AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #21 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er verdt pengene/mest for pengene på Egon? Burger, salaten, pizza? Hva anbefaler dere? Anonymkode: 14acf...3df Ingenting. Kanskje dessert. Egon har fått en ufattelig dårlig kvalitet på maten sin og hvordan de tilbereder. Spiste der sist i påsken, fiskesuppe - fyfaen, aldri igjen 🤣. Anonymkode: a2477...01a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #22 Skrevet 28. april 2023 En soleklar vinner er Kylling BLT sandwich. Nam! Anonymkode: ea183...b80 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #23 Skrevet 28. april 2023 Fajitas, vært en favoritt hos meg i mange mange år! Anonymkode: b0032...96f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #24 Skrevet 28. april 2023 Dyr og dårlig mat. Men hvis jeg skal dit med noen som ønsker å gå der, så velger jeg pizzabuffet. Før kostet den 99 kr, men er sikkert dyrere nå. Pizzaen er grei, og så er det gode dressinger og salat ved siden av. Anonymkode: 0e095...b16 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #25 Skrevet 28. april 2023 isw skrev (2 timer siden): Altså - maten gjør deg mett og er helt grei, men ta f.eks. en burger - koster vel 200-250 kroner på Egon. Til lavere pris kan du i Oslo få en skikkelig digg burger på Døgnvill, Kverneriet, Illegal, osv.. hvor de faktisk KAN burger. Samme med biff. Du betaler 350-400 kr for noe du kunne fått til samme pris f.eks. på Köd, eller en BRA biffrestaurant. Utfordringen er jo å finne disse restaurantene du snakker om da. Om man ikke er en person som er bevandret i alle Oslos kriker og kroker så er disse stedene vanskelig å finne. Hadde tenkt meg på Døgnvill en gang. Det var halvannen times ventetid på et bord. Så da blir det ofte Egon. Fordi det finnes på de fleste sentrale steder og er lett og finne. Men maten er ikke så mye å rope hurra for, og de har ALT for mye på menyen. Anonymkode: a606d...249 1
Kinder Skrevet 28. april 2023 #26 Skrevet 28. april 2023 Sist jeg var på Egon bestilte jeg taco crispy chicken, og jeg syns den var god😊
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #27 Skrevet 28. april 2023 Jeg har bare smakt forskjellige burgere og sandwicher, men jeg synes de alle har vært veldig gode. Men utafra mange av svarene her har nok ikke jeg en veldig høy standard på mat tydeligvis 😅 Anonymkode: 6d0a9...018
isw Skrevet 28. april 2023 #28 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utfordringen er jo å finne disse restaurantene du snakker om da. Om man ikke er en person som er bevandret i alle Oslos kriker og kroker så er disse stedene vanskelig å finne. Hadde tenkt meg på Døgnvill en gang. Det var halvannen times ventetid på et bord. Så da blir det ofte Egon. Fordi det finnes på de fleste sentrale steder og er lett og finne. Men maten er ikke så mye å rope hurra for, og de har ALT for mye på menyen. Anonymkode: a606d...249 Litt merkelig at du har opplevd det - jeg synes Døgnvill pleier å ha bord ganske raskt. Men spørs jo litt når man drar dit da. Det er litt sånn Egon (og Fridays og Jensens Bøfhus og lignende) er - de ligger sentralt plassert, har mange hundre plasser og har noe for enhver smak. Det jeg synes er kjipt, er at Egons eiere tjener 90 mill i året på å servere middelmådig mat, mens stedene med matskatter og kultur går under. Det er nesten så man har et ansvar for å gjøre noe med det. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #29 Skrevet 28. april 2023 Pastaen og enchiladasen er ganske tam på smak synes jeg, men har vært veldig fornøyd med torskefilet, laksebiff, kyllingsalat og pizza. Anonymkode: 9c7a3...389
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #30 Skrevet 28. april 2023 Noodels Asia er ikke så gæli Anonymkode: e753b...e12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #31 Skrevet 28. april 2023 Jeg går alltid for bakt potet. Anonymkode: f9fdc...5d1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #32 Skrevet 28. april 2023 Jeg er enig i de som skriver over her. Kylling fajitasen er god. Den er verdt det. Ellers er BLT ok, men for meg er det mer lunsj. Anonymkode: 834fe...6be
Kittykat Skrevet 28. april 2023 #33 Skrevet 28. april 2023 Har vært på Egon mange ganger og synes maten er kjempegod 😋 Jeg pleier å bestille spareribs, biffsnadder, pasta carbonara, burger og pizza. Spareribs og biffsnadder er mine favoritter.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #34 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er liksom ikke lov å like Egon, det er jo ikke alle steder man har et kjempeutvalg av restauranter. Egon her jeg bor er veldig bra og populært, kan være vanskelig å få bord i middagstid på en vanlig hverdag. Har spist på Egon i Oslo og i Trondheim også, og de er ikke like bra. For å svare på det du spør om så er mine favoritter Egonburger og Philly steak sandwich. Pizzaen er også god. Anonymkode: e24a0...9c9 Jo, Egon i Trondheim er bra. Det er mange egon i Trondheim, og bare i Trondheim kan du sitte i egon resturant med roterende panorameutsikt over hele byen. Bare Trondheim er en bra by i Norge, og du aner ikke hva du snakker om. Hvis du påstår egon i Trondheim ikke er bra så er det bare å aldri komme tilbake. Anonymkode: 8e8b2...d25
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #35 Skrevet 28. april 2023 Egon er ikke Egon. Egon Tromsø har helt for jævlig biff sandwich og muligens verste servicen jeg har vært borti på en restaurant. Egon Lillestrøm har en helt amazing kylling sandwich, en av de bedre jeg har smakt innlands! Egon tårnet i Trondheim lever/overlever kun på utsikten, de holder ikke i nærheten av samme nivå som Egon Prinsen på mat/service. Anonymkode: 4da33...792 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #36 Skrevet 28. april 2023 11 hours ago, Maleficenta said: syns burgerne deres er gode. Ikke de beste i verden men bedre enn mcdonalds liksom Ja, bedre enn McDonalds. Men McDonalds burgere koster mindre og man får dem innen 5 minutter. Synes McDonalds er flott om man er sulten, men ikke ønsker å bruke mye tid på å spise. Anonymkode: 0af9f...999 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #37 Skrevet 28. april 2023 Spiser omtrent kun pizza buffet på Egon. Synes det er blitt litt dyrt. Og service er ganske vekslende fra plass til plass og fra gang til gang. Jeg spiser lett en hel Grandiosa alene, så jeg er ikke småspist, alikevel sparer jeg neppe mye på buffet fremfor å betille min favoritt pizza. Anonymkode: 6e790...df1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #38 Skrevet 28. april 2023 Er ikke vegetarianer, men digger vegetarfajitasen på Egon😀 Anonymkode: b36a4...e55
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #39 Skrevet 28. april 2023 Maten er helt grei, men synes det er rart at man må betale nesten dobbel pris bare fordi man får maten på en pen tallerken når det er helt ordinære retter man får hvorsomhelst for en langt billigere penge. De har dyr restaurantpris på helt ordinær mat... Anonymkode: 29f91...9a4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #40 Skrevet 28. april 2023 Pizzabuffeten er verdt pengene. Spaghettien er ikke god, verdt max 30 kr. Burgeren er god men alle jeg kjenner blir dårlige i magen etterpå pga sykt mye fett på den. Pizzaen er ikke den aller beste i verden men god nok til en billig pris i buffet. Løkringene er digg forrett Anonymkode: b4c5e...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå