Gå til innhold

Om katten din ikke kommer hjem til du skal legge deg, venter du på den da

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller går du bare å legger deg? Selv om du skal tidlig opp?

Anonymkode: 5b056...734

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venter selvfølgelig

Anonymkode: 676bd...db2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Venter selvfølgelig

Anonymkode: 676bd...db2

Hva om du skal opp klokken 6 og katten kommer ikke før langt ut på natt? Og du får kanskje 4-5 timer søvn før du skal på jobb?

AnonymBruker
Skrevet

Den ene venter jeg på om det ikke er varmt ute, den bruker ikke katteluka. De tre andre bruker katteluka. Men den som ikke bruker katteluka kommer fort om jeg roper på den.

Anonymkode: 9bdc3...610

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men heldigvis kommer den som regel når jeg roper på kvelden

Anonymkode: f389a...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ringer rundt til naboer og venner og så melder jeg den savnet til politiet. Dette skjer omtrent ukentlig og folk er litt lei, men kattens velvær er det viktigste! 

Anonymkode: 12df1...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja så snakket jeg til den og spurte om den vet hvor bekymret jeg blir og hva klokka er osv. 

Anonymkode: 2c27f...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ringer rundt til naboer og venner og så melder jeg den savnet til politiet. Dette skjer omtrent ukentlig og folk er litt lei, men kattens velvær er det viktigste! 

Anonymkode: 12df1...345

Ja så snakket jeg til den og spurte om den vet hvor bekymret jeg blir og hva klokka er osv. 

Det er et seriøst spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et seriøst spørsmål.

Ja jeg svarte seriøst  haha! Har ikke katt nå, men når den levde, så ventet jeg og bekymret meg, og snakket høyt til den om det når den endelig kom, mest av lettelse. Savner pus.

Skrevet

På sommerstid - nei, da er han ofte ute hele natta. Han har dessuten et eget kattehus han kan søke tilflukt i om han vil. Ved minusgrader ville jeg ha ventet litt, men da pleier han å komme løpende når jeg roper på ham. Hvis han ikke kommer på første innkalling kommer han stort sett alltid hvis jeg prøver igjen etter noen minutt. 

AnonymBruker
Skrevet

kattehus og katteluke - vente oppe på katetn :P ventet ikke oppe på ungene som tenåringer som var ute nattestid engang, satset på at de var godt nok oppdratt til å ta vare på seg selv og hvis ikke til å ringe.. 

Anonymkode: 75a40...d23

• Liker 1
Skrevet

Katten bruker katteluke så jeg gjør ikke det. Men nå har hun ikke vært hjemme på en uke så nå er jeg veldig stressa :snurt: Gått og leitet hver dag og sagt fra til naboer om å sjekke garasjer og boder, lagt det ut på Facebook. Må bare vente og se om hun dukker opp..

• Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg venter. Men sommertid, venter ikke. 

Skrevet

Har ikke katt nå, men venter selvsagt.

Skrevet

Nei.. sannsynligvis er hu der om morgenen eller etter jobb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet om vi ikke hadde hatt katteluke. Har luke, så katten kommer og går som hun selv vil.

Anonymkode: 1e6b4...c96

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nei, kattene klarer seg fint ute om natta. Høres veldig rart ut å skulle sitte oppe halve natta og vente på en utekatt :klo: med mindre det var veldig kaldt eller noe.

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Nei, venter ikke. Men våkner som regel når hu vil inn. Står da å ‘banker på’ med labben sin. Funker ikke det så starter mjauingen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har katteluke og gps på kattene

Anonymkode: e5b07...f6f

Skrevet

Skal montere katteluke på ytterdøra. Den siste katten, den minste, et mareritt. Går ut og inn sikkert 20 ganger på en dag. Hun skal inn og sjekke, men vil ikke gå glipp av noe utenfor 🤣🤣🤣. Har sjekket med veterinær, chipen til kattene er godt plassert.  Så skal ha katteluke med chipinngang. Vi har flere nabokatter, så må sette grenser. Når det er sagt, der er en nabokatt, tror det er en hun. Hun elsker den ene katten min. Hun sitter utenfor vinduet alltid. Han ligger ofte innenfor og ser henne. Når han er ute, er han sammens med henne. Jeg kaller henne som kjæresten hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...