Gå til innhold

Jeg merker jeg blir mer kritisk til samboer etter å ha lest innlegg her inne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser så mye dritt daglig og mye av det har jeg selv opplevd i  forhold.

Har nå merket at jeg blir mer kritisk og legger mer merke til kjærestens uvaner og dårlig sider, etter å ha blitt gjort oppmerksom på ting som folk her inne skriver om.

Er det flere som har blitt sånn?

Anonymkode: f7fc2...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fordi du innser at det ikke er allment akseptabel oppførsel du utsettes for eller fordi du plutselig ser at dette gjør din parter også men du har aldri ført tenkt at det ikke er helt greit men nå gjør du det fordi du påvirkes av andres meninger? 

det er to helt ulike greier slik jeg ser det. 

Den første er "så bra du fikk en wakeup call" etterfulgt av "ingen skal stilletiende finne seg i dritt fra andre" 
Den andre er "så du var OK med dette helt til noen andre fortalte deg at det ikke var greit?" etterfulgt av "lettpåvirkelig?" 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det omvendt. Jeg blir mer og mer takknemlig for at jeg har en oppegående kjæreste når jeg leser alt det sinnsyke som skjer i forhold her inne.

Anonymkode: 847dc...5ed

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er trist, og man bør ikke henge seg så mye opp i hva frustrerte damer skriver her inne. Det som er et rødt flagg eller kritikkverdig for noen, trenger ikke være det for andre, vi er alle forskjellige. Så hvis det å lese her gjør deg mer kritisk til kjærestens uvaner og dårlige sider, så ville jeg sluttet å lese. Det er ikke vits i å henge seg opp i uvanene til din kjære, for alle har vi våre uvaner og dårlige sider. 

Anonymkode: 08612...1fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg leser så mye dritt daglig og mye av det har jeg selv opplevd i  forhold.

Har nå merket at jeg blir mer kritisk og legger mer merke til kjærestens uvaner og dårlig sider, etter å ha blitt gjort oppmerksom på ting som folk her inne skriver om.

Er det flere som har blitt sånn?

Hvis du er så lettpåvirkelige av andre sine problematiske forhold, så burde du jobbe med deg selv.

Anonymkode: ef90c...e97

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det helt motsatt 😄

Får bekreftet at jeg virkelig har skutt gullfuglen når det kommer til valg av livspartner når jeg leser alt folk skriver her inne. I tillegg har mange av trådene innenfor «samliv og kjærlighetsrelasjoner» og «seksualitet» ført til flere gode samtaler mellom meg og mannen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er bra å få litt input på hva som er ok og ikke i et forhold. Altfor mange kvinner finner seg i altfor mye 

Anonymkode: 3c029...28d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det omvendt. Jeg blir mer og mer takknemlig for at jeg har en oppegående kjæreste når jeg leser alt det sinnsyke som skjer i forhold her inne.

Dette. Grøsser ved tanken på å leve i et forhold der man føler trang og rett til å granske partnerens mobil for uhumskheter, eller der man ikke kan like hva man vil på facebook for å nevne et par eksempler. 

Anonymkode: 49ec3...000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her, så om du føler det sånn, så ville jeg avsluttet forholdet

Anonymkode: f5e58...d1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg synes det er trist, og man bør ikke henge seg så mye opp i hva frustrerte damer skriver her inne. Det som er et rødt flagg eller kritikkverdig for noen, trenger ikke være det for andre, vi er alle forskjellige. Så hvis det å lese her gjør deg mer kritisk til kjærestens uvaner og dårlige sider, så ville jeg sluttet å lese. Det er ikke vits i å henge seg opp i uvanene til din kjære, for alle har vi våre uvaner og dårlige sider. 

Anonymkode: 08612...1fe

Jeg er enig i at vi legger vekt på forskjellige ting. Toleransen for det vi oppfatter som uvaner og dårlige sider hos vår mannlige partner bør dog være null og niks. En hver uvane er god grunn til å skifte ham ut. De fleste blir verre etter hvert.

Anonymkode: ee9d5...03a

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir, som flere her, ekstra takknemlig og får bekreftet hvor utrolig heldig jeg er som er sammen med en så fin, oppegående, omsorgsfull, kjærlig og snill mann. Kjenner ikke igjen samboeren min i noen av samlivsproblem-innleggene her 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

legger mer merke til kjærestens uvaner og dårlig sider

hvilke uvaner og dårlige sider har han da? Hvis du kan fortelle kan vi jo kanskje hjelpe deg bedre med å sette ting i perspektiv 

Anonymkode: 9b3ef...ca6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner på at jeg bør ta en pause fra KG. Føler det er en destruktiv aktivitet… 

Anonymkode: 1335c...2ae

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvilke uvaner og dårlige sider har han da? Hvis du kan fortelle kan vi jo kanskje hjelpe deg bedre med å sette ting i perspektiv 

Anonymkode: 9b3ef...ca6

Dårlige spisevaner; altså spiser med hele ansiktet slik at han må tørke ansiktet, hender og genser etter måltider når han spiser "grisete" mat.

Vasker seg ikke godt nok under armhuler og under forhuden

Flørter på sosiale medier ved å legge igjen 😘 til damer jeg ikke kjenner.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Blir mer og mer glad for at jeg har funnet meg en oppegående mann. Altså MANN. Ikke mammababy. 

Anonymkode: d1299...89e

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Jeg må ha verdens beste partner ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dårlige spisevaner; altså spiser med hele ansiktet slik at han må tørke ansiktet, hender og genser etter måltider når han spiser "grisete" mat.

ts

Er han utviklingshemmet?

De to første passer på en småunge, men den siste er det vel noe unger ikke driver med. Så han må være utviklingshemmet er min konklusjon.

Har du virkelig ikke lagt merke til at han spiser som en baby, har hygieneferdighetene til en senil 90-åring og sosialforståelsen til en med halve frontallappen borte, før du leste om slikt på KG? 

Anonymkode: 098cc...f82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er han utviklingshemmet?

De to første passer på en småunge, men den siste er det vel noe unger ikke driver med. Så han må være utviklingshemmet er min konklusjon.

Har du virkelig ikke lagt merke til at han spiser som en baby, har hygieneferdighetene til en senil 90-åring og sosialforståelsen til en med halve frontallappen borte, før du leste om slikt på KG? 

Anonymkode: 098cc...f82

Jo men det har kommet tydeligere frem etterhvert som forelskelsen har lagt seg og hverdagen har kommet.

Hadde ønsker ikke å bruke deodorant, og dusjer daglig men klarer ikke alltid å forbli luktfri.

Ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

ts

Her får jeg en sånn "WTF??" tanke fordi jeg går ut fra at dere var sammen en stund FØR dere ble samboere og ut fra det du skriver har vært samboere en stund - ergo 
Hygiene - dette kan umulig være noe som du først tenker over NÅ liksom?? Hvis han med vilje lar være å gjøre seg ren kan det være en sykdom? 
Manerer ved bordet har neppe dukket opp i det siste heller, at du ikke har kjent på det FØR dere ble sammen er for meg helt ubegripelig! 
Det siste er bare for dumt fordi det ikke trenger bety en ting men om det er for å flørte og du ber han kutte ut uten hell har du en potensiell greie på gang.. 

Endret av Carrot
AnonymBruker
Skrevet

Grøsser også når jeg leser om all den sykelige sjalusien, psykopatene, respektløse og giddalause lathansene som finnes rundt om.

Anonymkode: cde69...6e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...