AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Har dere opplevd at kvinner/menn spør om mannen/kjæresten/samboers deres om deres sosiale medier? jeg vet at noen synes det er ubehageligt å si «nei» til dette men om jeg var på fest eller vorsj og så traff vi andres venners venner som jeg ikke kjenner så legger jeg ikke til disse mannfolkene på mine sosiale medier. Jeg var på do mens kjæresten min satt igjen med vennene våres og noen venninner av disse vennene, dagen etter da han var inn på snapchat merket jeg at han hadde hun ene kvinnen der, de hadde ikke snakket eller noe, kjæresten min har ikke så mange inne på snapchat. Jeg synes det ikke er så greit og kult av han og legge til fremmede kvinner eller andre kvinner som vi ikke omgås engang. hva hadde dere gjort/sakt? hva var deres erfaring? Anonymkode: dd87f...d20
Phoenix Heart Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Nei, det er ikke greit og jeg ser heller ikke poenget. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Har ikke noe i mot at han har andre kvinner som venn på sosiale medier, være seg Instagram eller Snapchat, men hadde ikke likt om han la til eller godtok forespørsler fra nye kvinner vi ikke har et nørt forhold til. Anonymkode: fc955...469 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Ikke greit akkurat, men jeg har vært helt lik som kjæresten din! Jeg la til en fyr på snap etter at han spurte meg om dette, han hadde flørtet med meg opp til dette punktet, men jeg hadde ikke forstått det, men når jeg fortalte det til kjæresten min, så sa han at "han sjekket deg opp". Og jeg bare "hæ? Jeg trodde han bare ville være venner?" Så det kan godt hende at han bare ikke tenkte så mye over det, eller tenkte at det kun var vennskapelig. Spesielt om dere ikke har vært sammen så lenge, så er han kanskje ikke så vant til hvordan sånn fungerer og hvor grensene deres går. Jeg ville bare tatt en prat med han, og spurt om han kunne la være å gjøre det, og fortalt hvorfor, og så gjør han sikkert det. Jeg tenker at de mest sannsynlig bare var litt tankeløst gjort av han og at han ikke ville virke ufin mot hun han la til. Anonymkode: a0eaf...7fa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Dealbreaker for min del Anonymkode: 78b8d...80e
Andro Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Har aldri vurdert å sjekke hvem andre har på sosiale medier, eller hvilke kriterier de har for å legge til følgere/venner. Den type kontroll over kjærester / partnere ser jeg som urovekkende og egentlig ganske syk.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har dere opplevd at kvinner/menn spør om mannen/kjæresten/samboers deres om deres sosiale medier? jeg vet at noen synes det er ubehageligt å si «nei» til dette men om jeg var på fest eller vorsj og så traff vi andres venners venner som jeg ikke kjenner så legger jeg ikke til disse mannfolkene på mine sosiale medier. Jeg var på do mens kjæresten min satt igjen med vennene våres og noen venninner av disse vennene, dagen etter da han var inn på snapchat merket jeg at han hadde hun ene kvinnen der, de hadde ikke snakket eller noe, kjæresten min har ikke så mange inne på snapchat. Jeg synes det ikke er så greit og kult av han og legge til fremmede kvinner eller andre kvinner som vi ikke omgås engang. hva hadde dere gjort/sakt? hva var deres erfaring? Anonymkode: dd87f...d20 Nei det er ikke greit. For det første så setter det både deg og parforholdet i et dårlig lys, når han adder ei annen kvinne på Snapchat på felles fest med deg og andre. Det er rett og slett kleint og pinlig. For det andre så oppsøker man ikke relasjoner med det motsatte kjønn i et parforhold. At man får seg kolleger, kommer i prat med noen o.l er en annen sak, men å direkte oppsøke nye vennskap tenker jeg er en uting. Og for meg indikerer det på, at personen ikke har helt respekt for den andre - eller forholdet man har bygd opp. Har man en ordning/forståelse seg imellom om at disse tingene er bra og greit, så kjører man på, men alt annet er som sagt en uting. Anonymkode: 84c3c...166 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Haha ja, jeg er enig nå i at jeg var ganske naiv der....😆 Jeg har liksom likt å tro at de fleste bare er ute etter vennskap. Men jeg er vant til å ha mange guttevenner, så det var vel derfor også. Men naivt.. Ja!😆 Anonymkode: a0eaf...7fa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Haha ja, jeg er enig nå i at jeg var ganske naiv der....😆 Jeg har liksom likt å tro at de fleste bare er ute etter vennskap. Men jeg er vant til å ha mange guttevenner, så det var vel derfor også. Men naivt.. Ja!😆 Anonymkode: a0eaf...7fa Hehe jeg som har vert mye i byen vet at det er sjeldent gutter er ute etter vennskap🙈 spesielt i sånne 18-20 års nattklubb. Så derfor legger jeg ikke til andre mannfolk på fest og nattklubb. Noe er å gjøre det når man er singel men i et forhold? Nei. Anonymkode: dd87f...d20
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe jeg som har vert mye i byen vet at det er sjeldent gutter er ute etter vennskap🙈 spesielt i sånne 18-20 års nattklubb. Så derfor legger jeg ikke til andre mannfolk på fest og nattklubb. Noe er å gjøre det når man er singel men i et forhold? Nei. Anonymkode: dd87f...d20 Menn vet veldig godt når andre men flørter mens kvinner vett veldig godt når andre kvinner flører Anonymkode: dd87f...d20 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn vet veldig godt når andre men flørter mens kvinner vett veldig godt når andre kvinner flører Anonymkode: dd87f...d20 Menn* flørter* Anonymkode: dd87f...d20
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 Slik begynte et mareritt for min del. Var på fest sammen. En dame hadde lagt til samboer på snap. De innledet noe greier og når jeg fulgte magefølelsen min og spurte han rett ut,så løy han. Men jeg gav meg ikke og til slutt innrømmet han at han hadde han visst fått følelser for dama. Der lå hun på snap under navnet " jobb". 🥵 Anonymkode: 9b5be...4cd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 Herregud å sært å ikke la han være venner med folk på sosiale medier 😂 jeg legger til alt får mange selv når jeg drikker men er bare får de er morsomme der å da 😂 fått noen venner også sånn😂 kunne ikke brydd meg mindre en om en gubbe ville hatt noen sosiale medier venner Anonymkode: 2a9e8...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå