capello Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Hver gang typen er hos en frisør, blir han mot slutten av klippingen spurt om de skal tynne ut håret. Han pleier å svare ja, uten å vite hva det betyr. Jeg vet heller ikke hva det betyr. Er det ikke bra å ha tykkest mulig hår? Hvis det ikke er best, hvorfor spør de istedenfor å bare tynne det når de ikke spør om andre ting enn ønsket lengde? Noen som vet hva de spør om, og hvorfor de spør?
Pås Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Nei, det er ikke bra å ha tykkest mulig hår. Mitt blir tynnet ved hvert frisørbesøk, ellers hadde jeg sett ut som en mopp på hodet! 😆 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Nei, tro meg, det er IKKE om å gjøre å ha tykkest mulig hår. Veldig tykt hår blir forferdelig uregjerlig, i tillegg til at det er mer utfordrende å holde flokefritt og reint. Jeg har veldig tykt hår, og jeg tynner det ut med undercut. Ellers er jeg helt fullstendig lykketroll. Sønnen min har kort hår, men like tykt som mitt. Og det må klippes minst en gang i måneden for å ikke bli helt hysterisk ellevillt. I tillegg til at det er tungt å vaske, tar evigheter å bli vått nok til at shampoen har effekt. Og tykt hår er varmt! Anonymkode: 72a88...960 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Hvis du har veldig tykt hår og klipper det kort så kan det være vanskelig å få det til å legge seg som man vil. Det blir på en måte stående rett opp, i hvert fall på mange steder på hodet. Ser rart ut. Jeg har tykt hår med lett krøller, håret mitt er helt klart best som langt. Ellers så blir det ikke pent, jeg måtte ha tynnet det ut om jeg ønsket kort hår. Og ja, tykt hår jeg kjempevarmt! Trenger ikke lue når du har tykt, langt hår. Anonymkode: cdcac...64c
Maleficenta Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 capello skrev (2 timer siden): Hver gang typen er hos en frisør, blir han mot slutten av klippingen spurt om de skal tynne ut håret. Han pleier å svare ja, uten å vite hva det betyr. Jeg vet heller ikke hva det betyr. Er det ikke bra å ha tykkest mulig hår? Hvis det ikke er best, hvorfor spør de istedenfor å bare tynne det når de ikke spør om andre ting enn ønsket lengde? Noen som vet hva de spør om, og hvorfor de spør? noen har alt for tykt hår slik at det blir blant annet varmt og ubehagelig og noen ganger vanskelig å style. Da er det gjerne godt å få tynnet det ut litt innimellom 1
MyMichelle Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Jeg har hørt jeg har tykt hår, men skulle gjerne hatt det enda tykkere! Heldigvis bor jeg et sted hvor det ikke er så varmt om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå