Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som skal på svømmestevne om noen uker. Dit skal også en gutt jeg kjenner så vidt fra andre aktiviteter enn svømming. Vi har ikke truffet hverandre i svømmehallen ennå, men han er dritkjekk, og jeg vil prøve å bli kjent med ham.

Jeg vil gjerne gjøre inntrykk på ham, men i badedrakta mi så er skrittet nesten helt flatt, og puppene er veldig flate, uten at niplene vises noe mye. Og jeg har prøvd med en veldig tynn badedrakt fra Zoogs, den har ikke noe foring, men ikke det heller et nok!
Finnes det noe innlegg jeg kunne skaffet og lagt i skrittet? Og finnes det noe å legge på puppene? Har lyst til at han skal se nipler og kameltå på meg, ikke bare helt flate pupper og skritt…

Går det an å kjøpe noe sånt noe sted?…

Anonymkode: a6142...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagens latter 😄

Anonymkode: 4c683...204

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke anstrenge deg, du er helt sikkert fin uansett. Men ønsker du å vise litt ekstra kan du finne en badedrakt med søm i skrittet, da viser du mer.

Anonymkode: 1fb73...4d7

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på at det er ikke bare han gutten som ser konturene av kjønnsorganet ditt da, men hele svømmehallen? ALLE ser det? Til og med voksne menn og andre gutter.

Anonymkode: d385d...b46

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke i svømmehallen du ønsker å bli kjent med han - Det er over en kaffe eller en gåtur eller lignende.

Du kommer ikke til å imponere noen med å vise "cameltoe" eller store pupper. Bli trygg på deg selv så kommer du til å vinne livet 🙂

Anonymkode: 5e99f...2f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du vil han skal like deg for noe som ikke er ekte? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moses… er dette veien å gå for å få en gutt interessert ? 
Er det virkelig sånn jentene vil fremstå ovenfor guttene ? 
Nærmest by seg fram ? 😳

Anonymkode: 9fbb7...20a

AnonymBruker
Skrevet

Så du vil bare ha sex med han, ikke blir kjent med han? Det er ikke så mye å bygge et forhold på. 

Du vil at han skal se dit vakre indre, ikke begjære ditt vakre ytre. 

Anonymkode: 4e4f7...58a

AnonymBruker
Skrevet

Om du går frem sånn får du bare sex. Gutter blir hos jenter som har mer å by på en sex. 

Anonymkode: 4e4f7...58a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en jente som skal på svømmestevne om noen uker. Dit skal også en gutt jeg kjenner så vidt fra andre aktiviteter enn svømming. Vi har ikke truffet hverandre i svømmehallen ennå, men han er dritkjekk, og jeg vil prøve å bli kjent med ham.

Jeg vil gjerne gjøre inntrykk på ham, men i badedrakta mi så er skrittet nesten helt flatt, og puppene er veldig flate, uten at niplene vises noe mye. Og jeg har prøvd med en veldig tynn badedrakt fra Zoogs, den har ikke noe foring, men ikke det heller et nok!
Finnes det noe innlegg jeg kunne skaffet og lagt i skrittet? Og finnes det noe å legge på puppene? Har lyst til at han skal se nipler og kameltå på meg, ikke bare helt flate pupper og skritt…

Godt forsøk😀

Anonymkode: 21c4d...5f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et sånn tøylag i badedrakten i skrittet. Kanskje hvis du klipper det av og drar badedrakten godt opp i skrittet. Kanskje lettere hvis den er en størrelse eller to for liten. Hvit badedrakt er kanskje lurt for å gjøre brystene mer synlig?

Anonymkode: 70e67...953

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke cameltå i en badedrakt full av klor og ikke stive nipler i et varmt basseng. Let it go.

Anonymkode: 8fd53...35a

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.partyking.no/kamelta-innlegg-82792.html

Eller kjøp badedrakt/bikini i 1-2 størrelser mindre

Anonymkode: 6165d...ff9

Skrevet

Større puppar kan eg forså nokon ynskjer. Men det er vel ingen som faktisk ynskjer kameltå? 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle de lite pene gubbene på 40+ og oppover vil stirre deg i «fitta» og tenke på deg som ei lita «hore» som er tilgjengelig kun for én ting.

Du er ikke det, er du vel? 

Anonymkode: 22361...db5

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Åh, herre. Kameltå er vel noe av det styggeste som finnes. Jeg har alltid en frykt for å få antydning til sånt. Heldigvis skjer det aldri 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok trolling. 

Jeg gir 5/10.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener jeg så reklame et sted (wish eller ebay?) hvor det var sånne innlegg man kunne putte i trusa for å få cameltoe.

AnonymBruker
Skrevet
Fame skrev (2 timer siden):

Åh, herre. Kameltå er vel noe av det styggeste som finnes. Jeg har alltid en frykt for å få antydning til sånt. Heldigvis skjer det aldri 

TS er vel ute etter den typen menn som liker slikt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er over en kaffe eller en gåtur eller lignende.

Kaffe? De drikker vel bare O’boy??

Anonymkode: de41a...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...