AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Del Skrevet 28. april 2023 Hvilken vakter er best å ta? Dag, kveld, natt? Hvem tjener jeg mest på? Anonymkode: 618e0...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Del Skrevet 29. april 2023 * Anonymkode: 618e0...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Del Skrevet 29. april 2023 Natt tjener mest og er mest behagelig og rolig så jeg hadde valgt natt Anonymkode: 47ba6...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Del Skrevet 29. april 2023 ** Anonymkode: 618e0...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Del Skrevet 29. april 2023 Natt Anonymkode: b4e2b...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. april 2023 #6 Del Skrevet 29. april 2023 Spørs jo hva du er ute etter? Kun penger? Da er nok nattevakter mest gunstig. Spesielt nattevakter i Oslo kommune. Men det gis nesten aldri 100% fast stilling som nattevakt. Du får som regel kun 50% stilling også må du jobbe ekstra ellers. Ønsker du mer faglig og fysisk gunstige vakter så er dagvakter helt klart best. Mye lettere å få 100 % stilling på dette evt med en kombinasjon med kveldsvakter. Kveldsvakter: er egentlig veldig lite ekstra betalt pr time de fleste steder om du da ikke får deg jobb i Oslo kommune. Du burde aldri gå med på å si ja på kortvakter. Vaktene burde alltid være på 7 eller 8 timer eller mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 5. mai 2023 #7 Del Skrevet 5. mai 2023 Dette er jo svært forskjellig da. Hos oss kan man få 100% dag/kveld-stilling, eller 75% natt. Begge stillingene tjener likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Del Skrevet 5. mai 2023 Det er ikke alle som passer til natt. Det kan være veldig tøft for psyken og helsa. Selv passet jeg best til kveldsvakter. Å jobbe dagvakt er jo det beste og man får mer ut av dagen, så lenge man klarer å legge seg før natten. Jeg er B-menneske, så foretrakk likevel kveldsvakter for da fikk jeg sove ut, men hele dagen går jo så man får ikke gjort så mye. Jeg sovnet kanskje 2 om natta og våknet kanskje mellom 10-12 om dagen. Måtte dra på jobb kl.14 for jeg begynte kl.15. Jobber du natt er du helt asosial i periodene du jobber. Du slutter klokka 8, er kanskje hjemme kl.9. Du vil dusje og spise litt, så skal du legge deg og sovner kanskje i 11-12-tiden. Så sover du kanskje til 19-20 om kvelden og må dra på jobb kl.21 siden man begynner kl.22. Anonymkode: 200d5...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Del Skrevet 5. mai 2023 Jobber 100% natt med vakter fra ca 22-ca 0800. Tjener litt bedre enn da jeg jobbet 100% dag/aften, men ikke så sykt mye mer sovner i 10-12 tiden sover til ca 17:00. Viss pengene er viktigst burde du jobbe medleverturnus (jobbe hele dagen +sovende nattevakt) mye fri og godt betalt. Nattarbeid bruker å være en del roligere enn dag/aften. Mindre å gjøre og mye døtid. Hatet dag/aften da jeg knapt fikk tid til å ta meg en kaffekopp iløpet av en vakt. 30 min sammenhengende lunsj kunne jeg se langt etter 90% av vaktene. Husker det var flere ganger jeg hadde langvakt0800-2145 med en bruker 1til1 hvor jeg ikke fikk tid til å ta meg lunsjpause iløpet av vakten. Jeg er så glad for at jeg gikk over til bare natt 😁. Anonymkode: 0f682...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 6.44): Jobber 100% natt med vakter fra ca 22-ca 0800. Tjener litt bedre enn da jeg jobbet 100% dag/aften, men ikke så sykt mye mer sovner i 10-12 tiden sover til ca 17:00. Viss pengene er viktigst burde du jobbe medleverturnus (jobbe hele dagen +sovende nattevakt) mye fri og godt betalt. Nattarbeid bruker å være en del roligere enn dag/aften. Mindre å gjøre og mye døtid. Hatet dag/aften da jeg knapt fikk tid til å ta meg en kaffekopp iløpet av en vakt. 30 min sammenhengende lunsj kunne jeg se langt etter 90% av vaktene. Husker det var flere ganger jeg hadde langvakt0800-2145 med en bruker 1til1 hvor jeg ikke fikk tid til å ta meg lunsjpause iløpet av vakten. Jeg er så glad for at jeg gikk over til bare natt 😁. Anonymkode: 0f682...238 Hva var arbeidsoppgavene da du jobbet dag/aften? Hva var stillingstittelen? Anonymkode: f9c5c...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå