Gå til innhold

Telenor har en hel armé av telefonselgere som ringer døgnet rundt, men har sånn et par personer som håndterer kundeservice.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mye morsommere å tjene penger enn å få kjeft vettu 

Anonymkode: 1ded5...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan love deg at de har flere enn et par som jobber kundeservice 😄

Jeg har en venninne som jobber der, de er en hel skokk på jobb samtidig.

Anonymkode: 9a45d...d41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes at strøm selskapene ringer hyppigere...

Anonymkode: 41bba...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vanligste (uten at jeg skal si dette sikkert for telenor) er at kundeservicen er utleid til ett callsenter som driver support for flere samtidig. Så det kan være både kundeservice for telenor, men også bosch hvitevarer og samsung mobil 

Anonymkode: 696fd...46e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det vanligste (uten at jeg skal si dette sikkert for telenor) er at kundeservicen er utleid til ett callsenter som driver support for flere samtidig. Så det kan være både kundeservice for telenor, men også bosch hvitevarer og samsung mobil 

Anonymkode: 696fd...46e

Ikke hos Telenor. De har egen kundeservice. Derimot har de samlet supporten for både mobil, internett, mobilt bredbånd osv. Det betyr at de skal gi service vedrørende alt dette samtidig, dvs at en mobilkunde med et kort spørsmål kommer i samme kø som de bredbåndskundene som må feilsøkes osv. I tillegg utfører kundeservicen alt fra krediteringer til feilsøking, så det kan være alt fra svært lange samtaler til korte.

Og nei. Det er ansatt mange hundre på Telenors kundeservice. Samtidig kan det være mange, mange tusen som ringer i løpet av en dag, og da kan det fort bli kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg syntes at strøm selskapene ringer hyppigere...

Anonymkode: 41bba...98c

Fordi du skal måtte vrenge lommeboka di maksimalt ved kjøp av strøm, hvem tror du at det er som finansierer det hele, blant annet du hver gang du betaler for strømmen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/28/2023 at 10:12 AM, AnonymBruker said:

God bruk av ressurser. 🙃

Anonymkode: 5e759...672

Ja for Telenor er det jo det

Anonymkode: 9502c...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt om folk som jobber for Telenor gjennom et eksternt callsenter De får veldig lite i timen og er avhengig av å selge for å tjene anstendig, så derfor er de også veldig på.

Moren min ble ringt ned av en sånn selger som presset på henne noe hun ikke hadde brukt for. Jeg har siden byttet fra Telenor for henne til et billigere selskap som ikke driver med slikt telefonsalg.

Anonymkode: 5d8c0...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig, og det er veldig irriterende med denne ringingen deres i tid og utide. Trodde jeg fikk ristet dem av meg i fjor, men nå har de søren meg startet på igjen. Og det er helt forferdelig å ikke bli HØRT i disse samtalene, de har argumenter uansett hvordan man prøver å vri seg unna. Det føles bare SÅ ugreit.

Anonymkode: 8c5aa...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...