Gå til innhold

Priser på flybilletter innenlands

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bestille en innenlandsreise i slutten av mai med Widerøe, og lurer litt på erfaringene deres med priser. Den dagen som jeg skal reise var det mulig å få billigbillett ene veien i forrige uke, da reisen ikke var helt bestemt enda bestilte jeg ikke billett. Nå er prisen steget såklart🙄 men det er mulig å få billigbillett dagen etterpå - den dagen var dyr i forrige uke. Skifter desse prisene tilfeldig? Bør jeg ha litt is i magen og følge med om det ev blir billig igjen? Eller er det «lost case»?

Anonymkode: 5d898...ab9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prisene blir av erfaring dyrere jo nærmere reisen er, som tidligere innbygger i Finnmark prøvde jeg så godt det lot seg gjøre å kjøre til en større flyplass med sas eller Norwegian tilgjengelig, småplasser og Widerøe er kjempedyrt innenlands.

Anonymkode: a0094...c90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Prisene blir av erfaring dyrere jo nærmere reisen er, som tidligere innbygger i Finnmark prøvde jeg så godt det lot seg gjøre å kjøre til en større flyplass med sas eller Norwegian tilgjengelig, småplasser og Widerøe er kjempedyrt innenlands.

Anonymkode: a0094...c90

Har dessverre ikke noe valg, er kun Widerøe her….🙈 Men er prisene varierende fra dag til dag, eller vil det bare stige fremover?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har dessverre ikke noe valg, er kun Widerøe her….🙈 Men er prisene varierende fra dag til dag, eller vil det bare stige fremover?

Widerøe sitt prissystem er ganske enkelt. Det er x antall priskategorier innenfor de ulike billettypene, hvor de billigste kategoriene selges først. Så de vil nok bare fortsette å stige

Anonymkode: 11e55...887

AnonymBruker
Skrevet

Som regel blir billettene dyrere og dyrere jo nærmere reisen du kommer. Så kan de dumpe prisen samme dag, om de ser de har masse ledige plasser og ønsker å få fylt opp flyet. 

Anonymkode: f050f...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...