d2d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 Jeg heller vel mer mot at det er verre å være mann i akkurat den situasjonen, rett og slett fordi det for de fleste menn er mye vanskeligere å finne seg en sexpartner (om man legger sammen kjærester, ONS og det imellom). Minst 95% av alle kvinner vil kunne klare å finne en eller annen slags sexpartner raskt. Anonymkode: da142...40b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 TS her. Jeg vil bare ha kjæreste. Ikke tilfeldig sex. Men er jo aldri på byen. Er enten på jobb, på treningssenter eller med barna. Og jeg har et helt fint utseende får jeg høre. Så aner ikke hvordan jeg skal få meg kjæreste. Men gir ikke opp ennå. Anonymkode: 5cf35...ceb
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg heller vel mer mot at det er verre å være mann i akkurat den situasjonen, rett og slett fordi det for de fleste menn er mye vanskeligere å finne seg en sexpartner (om man legger sammen kjærester, ONS og det imellom). Minst 95% av alle kvinner vil kunne klare å finne en eller annen slags sexpartner raskt. Anonymkode: da142...40b Er.Så.Lei.Sånne.Kommentarer. Jeg er kvinne, singel og har høy sexlyst. Jeg trives i eget selskap, og har ingen problemer med å være i eget selskap, jeg er i god kontakt med meg selv (som en annen nevnte). Men jeg ønsker ikke være singel, jeg vil ha en livspartner. Jeg er ikke interessert i en sexpartner, jeg vil ha et fast forhold med en jeg kan dele livet fremover med. Og det er ikke så enkelt å finne lenger, når folk har slike holdninger, at kvinner er sexobjekt de kan forlyste seg med inntil de finner den neste og neste og neste. Å finne en mann som kun er ute etter å bruke meg for å tømme seg i meg, det er rett og slett totalt uinterressant, selv om det nok er mulig. Anonymkode: e0f99...ce1 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 Hippogriff skrev (13 minutter siden): Nei, en kvinne med høy sexdrift kan absolutt trives veldig godt som singel. Det fins andre måter å dekke behov på. For eksempel gode venner. På hvilken måte skal venner dekke dette behovet for sex? Jeg har ikke sex med vennene mine. Anonymkode: c974e...dc4 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå