Gå til innhold

Kommer sædkvalitet til å bli noe man oppgir i datingprofilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forskere slår alarm om den stupende sædkvaliteten hos menn. Virkelig, det er ikke en god utvikling. 

Hva tror dere, vil sædkvalitet etter hvert bli noe man tar hensyn til i jakten på en livspartner?

Hvis en kvinne er ute etter en å stifte familie med, så vil vel han som kan dokumentere at han har levende og svømmedyktig sperm stille sterkere enn han som skyter løsskudd?

Det er vel ikke noe menn bryr seg noe særlig om per i dag, men det er jo fordi de tar for gitt at alt står sikkert bra til. De fleste finner ut at de har dårlig sæd først når de ikke lykkes med å få barn. 

Anonymkode: 256c6...d63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De færreste vet hvor fertile de er, kvinner som menn. Det finner man ut når man prøver å få barn. 

Så nei, tviler på det 

Anonymkode: ae2fa...9aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt klart. Og kvaliteten på jernatomene i mensblodet mitt var helt ypperlig her om dagen, så nå skal jeg oppdatere datingprofilen min!

Men fra spøk til alvor, oppdateringer om kroppsvæsker trenger man virkelig ikke i en datingprofil. 

Anonymkode: d3fbf...cd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, helt klart. Og kvaliteten på jernatomene i mensblodet mitt var helt ypperlig her om dagen, så nå skal jeg oppdatere datingprofilen min!

Men fra spøk til alvor, oppdateringer om kroppsvæsker trenger man virkelig ikke i en datingprofil. 

Haha, æsj. Men det handler ikke om kroppsvæsker egentlig, men fremtiden. Mulighet til å få barn. Noen oppgir at de er steriliserte, dette er jo ikke så ulikt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Haha, æsj. Men det handler ikke om kroppsvæsker egentlig, men fremtiden. Mulighet til å få barn. Noen oppgir at de er steriliserte, dette er jo ikke så ulikt. 

Jeg forstår det, men synes likevel det er ekkelt å nevne kroppsvæsker, uansett årsak, i en datingprofil 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skal de oppgi det? Det kan like gjerne være kvinnen som har utfordringer med å få barn. Og uansett finnes det gode alternativer til løsning om man ønsker barn. Det er viktigere med en god far til et barn enn at barnet er lagd av akkurat hans sædceller og din eggcelle.

Anonymkode: 42825...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...