AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Får man middelet over hele kroppen og mer kroppshår? Anonymkode: 9ce34...400
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Anonymkode: 64141...3e1 Er du sikker? Har det skjedd med deg? Anonymkode: 9ce34...400
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Dette er tull. Hår vokser innenfra, produsert av celler i hårsekkene, som henter råvarene sine ut av blodet. Hårveksten bestemmes av hva du spiser, ikke av hva du kliner utenpå huden. Hvis håret begynner å falle av, er det fordi du har spist for lite av et eller annet. Håravfall er et mangelsymptom. Kosttilskuddet Hair Luxious inneholder f.eks. en megadose på 60 ganger anbefalt dagsinntak av B-vitamin. Det gjør at cellene i hårsekkene får tilført B-vitamin, sånn at de våkner til liv og begynner å produsere sunt hår igjen hos en del folk. Å ta et multivitamin som kosttilskudd virker derimot dårlig for å kurere mangel, fordi multivitaminer inneholder svært lite av de enkelte næringsstoffene. Anonymkode: 3a18a...8f8
Ugresset Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 14.04): Dette er tull. Hår vokser innenfra, produsert av celler i hårsekkene, som henter råvarene sine ut av blodet. Hårveksten bestemmes av hva du spiser, ikke av hva du kliner utenpå huden. Hvis håret begynner å falle av, er det fordi du har spist for lite av et eller annet. Håravfall er et mangelsymptom. Kosttilskuddet Hair Luxious inneholder f.eks. en megadose på 60 ganger anbefalt dagsinntak av B-vitamin. Det gjør at cellene i hårsekkene får tilført B-vitamin, sånn at de våkner til liv og begynner å produsere sunt hår igjen hos en del folk. Å ta et multivitamin som kosttilskudd virker derimot dårlig for å kurere mangel, fordi multivitaminer inneholder svært lite av de enkelte næringsstoffene. Anonymkode: 3a18a...8f8 Nei, dette er tull! Du er vel en av de lettlurte som ikke sjekker kilder og som har latt deg lure av en influencer som solgte produktet med god rabatt? Hair luxious inneholder ikke 60 ganger anbefalt inntak b-vitaminer. Legger ved kilde til deg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Dette kan jeg bekrefte. Etter min siste graviditet mistet jeg så mye hår at jeg saumfarte nettet etter vidunderkurer som ville gi meg håret tilbake. Etter at dumme meg hadde tatt i middelet og deretter gått i dusjen, oppdaget jeg til min store skrekk at ikke bare kroppen min, men også veggene, gulvet og dusjsluken var dekket av tykt, glansfullt hår. Aldri så galt at det ikke er godt for noe sier jeg, for nå har jeg vegg-til-vegg teppe på badet og holder meg god og varm i vinterkulda. Ulempen er at jeg må barbere dusjveggene med jevne mellomrom. Anonymkode: ca4bc...045
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Ugresset skrev (2 timer siden): Nei, dette er tull! Du er vel en av de lettlurte som ikke sjekker kilder og som har latt deg lure av en influencer som solgte produktet med god rabatt? Hair luxious inneholder ikke 60 ganger anbefalt inntak b-vitaminer. Legger ved kilde til deg. Biotin er vitamin b7/b8. Som du ser er dosen 5.000% av anbefalt dagsinntak. På etiketten jeg leste synes jeg å huske at det sto 6.000. Poenget er det samme: Kosttilskuddet inneholder en megadose B-vitamin. Om megadosen er 50 eller 60 ganger anbefalt dagsinntak har ikke så mye å si. Anonymkode: 3a18a...8f8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Nei det gjør man ikke, det forsvinner ned i sluket med resten av vannet 😊 Anonymkode: 59243...875
Ugresset Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Biotin er vitamin b7/b8. Som du ser er dosen 5.000% av anbefalt dagsinntak. På etiketten jeg leste synes jeg å huske at det sto 6.000. Poenget er det samme: Kosttilskuddet inneholder en megadose B-vitamin. Om megadosen er 50 eller 60 ganger anbefalt dagsinntak har ikke så mye å si. Anonymkode: 3a18a...8f8 Det er ETT B-vitamin med så høy dosering du nevner, det er ikke i nærheten av de doseringene på de andre 6 B-vitaminene. Retter på deg over: Kosttilskuddet inneholder en megadose B-vitaminET BIOTIN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå