AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg føler jeg står på stedet hvil og ikke utvikler meg her jeg er nå. Jeg har bodd litt rundt omkring i verden, men aner ikke hvor jeg skal etablere meg. Jeg vil så mye, og samtidig er det for og i mot på alle steder jeg vil bo. Hvordan velge rett? Hva bør man tenke over? Jeg har egentlig alltid drømt om å bosette meg og etablere meg i USA, men det er lettere sagt enn gjort når det er barn i bildet. Spania har også vært oppe til diskusjon. Far er nysgjerrig på Sveits. Vi er ikke bundet til noe spesielt, siden vi jobber frilans begge to. Hadde jeg vært millioner så vet jeg hva jeg hadde gjort, men slik tingene er nå så går det ikke å bo der da landet har ekstremt lave lønninger. Er det liksom Skandinavia som er det beste alternativet? Anonymkode: 04575...ea1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Gå inn på https://www.weforum.org/ ,der står det mye om hva som skjer fremover i EU. Amerika vil nok stryke med, så er ikke til å anbefale. Usikre tider. Venter på at pengesystemet bryter ned slik at man vet hva man har å forholde seg til. Mest trolig vil vi ikke eie noe lenger. Anonymkode: da6b3...9aa
Helene Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Gå i deg selv. Hva vil du egentlig. Skandinavia er ikke alltid det beste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå