Gå til innhold

Helt hjem er håpløst, hvordan få pakken frem?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Konseptet er jo enkelt, pakk inn, skriv på kode og send. I tekstmeldingen står det at jeg skal legge den i postkassen, men jeg får hveeer gang beskjed om at pakken ikke er hentet og at jeg kan avbestille eller velge ny hentedato. Når jeg legger den på dørmatta blir den hentet… så hvorfor ikke skrive «legg på dørmatta» med en gang? Jeg er ikke synsk!

I går kveld la jeg pakken på dørmatta, ettersom at det vanligvis er da de tar den med seg. Våknet igjen til en melding om at den ikke var hentet… Dette er en liten pakke som definitivt ikke er over målene, og vi bor i et hus med enkel tilgang til både dørmatte og postkasse. Skjønner ikke hva de styrer med! 

så, skal man legge pakken i postkassa (slik det står i meldingen) eller på dørmatta?

Anonymkode: c4316...1d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må snakke med sentralen? Mulig det er noe tull med akkurat de som kjører på din rute, eller din bolig av en eller annen grunn

Anonymkode: b4478...031

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helthjem er noe dritt. Her er det «nesten hjem» siden de ikke har fått seg til å lage avtale med noen bud, så ikke får vi sendt med det, å ikke får vi det hjem. Vi må kjøre i 30 min for å komme til nærmeste pickup point. 

Anonymkode: 79e76...0ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helthjem er noe dritt. Her er det «nesten hjem» siden de ikke har fått seg til å lage avtale med noen bud, så ikke får vi sendt med det, å ikke får vi det hjem. Vi må kjøre i 30 min for å komme til nærmeste pickup point. 

Anonymkode: 79e76...0ee

Kunne heller omdøpt det «halvveis hjem», ja😅 jeg har oppklart saken med dem, de hadde visst ikke nøkkel til postkassen vår slik posten har, så hvis vi skal sende noe så må vi la postkassen være åpen. Det er jo for øvrig greit, men jeg spurte også om vi var forsikret dersom pakken blir stjålet og det var vi altså ikke😅 så hvis man skal sende verdisaker bør man bruke posten med andre ord😅 ts

AnonymBruker
Skrevet

Helthjem er helt håpløst der vi bor. 

Men du skal få beskjed om det er på dørmatten eller postkassen de henter/leverer. 

Min erfaring med helthjem er at de er så ufattelig rævva både på å hente og levere pakker at jeg ikke bruker dem lengre. Jeg kjøper ikke ting fra butikker som leverer med dem. Ei heller selger jeg ting på finn om mottaker vil bruke helthjem. 

Anonymkode: 78586...cc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helthjem er helt håpløst der vi bor. 

Men du skal få beskjed om det er på dørmatten eller postkassen de henter/leverer. 

Min erfaring med helthjem er at de er så ufattelig rævva både på å hente og levere pakker at jeg ikke bruker dem lengre. Jeg kjøper ikke ting fra butikker som leverer med dem. Ei heller selger jeg ting på finn om mottaker vil bruke helthjem. 

Anonymkode: 78586...cc3

Ikke sant! Fikk jo beskjed om å legge den i postkassen, så det er fair :) men de kunne godt presisert at postkassen må være ulåst😅 regnet med de hadde nøkkel, slik posten har. Men de vil vel ikke virke useriøse 😛 min erfaring er at de er ok å bruke for å kjøpe/selge billige ting på finn, frakten er jo ganske billig og når ting går på skinner er leveringstiden ok. Men ofte mye styr med dem😅 og hører om at de mister mange pakker, selv om jeg aldri har opplevd det selv :) 

AnonymBruker
Skrevet

"helt hjem" har jo alltid vært noe forbanna søppel da. 

Jeg begriper ikke at folk virkelig gidder å forsøke det tullet der...    

Anonymkode: 6d90f...841

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med lokal distributør, ikke helthjem. De videreformidler aldri riktig informasjon. Etter jeg fikk kontakt med dem har jeg ikke hatt noen problemer

Anonymkode: 6c633...654

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både sendt og mottatt mye med Helt Hjem og synes det er helt genialt. Funker som det skal hver gang.

Anonymkode: a1f7c...d56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skal legge pakken i postkassa 

Anonymkode: 0fc25...35c

Skrevet

Fungerer bra så lenge man bor der de henter/leverer. Passer ikke pakken i postkassen, legger jeg den ved døren og setter lapp i postkassen om at den ligger der. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare mottatt pakker fra Helt hjem, ikke sendt selv. Ikke alltid man vet at pakken blir sendt via Helt hjem fra nettbutikk, før man plutselig får melding om at pakken blir levert på dørmatta da og da. 
Ikke alltid det har passet, da jeg har vært bortreist, men heldigvis har jeg ærlige naboer i oppgangen, så pakken har ligget på dørmatta over en helg uten at noe har skjedd. Inne i en lavblokk ( i Oslo) - så konseptet funker greit.

Hadde ikke vært like fornøyd når jeg bodde i tomannsbolig, da ville pakken ligget utenfor døra så alle kunne se/ ta den.

Anonymkode: 0efda...dad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd jeg og har aldri hatt noe problem med helt hjem. Alltid blitt levert og hentet når det skal 🙂

Anonymkode: bfea7...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Update:

la pakken ut i ulåst postkasse. Våknet igjen til melding om at pakken ikke var hentet. Går for å sjekke og pakken er borte. Enten er den stjålet eller rotet bort av budet🫠 styr unna folkens

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt hjem er helt ubrukelig. Bor sentralt i Trondheim, og de klarer likevel ikke å fungere, så jeg ga opp for et par år siden. og ja, jeg hadde jevnlig kontakt med dem på kundeservice og forklarte problemet og fulgte opp alt jeg kunne fra min side, men de var ikke interessert i å finne ut av problemet. Synes ikke noe om slike selskap som ikke bryr seg om verken kunder eller den såkalte tjenesten de påstår å tilby. 

Anonymkode: 545f8...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Du skal legge den der du får avisen. Avisbudet henter pakkene når de leverer avisen. 

Anonymkode: 8e11b...23d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal legge den der du får avisen. Avisbudet henter pakkene når de leverer avisen. 

Anonymkode: 8e11b...23d

Ikke hos oss. Jeg har uansett prøvd å legge pakken der også, de henter den ikke da heller🙈

AnonymBruker
Skrevet

HeltHjem er totalt ubrukelig! Sender aldri med dem og handler ikke av noen som har HeltHjem som eneste alternativ 

Anonymkode: 999f9...14c

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 8.57):

Konseptet er jo enkelt, pakk inn, skriv på kode og send. I tekstmeldingen står det at jeg skal legge den i postkassen, men jeg får hveeer gang beskjed om at pakken ikke er hentet og at jeg kan avbestille eller velge ny hentedato. Når jeg legger den på dørmatta blir den hentet… så hvorfor ikke skrive «legg på dørmatta» med en gang? Jeg er ikke synsk!

I går kveld la jeg pakken på dørmatta, ettersom at det vanligvis er da de tar den med seg. Våknet igjen til en melding om at den ikke var hentet… Dette er en liten pakke som definitivt ikke er over målene, og vi bor i et hus med enkel tilgang til både dørmatte og postkasse. Skjønner ikke hva de styrer med! 

så, skal man legge pakken i postkassa (slik det står i meldingen) eller på dørmatta?

Samme her. 

Selger gjennom Finn.no og kjøper bestilte henting fra postkasse, men de har ikke nøkler til blokka. Jeg kontaktet chat, men kan ikke endre levering ( jeg ønsker å endre til levering til hentested 2km unna hvor jeg bor ). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...