Gå til innhold

Vi hadde sex igår for første gang sammen men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han kom ikke , og jeg kom 2 ganger, vi var i bilen han var stresset for at noen skulle se oss , ( vi er muslimer og unge begge 2 , 17 år gammle ) så vi må skjule forholdet for foreldre , for vi orker ikke å gifte oss enda.

Han har bedt meg flere ganger ikke tenke på det og at han ikke kunne slappe godt nok av pga stress, ( nå er jeg redd for at dette ble 1 og siste gang) 

Selvom han har skrevt at jeg hadde det deilig og at jeg ikke måtte ofre det en tanke , han sa også at neste gang så blir det på en avslappet sted og at det da blir bra . 

Betyr det at vi ses igjen , eller er det slik gutter bare sier før de ghoster :( ?? 

håper noen med erfaring kan svare , har sett han 2 ganger etter hendelsen vel og merke med faren hans 😂

og han flørtet like mye fortsatt som før , 

hva bør jeg gjøre ? bare holde kjeft og vente til skolen på tirsdag og se om han tar kontakt eller invite han hjem i helgen jeg blir alene på søndag , siden mine foreldre skal til en annen by , han  vet det , så burde jeg se om han tar kontakt eller mld han på søndag? 

Vil ikke virke desperat. 

Anonymkode: 65e55...0cc

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han mener dere skal gjøre det igjen. Vent til skolen på mandag med å snakke med han ellers kan du virke desperat ja. 

Men vær obs på at gutter i den alderen er på sitt mest kåteste og vil ha sex med alt og alle de kan, så ikke få følelser for han før dere har avklart at det som er mellom dere er noe seriøst. 

Anonymkode: 9169d...c36

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Viktigste er at dere bruker prevensjon. 

Anonymkode: 3448b...0ce

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

17 år og han har allerede lappen og bil, eller pulte dere i garasjen?

Anonymkode: 491f9...ec3

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var stresset. Det samme skjedde med meg første gang. Han er bare 17 år.

Hvorfor er du så redd for at han skal stikke? Er ikke det opplagt at han er interessert?

Jeg synes ikke du skal spille noe spill for å "ikke virke desperat", men det er jo meg.

Anonymkode: 53235...aec

• Hjerte 2
Skrevet

Dere hadde sex i går, og du har sett han to ganger i dag? Han flørter fremdeles og du er redd det var alt? Dette henger ikke på greip. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Dere hadde sex i går, og du har sett han to ganger i dag? Han flørter fremdeles og du er redd det var alt? Dette henger ikke på greip. 

Og de er 17 år og kjører bil.

Anonymkode: 7ae6d...5c0

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Troll 

😘

Anonymkode: 2da24...b78

• Nyttig 4
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Og i en bil til tross for at de ikke er gamle nok til å kjøre...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som han mener dere skal gjøre det igjen. Vent til skolen på mandag med å snakke med han ellers kan du virke desperat ja. 

Men vær obs på at gutter i den alderen er på sitt mest kåteste og vil ha sex med alt og alle de kan, så ikke få følelser for han før dere har avklart at det som er mellom dere er noe seriøst. 

Ok har allerede drete meg ut da 😕 har meldt med han , er det krise? 
sendte han en snap av bilen til broren hans ( hvor jeg skrev at hver gang den kjører ned i gata tenker jeg på igår kveld ) 

Og han likte mld med et hjerte .

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han var stresset. Det samme skjedde med meg første gang. Han er bare 17 år.

Hvorfor er du så redd for at han skal stikke? Er ikke det opplagt at han er interessert?

Jeg synes ikke du skal spille noe spill for å "ikke virke desperat", men det er jo meg.

Anonymkode: 53235...aec

Takk for svar på innlegget, vet ikke ble bare litt tullete i hodet av alle krisemaksimeringene, men ja vi har jo av og på flørtet siden ifjor vår. 

Det er litt vanskelig med foreldre med annen bakgrunn , men vi begge er vokst opp her og ønsker vel egentlig bare å være ffriends, uten noen konsekvenser . 

som at vi skal forlove oss som er vanlig i vår kultur :/

AnonymBruker
Skrevet

Og de er 17 år og kjører bil.

Anonymkode: 7ae6d...5c0

Hver har sagt at vi kjørte bilen ? Det går uansett ikke ann når man har sex 

AnonymBruker
Skrevet

Troll 

😘

Anonymkode: 2da24...b78

Hva betyr det ? 

AnonymBruker
Skrevet

sendte han en snap av bilen til broren hans ( hvor jeg skrev at hver gang den kjører ned i gata tenker jeg på igår kveld ) 

Neida det er ikke krise men ta det rolig nå og la han jakte deg, det er det menn liker. Ikke legg deg flat eller vis at du er usikker 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Svar han at måten den bilen kjører på (fort og hardt) minner deg om forleden dag, sleng på med en haug med ;) 

Samt at du gjerne hadde satt pris på om han kunne parkert den fort og hardt i garasjen neste gang.

Anonymkode: 71c74...4a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Svar han at måten den bilen kjører på (fort og hardt) minner deg om forleden dag, sleng på med en haug med ;) 

Samt at du gjerne hadde satt pris på om han kunne parkert den fort og hardt i garasjen neste gang.

Slutt a, hun er en tenåring så slutt å svar useriøst med harry kommentarer som ødelegger

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok runka før dere møttes, det gjorde alltid jeg da jeg skulle på date i den alderen. Kjedelig å bli ferdig etter fire jukk.

Anonymkode: 1ba5b...66f

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Trolleinnlegg får trollesvar tilbake. Scenariet som TS skisserer tror jeg overhodet ikke på.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trolleinnlegg får trollesvar tilbake. Scenariet som TS skisserer tror jeg overhodet ikke på.

Eh ok, har du aldri hatt muslimske venner i oppveksten? Scenarioet til ts er helt normalt for de fra kulturer hvor flørt og sex er uhørt før ekteskap for foreldrene og miljøet rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Eh ok, har du aldri hatt muslimske venner i oppveksten? Scenarioet til ts er helt normalt for de fra kulturer hvor flørt og sex er uhørt før ekteskap for foreldrene og miljøet rundt. 

Hele innlegget skurrer, det at TS blandet inn Islam var sikkert fordi folk skulle fyre seg ytterligere opp.

De er 17, og har seg i en bil? Hvem kjørte, jeg regnet med at de ikke gjorde det utenfor der de bor?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...