AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Hva synes kvinnene som har hatt sex med begge deler, er det en forskjell eller er det like deilig? Anonymkode: 1a2e3...0b2
Troyamin Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Mener du virkelig at vi skal kjenne forskjell? På den lille tingen?! 18 1 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Penetrering er ikke spesielt deilig uansett. Lite nerver i vagina, heldigvis. Anonymkode: 00967...800 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Der er absoutt ingen forskjell. Anonymkode: 7962c...e33 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Penetrering er ikke spesielt deilig uansett. Lite nerver i vagina, heldigvis. Anonymkode: 00967...800 Eh JO. Men jeg kjenner ikke forskjell på det ene fra det andre? Forhuden trekkes jo uansett tilbake. Anonymkode: 6168d...7bd 12 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Penetrering er ikke spesielt deilig uansett. Lite nerver i vagina, heldigvis. Anonymkode: 00967...800 🤣 klassisk mannehatende kvinneguiden-svar. Kanskje på tide å gjøre knipeøvelser hvis skjeden din er som en 10-l bøtte. Anonymkode: 2a880...82e 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: 🤣 klassisk mannehatende kvinneguiden-svar. Kanskje på tide å gjøre knipeøvelser hvis skjeden din er som en 10-l bøtte. Anonymkode: 2a880...82e Oi, så sensitiv du var da. Begynn med yoga så kanskje du på sikt klarer å dra huet ut av egen ræv. Ser ingenting mannehatende over «penetrering er ikke deilig fordi det er så lite nerver i vagina». Anonymkode: a2b99...124 7 6
AnnoNymi Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Selve penetreringen er ikke ulik. MEN jeg foretrekker penis som ikke er omskjært fordi jeg blir så fort sår pga friksjon i skjedeåpning av omskjært penis. Forhuden er der for en grunn! Har forsåvidt også hørt at penis blir mindre følsom når den er omskjært. 11 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Ingen forskjell under penetrering. Er ikke følsomt på den måten i sjeden. Eneste forskjellen er at det føles litt enklere å runke en uomskåret en. Føler jeg kan ta mer i. Anonymkode: 2f309...85f 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Penetrering er ikke spesielt deilig uansett. Lite nerver i vagina, heldigvis. Anonymkode: 00967...800 Få i, mange rundt. Klitoris har lange "armer" som ligger rundt vagina, og med knipemusklene klemmer du disse inn mot utsiden av vaginaveggene. Da blir klitoris stimulert når noe beveger seg inn og ut. En "innvendig" orgasme fra penetrering er faktisk også en klitorisorgasme. Med litt trening av disse musklene blir penetrering ordentlig deilig. Til hovedspørsmålet: Jeg foretrekker absolutt en vanlig. En omskjært mangler alt av fukt, det er som å få en tørrpinne opp. Og så ser den mer slitt ut, da husen på tuppen blir trællete av å ligge ubeskyttet mot klær i mange år. Kombinert med mindre følsomt for mannen blir det gjerne en laaaaaang vei mot utløsning. Anonymkode: 02b29...b8d 9 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 Kjenner ikke forskjell under penetrering. Er ikke fingerspissnerver der nede akkurat. Anonymkode: a6299...9d9 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva synes kvinnene som har hatt sex med begge deler, er det en forskjell eller er det like deilig? Anonymkode: 1a2e3...0b2 Eneste jeg har merket forskjell er at en som ikke er omskjært stimulerer litt mer pga forhuden som er «rullet», tilbake ligger rundt penis, under penishode. Når dette området passerer inn og ut skjedeåpningen så skjennes det litt mer en med en som har fjernet denne huden. Anonymkode: 97a7e...9fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 🤣 klassisk mannehatende kvinneguiden-svar. Kanskje på tide å gjøre knipeøvelser hvis skjeden din er som en 10-l bøtte. Anonymkode: 2a880...82e Typisk generelt kvinnesvar. Penetrering er virkelig ingen stor opplevelse for mange kvinner. Tror du vi har en fødekanal full av nerver? Penetrasjon er veldig langt ned på listen over hva som gir nytelse. Hva er mannehatende ved dette? Det er ganske så logisk og helt naturlig. Anonymkode: 97a7e...9fe 5 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 Man kjenner ikke forskjell. Vagina er ikke så følsom, mange menn tror vagina er som en vrengt penis, men det er den ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): og med knipemusklene klemmer du disse inn mot utsiden av vaginaveggene. Da blir klitoris stimulert når noe beveger seg inn og ut. En "innvendig" orgasme fra penetrering er faktisk også en klitorisorgasme. Med litt trening av disse musklene kan blir penetrering ordentlig deilig. Anonymkode: 02b29...b8d Rettet det for deg. Mange kan trene «knipemusklene» hele livet uten at samleie blir noe bedre av den grunn. Anonymkode: 97a7e...9fe 2
Frkego Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 Merker ikke noe særlig forskjell ved selve penetreringen, men merker det godt ved runking og suging. Foretrekker så absolutt en naturlig penis fremfor omskjært. 5 1
likestilling Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Typisk generelt kvinnesvar. Penetrering er virkelig ingen stor opplevelse for mange kvinner. Tror du vi har en fødekanal full av nerver? Penetrasjon er veldig langt ned på listen over hva som gir nytelse. Hva er mannehatende ved dette? Det er ganske så logisk og helt naturlig. Anonymkode: 97a7e...9fe Jeg blir alltid utrolig overrasket når jeg ser erfaringer som deles på dette forumet fra kvinner, og sammenligner med min virkelighet... Jeg har hatt nok partnere til å si at dette overhodet ikke stemmer for min del. Mange kvinner nyter sex i timesvis (ikke duracellfart hele tiden) som i hovedsak er penetrering++ men de vil absolutt ha det som en vesentlig del. Enten er det utrolig mange kvinner med dårlig sex/sexliv her, eller så gjør de veldig mye ut av seg. I slike tråder flommer det alltid over av kvinner som kommer med lidelseshistorier om hvor kjipt sex er, og hvor lite det gir dem. Jaja, jeg får vel bare være glad for at jeg enda ikke har møtt en av dem, og har et godt og rikt sexliv med godt fornøyde partnere. Angående TS aner jeg ikke, men omskjæring av menn/barn er jeg sterkt mot og omskjærte menn lider langt oftere av diverse problemer knyttet til sex. Også mindre følsomhet. https://www.reuters.com/article/us-health-male-circumcision-idUSBRE91D1CO20130214 Omskjæring av friske peniser burde vært forbudt, på samme måte som at det ikke er lov til å fjerne neglene på barna sine. Hva de gjør etter at de er myndige får være opp til dem selv. 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 likestilling skrev (2 minutter siden): Jeg blir alltid utrolig overrasket når jeg ser erfaringer som deles på dette forumet fra kvinner, og sammenligner med min virkelighet... Jeg har hatt nok partnere til å si at dette overhodet ikke stemmer for min del. Mange kvinner nyter sex i timesvis (ikke duracellfart hele tiden) som i hovedsak er penetrering++ men de vil absolutt ha det som en vesentlig del. Enten er det utrolig mange kvinner med dårlig sex/sexliv her, eller så gjør de veldig mye ut av seg. I slike tråder flommer det alltid over av kvinner som kommer med lidelseshistorier om hvor kjipt sex er, og hvor lite det gir dem. Jaja, jeg får vel bare være glad for at jeg enda ikke har møtt en av dem, og har et godt og rikt sexliv med godt fornøyde partnere. Angående TS aner jeg ikke, men omskjæring av menn/barn er jeg sterkt mot og omskjærte menn lider langt oftere av diverse problemer knyttet til sex. Også mindre følsomhet. https://www.reuters.com/article/us-health-male-circumcision-idUSBRE91D1CO20130214 Omskjæring av friske peniser burde vært forbudt, på samme måte som at det ikke er lov til å fjerne neglene på barna sine. Hva de gjør etter at de er myndige får være opp til dem selv. Så enig. Og jeg er kvinne. Penetrering er det beste ved sexen og den må gjerne vare leeeeeenge! Anonymkode: a6299...9d9 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 Har prøvd begge deler, kjenner ikke forskjell. MEN Kvinnelige partnere til omskårede menn får oftere problemer med slimhinnetørrhet, så glidemiddel kan være lurt å ha om man har langvarig partner som er omskåret. Har ikke personlig hatt problemer med det heldigvis(nåværende partner er omskåret) Anonymkode: 9b145...221 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 Kommer an på hvordan mannen bruker sin penis, ikke på den lille forhuden. Den klarer ikke jeg å kjenne. Dere kvinner som skriver at dere ikke er følsomme, prøv å få mannen til å bruke mer tid på å presse mot åpningen før han presser seg inn, samt holde et rolig tempo i starten, til nervecellene der er skikkelig klare og "vekket opp". Jeg var som død nedentil ved piv til jeg skjønte at det må til for meg. Det tar ikke veldig mye lengre tid og tålmodighet fra mannen, men kan utgjøre en vanvittig forskjell. Nervecellene nedentil hos kvinner er nok skapt til å tåle både smerte og nytelse, og for oss kvinner som ikke umiddelbart klarer det siste er det veldig mye å hente på å prøve ut ulike teknikker. Det er ikke mye dødt nedentil her lenger. (Men er det fremdeles dersom mannen buser på for kjapt. ) Anonymkode: 26872...628 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå