Gå til innhold

Trenger innspill til forsonelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Helst til de med sex utenfor forhold-siden relasjonen er løs-og han ikke er like keen,akkurat nå 

Jeg har nok kommet helt feil ut med en gutt -vi har snakket sammen en god stund,og har hatt kontakt jevnt over en periode på minst ett år.

Saken er at vi må har havnet i en skvis-hvor snakket har blitt litt trått- jeg har sagt mye dumt til han,men han har på sin side vært ganske egoistisk.

Han har kun ønsker sex,og vi har sakte med sikkert blitt mer intime,og sendt nudes..ingenting fysisk enda-jeg tror jeg har litt følelser,og han lukter lunta 

Per nå tror jeg han lyver litt,om at han er ferdig med meg paga at jeg har behandlet han stygt(spurt om hverdagen og personlige ting)  spørsmål nr 1) kan relasjonen mellom oss snus til mer positivt 2) innspill til dette 3) Gode tips og råd generelt (er ny på sånne relasjoner,men han er min type er kjekk,sosial (spennende,har et liv,liker å gjøre litt forskjellig,ikke pretensiøs men bare finner energi ibdetbp være med andre mennesker) selvtillitt og direkte

På forhånd tusen takk!

Anonymkode: 1bc5d...166

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sier han kun ønsker jun sex, ig derfor kan du ikke forvente noe mer enn sex.

Anonymkode: 87e36...215

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er spørsmålet ditt? Det kan aldri bli noe mer med denne fyren. Han har bare brukt deg for nudes og kunne ikke brydd seg mindre, han har også sagt rett ut at han ikke vil noe annet enn sex. Desverre har du lagt for mye i relasjonen deres og bør bryte kontakt om du har noe selvrespekt 

Anonymkode: 21def...7f3

• Liker 3
Skrevet

Her er det nok best å bare gå videre. For dette blir ikke det du ønsker, uansett hvor mye du ønsker det. Han har sagt klart og tydelig at han kun ønsker sex, og han har sagt at han er ferdig med deg. Ha selvrespekt nok til å få videre uten å bli desperat og prøve på noe som aldri blir noe av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han sier han kun ønsker jun sex, ig derfor kan du ikke forvente noe mer enn sex.

Han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre...

Rett etter p ha fått nudes og nakenbilder i ihvertfall ethalvt år.

Jeg tenkte vi kunne se ann,være litt rund om kantene og snakkes underveis,så jeg lot alt henge løst.

Shit altså, tenkte virkelig at vi ikke skulle legge så mye ned i snakket om krangelen vi hadde,kalte han dust,idiot og nabipulator-bae i såret skuffelse- også snakker han nå om at jeg har liten selvinnsikt.

Har sagt unskyld, med ønske om å snakkes for å rydde opp,alt blir jo bare vridd uansett.

At jeg synes har er digg deilig og kjekk. Men han har låst seg helt bare,og har ikke sett på de 4-5 ledningene jeg har sendt.

Herreguuud bare...Er sykt lei meg,dette gikk helt ut av kontroll-men nisstenker han ønsket å bruke dette som en <krykke> for at han ikke vi kjøre seriøs,og han vet at jeg er keen.

Men har sagt tusen ganger(og mener det faktisk litt også) at keen kan likevel slå to veier underveis...

SYkt lei meg,og bare helt overkjørt...er vel nnoei hva du sier ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre...

Rett etter p ha fått nudes og nakenbilder i ihvertfall ethalvt år.

Jeg tenkte vi kunne se ann,være litt rund om kantene og snakkes underveis,så jeg lot alt henge løst.

Shit altså, tenkte virkelig at vi ikke skulle legge så mye ned i snakket om krangelen vi hadde,kalte han dust,idiot og nabipulator-bae i såret skuffelse- også snakker han nå om at jeg har liten selvinnsikt.

Har sagt unskyld, med ønske om å snakkes for å rydde opp,alt blir jo bare vridd uansett.

At jeg synes har er digg deilig og kjekk. Men han har låst seg helt bare,og har ikke sett på de 4-5 ledningene jeg har sendt.

Herreguuud bare...Er sykt lei meg,dette gikk helt ut av kontroll-men nisstenker han ønsket å bruke dette som en <krykke> for at han ikke vi kjøre seriøs,og han vet at jeg er keen.

Men har sagt tusen ganger(og mener det faktisk litt også) at keen kan likevel slå to veier underveis...

SYkt lei meg,og bare helt overkjørt...er vel nnoei hva du sier ja

Endel skrivefeil-autokorrekt- beklager,men gidder ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha noe med deg å gjøre, og du kan ikke gjøre noe med det, du må la han være i fred.

utifra alle dine tråder her på kg er det ganske tydelig at du sliter med sosiale relasjoner, har du vurdert å få profesjonell hjelp? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han vil ikke ha noe med deg å gjøre, og du kan ikke gjøre noe med det, du må la han være i fred.

utifra alle dine tråder her på kg er det ganske tydelig at du sliter med sosiale relasjoner, har du vurdert å få profesjonell hjelp? 

Hvem er du??

Altså,takk for tips og råd fra ek fremmed over nettet liksom! Haha:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Man må vel finne ut om dette er noe som er for deg eller ikke tenker jeg.

Det finnes jo ingen fasit her

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må vel finne ut om dette er noe som er for deg eller ikke tenker jeg.

Det finnes jo ingen fasit her

Hovedsakelig litt vanskelig å oppdatere en fremmed over nett om en relasjoner,men aner ikke hvem du er-og vi to har ikke et forhold til hverandre -Er kun ute etter innspill 

Men jeg kommer hit for tips og råd- I akkurat denne relasjonen,tenker jeg at mitt poeng er å høre om muligheter for å få innspill til gutter som låser seg.butover dette er jeg ikke interessert i å legge ut om meg og mitt til en fremmed over nett

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke behovet for forsoning her. Move on. 

Anonymkode: b4c2c...bdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvem er du??

Altså,takk for tips og råd fra ek fremmed over nettet liksom! Haha:)

Du sier selv at han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, så hva tenker du er riktig løsning da? Tvinge han til å fortsette å ha enveiskontakt med deg? Eller respektere hans ønske å la han være i fred? 
når man sender 4-5 meldinger uten å få svar er det et klinkende klart budskap fra mottaker at de ikke vil snakke med deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere i det hele tatt truffet hverandre?

Anonymkode: ed0ff...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...