AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Del Skrevet 28. april 2023 Ønsker å ta 2 nye hull i ene øret. Vil da gjøre det i piercing studio. Noen som har gjort og kan si om det er veldig vondt? hvordan er det etterpå kontra når man tar hos frisør med pistol? Anonymkode: 64e1f...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 28. april 2023 #2 Del Skrevet 28. april 2023 Det er vondere å ta det med pistol. Jeg vet ikke hvor hen i øret du har tenkt å ta det, men om det er øreflippen blir det nok ikke spesielt vondt, men jeg vet jo ikke hva du opplever som veldig vondt eller ikke. Men øreflippen den er såpass myk at nålen går raskt og enkelt gjennom. Ellers så er det vel det vanlige med andre piercinger også - Ikke ta på piercingen, ikke ta ut smykket mens det gror, ikke flytt den rundt mens den gror for å "hindre at den gror fast". Husker man fikk beskjed av det hos frisørene som hadde pistol, men en piercer vil altså ikke anbefale dette. Rense den med et rensemiddel. Vant til at mine piercinger fikk jeg beskjed om å rense 4-6 ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg har fire hull med pistol og syns piercet ser myyye vondere ut. Anonymkode: a0136...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Del Skrevet 28. april 2023 Har 10 piercinger. 5 i øreflippene, resten i brusk. Det er bittelitt vondere å ta det hos piercer. Men kvaliteten er mye bedre. Smerten varer uansett bare i noen sekunder. Velg piercingstudio. Anonymkode: ace2e...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå