AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Del Skrevet 28. april 2023 God bruk av ressurser. 🙃 Anonymkode: 5e759...672 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Del Skrevet 28. april 2023 Mye morsommere å tjene penger enn å få kjeft vettu Anonymkode: 1ded5...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. april 2023 #3 Del Skrevet 28. april 2023 Selgerne jobber som regel for et annet firma, og er innleid av Telenor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg kan love deg at de har flere enn et par som jobber kundeservice 😄 Jeg har en venninne som jobber der, de er en hel skokk på jobb samtidig. Anonymkode: 9a45d...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg syntes at strøm selskapene ringer hyppigere... Anonymkode: 41bba...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Del Skrevet 28. april 2023 Det vanligste (uten at jeg skal si dette sikkert for telenor) er at kundeservicen er utleid til ett callsenter som driver support for flere samtidig. Så det kan være både kundeservice for telenor, men også bosch hvitevarer og samsung mobil Anonymkode: 696fd...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2023 #7 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det vanligste (uten at jeg skal si dette sikkert for telenor) er at kundeservicen er utleid til ett callsenter som driver support for flere samtidig. Så det kan være både kundeservice for telenor, men også bosch hvitevarer og samsung mobil Anonymkode: 696fd...46e Ikke hos Telenor. De har egen kundeservice. Derimot har de samlet supporten for både mobil, internett, mobilt bredbånd osv. Det betyr at de skal gi service vedrørende alt dette samtidig, dvs at en mobilkunde med et kort spørsmål kommer i samme kø som de bredbåndskundene som må feilsøkes osv. I tillegg utfører kundeservicen alt fra krediteringer til feilsøking, så det kan være alt fra svært lange samtaler til korte. Og nei. Det er ansatt mange hundre på Telenors kundeservice. Samtidig kan det være mange, mange tusen som ringer i løpet av en dag, og da kan det fort bli kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 29. april 2023 #8 Del Skrevet 29. april 2023 Blokkert sikkert 500 nummere fra Telenor selgere, men de tar ikke hintet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 29. april 2023 #9 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg syntes at strøm selskapene ringer hyppigere... Anonymkode: 41bba...98c Fordi du skal måtte vrenge lommeboka di maksimalt ved kjøp av strøm, hvem tror du at det er som finansierer det hele, blant annet du hver gang du betaler for strømmen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Del Skrevet 30. april 2023 On 4/28/2023 at 10:12 AM, AnonymBruker said: God bruk av ressurser. 🙃 Anonymkode: 5e759...672 Ja for Telenor er det jo det Anonymkode: 9502c...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg har hørt om folk som jobber for Telenor gjennom et eksternt callsenter De får veldig lite i timen og er avhengig av å selge for å tjene anstendig, så derfor er de også veldig på. Moren min ble ringt ned av en sånn selger som presset på henne noe hun ikke hadde brukt for. Jeg har siden byttet fra Telenor for henne til et billigere selskap som ikke driver med slikt telefonsalg. Anonymkode: 5d8c0...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Del Skrevet 30. april 2023 Enig, og det er veldig irriterende med denne ringingen deres i tid og utide. Trodde jeg fikk ristet dem av meg i fjor, men nå har de søren meg startet på igjen. Og det er helt forferdelig å ikke bli HØRT i disse samtalene, de har argumenter uansett hvordan man prøver å vri seg unna. Det føles bare SÅ ugreit. Anonymkode: 8c5aa...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå