Gå til innhold

Kjekke og trente menn har flest partnere? Motbevist!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt som skrives her om at kjekke og trente menn ligger rundt med alle mulige damer hele tiden, og bruker mindre attraktive damer for sex, er motbevist!

https://www.nettavisen.no/ny-forskning-overvektige-menn-har-flere-sexpartnere/s/12-95-3423142259

Det er de overvektige mennene som har flest partnere! Samtidig har undervektige kvinner og korte menn færrest partnere! Altså, selv om en kvinne er objektivt attraktiv for menn, siden menn viser seg å foretrekke slanke og undervektige kvinner, får de ikke så mye sex som normalvektige og overvektige kvinner.

Anonymkode: 7fe18...8e8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At attraktive damer har færrest sexpartnere er vel innlysende? Uattraktive damer får jo masse sex men ikke forhold. Så de får mange uforpliktende sexpartnere.

Det er heller ikke overraskende at høye og store menn har mer sex enn lave og tynne menn.

Dette er vel ikke noen overraskelser.

Anonymkode: 34009...392

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At attraktive damer har færrest sexpartnere er vel innlysende? Uattraktive damer får jo masse sex men ikke forhold. Så de får mange uforpliktende sexpartnere.

Det er heller ikke overraskende at høye og store menn har mer sex enn lave og tynne menn.

Dette er vel ikke noen overraskelser.

Men overvekt er jo ikke attraktivt. Så hvorfor har OVERVEKTIGE menn flere partnere enn normalvektige, veltrente menn? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Alt som skrives her om at kjekke og trente menn ligger rundt med alle mulige damer hele tiden, og bruker mindre attraktive damer for sex, er motbevist!

https://www.nettavisen.no/ny-forskning-overvektige-menn-har-flere-sexpartnere/s/12-95-3423142259

Det er de overvektige mennene som har flest partnere! Samtidig har undervektige kvinner og korte menn færrest partnere! Altså, selv om en kvinne er objektivt attraktiv for menn, siden menn viser seg å foretrekke slanke og undervektige kvinner, får de ikke så mye sex som normalvektige og overvektige kvinner.

Studien gjelder BMI, og ikke fettprosent.

Godt trente menn har høyere BMI. Jeg er ifølge BMI "godt overvektig". Men det har relativt lite med virkeligheten å gjøre.

I tillegg ligger gjennomsnittlig BMI for menn i USA like oppunder 30, altså på grensen til faktisk fedme. Og siden "veltrent" bare er en av flere faktorer som til sammen utgjør attraktivitet his en mann ville det vært svært oppsiktsvekkende om menn med BMI under 25 likevel stakk av med potten.

Da ville "slank" hatt overraskende høy betydning – særlig siden mange med BMI under 25 ikke har utpreget lav fettprosent, de er bare spinkelt bygget.

For vi vet nemlig fra tidligere studier at hvor sterk en kvinne anser en mann for å være er kraftig korrelert med hvor attraktiv hun finner ham. Og synlig sterke menn har typisk ikke en BMI under 25.

Kort sagt: Hvis du tror denne studien viser at menn som er dvaske er mer populære hos damene, da er du litt på viddene.

Endret av ClausSaus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Studien gjelder BMI, og ikke fettprosent.

Godt trente menn har høyere BMI. Jeg er ifølge BMI "godt overvektig". Men det har relativt lite med virkeligheten å gjøre.

I tillegg ligger gjennomsnittlig BMI for menn i USA like oppunder 30, altså på grensen til faktisk fedme. Og siden "veltrent" bare er en av flere faktorer som til sammen utgjør attraktivitet his en mann ville det vært svært oppsiktsvekkende om menn med BMI under 25 likevel stakk av med potten.

Da ville "slank" hatt overraskende høy betydning – særlig siden mange med BMI under 25 ikke har utpreget lav fettprosent, de er bare spinkelt bygget.

For vi vet nemlig fra tidligere studier at hvor sterk en kvinne anser en mann for å være er kraftig korrelert med hvor attraktiv hun finner ham. Og synlig sterke menn har typisk ikke en BMI under 25.

Kort sagt: Hvis du tror denne studien viser at menn som er dvaske er mer populære hos damene, da er du litt på viddene.

Man kan ikke være "godt overvektig", altså trekke mot fedme, og være godt trent, med mindre man håper på å komme på landslaget i vektløfting eller lignende. De fleste som trener, er ikke overvektige. Jeg har ikke snakket noe om dvask. På tittelbildet ser du skuespilleren fra Kongen av Queens. Han er altså bare feit, ikke "godt trent med lav fettprosent".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker helt logisk. Majoriteten vil ha en partner med dybde og livsglede, ikke en som er overfladisk og jobber vettet av seg for et vaskebrett.

Arbeidsmuskler og kakemage er det vakreste.

Ellers syns jeg ikke at antall partnere høres ut som noen kvalitetsindikator. Det er vel ikke noe mål å ha flest partnere?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Virker helt logisk. Majoriteten vil ha en partner med dybde og livsglede, ikke en som er overfladisk og jobber vettet av seg for et vaskebrett.

Arbeidsmuskler og kakemage er det vakreste.

Ellers syns jeg ikke at antall partnere høres ut som noen kvalitetsindikator. Det er vel ikke noe mål å ha flest partnere?

Det er ikke det jeg siktet til. Jeg siktet til alle som skriver på KG at kvinner "må være realistiske", "ikke gå etter de mest attraktive menn", for da blir de bare brukt for sex, siden disse mennene har maaange partnere. Kvinnene blir rådet til å gå for kanskje en overvektig, mindre attraktiv mann, for disse får seg ikke noe like lett, og setter pris på kvinner de møter. 

Så leser man forskning om at overvektige menn har flest partnere? Ergo er det ikke de godt trente og vakre menn som har seg rundt overalt og bruker mindre attraktive kvinner for sex i hytt og vær?

• Liker 4
Skrevet

Det du sikter til er jo en internasjonal vestlig misogyn kampanje for å temme kvinners selvfølelse og frihet. Det er ingen snev av sannheter i de påstandene om realisme, standard, hva som er attraktivt osv.
Hersketeknikkene er lette å gjennomskue,

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Det du sikter til er jo en internasjonal vestlig misogyn kampanje for å temme kvinners selvfølelse og frihet. Det er ingen snev av sannheter i de påstandene om realisme, standard, hva som er attraktivt osv.
Hersketeknikkene er lette å gjennomskue,

Men det er jo nettopp det jeg vil til livs, siden flere på dette forumet kverner på dette synet. Nei, gutta, det er ikke de aller kjekkeste som bare hopper rundt fra mus til mus. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Man kan ikke være "godt overvektig", altså trekke mot fedme, og være godt trent, med mindre man håper på å komme på landslaget i vektløfting eller lignende. De fleste som trener, er ikke overvektige. Jeg har ikke snakket noe om dvask. På tittelbildet ser du skuespilleren fra Kongen av Queens. Han er altså bare feit, ikke "godt trent med lav fettprosent".

Tull og tøys.

Kevin James er en godt betalt Hollywood-stjerne. Hvis du tror at godt betalte Hollywood-stjerner trenger å være veltrente for å ha seg, da vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si.

Vektløftere konkurrerer stort sett i vektbegrensede klasser. De er derfor svært opptatte av å balansere muskulatur mot kroppsfett, og har ofte svært høy BMI – vesentlig over min.

Mens f.eks Stian Grimseth lå et sted rundt en BMI på 45 da han var på høyden av karrieren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Tull og tøys.

Kevin James er en godt betalt Hollywood-stjerne. Hvis du tror at godt betalte Hollywood-stjerner trenger å være veltrente for å ha seg, da vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si.

Vektløftere konkurrerer stort sett i vektbegrensede klasser. De er derfor svært opptatte av å balansere muskulatur mot kroppsfett, og har ofte svært høy BMI – vesentlig over min.

Mens f.eks Stian Grimseth lå et sted rundt en BMI på 45 da han var på høyden av karrieren.

Vel. Stian Grimseth har en gedigen, rund mage på alle bildene jeg finner av ham på nett. Han er feit. Selv om han også er godt trent, så kommer det meste av overvekten av alt fettet på magen.

https://www.aftenposten.no/norge/i/rlXgR/vurderer-grimseth-stoette

På dette bildet ser du hvor bred han er rundt magen. Man har ikke muskler foran på magen som gjør magen gedigen. Godt trente magemuskler gjør magen stram. Det samme gjelder musklene på siden i magehøyde. Man har ingen muskler der som kan gjøre det superbred.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel. Stian Grimseth har en gedigen, rund mage på alle bildene jeg finner av ham på nett. Han er feit. Selv om han også er godt trent, så kommer det meste av overvekten av alt fettet på magen.

https://www.aftenposten.no/norge/i/rlXgR/vurderer-grimseth-stoette

På dette bildet ser du hvor bred han er rundt magen. Man har ikke muskler foran på magen som gjør magen gedigen. Godt trente magemuskler gjør magen stram. Det samme gjelder musklene på siden i magehøyde. Man har ingen muskler der som kan gjøre det superbred.

Stian Grimseth var et eksempel på en vektløfter utenfor vektbegrensede klasser…

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo store, kraftige menn som er populære? Det er heller ikke sånn at "noen kg ekstra" gjør at en mann får mindre draget altså.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint da kan alle "buhu kvinner velger bare topp 5% kjekke menn og fortjener å bli misbrukt og dumpet av disse for at de ikke velger meg en tjukk dvask incel"-karene her inne bare holde kjeft med dette fra nå. 

Anonymkode: 99106...2b0

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fint da kan alle "buhu kvinner velger bare topp 5% kjekke menn og fortjener å bli misbrukt og dumpet av disse for at de ikke velger meg en tjukk dvask incel"-karene her inne bare holde kjeft med dette fra nå. 

Det er nettopp dette jeg vil til livs. Den evinnelige klagesangen om at kvinner kun går etter de 5 prosent mest attraktive, og skadefro latter når en kvinne blir løyet til og brukt for sex - "du har jo siktet over din liga, hva forventet du da?"

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er nettopp dette jeg vil til livs. Den evinnelige klagesangen om at kvinner kun går etter de 5 prosent mest attraktive, og skadefro latter når en kvinne blir løyet til og brukt for sex - "du har jo siktet over din liga, hva forventet du da?"

Det er kvinnefiendtlige menn som holder på sånn, de kommer til å finne på en annen kvinnefiendtlig teori uansett. På en måte er det skadelig at de sprer sånne holdninger men på en annen måte er det fint at de viser kvinnesynet sitt med en gang for da vet vi hvem vi må unngå og ignorere :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er kvinnefiendtlige menn som holder på sånn, de kommer til å finne på en annen kvinnefiendtlig teori uansett. På en måte er det skadelig at de sprer sånne holdninger men på en annen måte er det fint at de viser kvinnesynet sitt med en gang for da vet vi hvem vi må unngå og ignorere :)

Men vi vet jo bare brukernavnet deres, eventuelt er de anonyme. Vi vet ikke hvem de er i virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres på en måte pussig ut, men på den annen side tiltrekker ikke jeg som er etnisk norsk og slank meg norske kvinner overhodet. Ønsker jeg å finne en kjæreste er jeg nødt til å date litt mer eksotiske kvinner, for de synes derimot ofte jeg er ganske kjekk.

Anonymkode: 44b69...d75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men vi vet jo bare brukernavnet deres, eventuelt er de anonyme. Vi vet ikke hvem de er i virkeligheten.

Jeg tviler på det er noen risiko for at vi møter på KG-incelsene i virkeligheten 😅 De fremstår veldig isolerte og såpass virkelighetsfjerne at de umulig kan ha mye å gjøre med kvinner i det virkelige liv. 

Men en god måte å sile vekk skapmisogynister på på f eks date er å nevne metoo debatten og transdebatten og se om de fyrer seg opp eller ikke 🤭

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette trolling?

Står ingenting i artikkelen om påstanden din....heller ikke i studien

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1474704915604563

Jo høyere menn her, jo flere partnere har de i snitt.

Jo feitere damer er, jo flere partnere har de i snitt...

Egentlig en ekstremt lite interessant studie.

10.1177_1474704915604563-fig1.jpeg

10.1177_1474704915604563-fig2.jpeg

Merk at veltrente/sterke menn ofte har BMI på over 25.

Anonymkode: 5e392...04a

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...