AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg har gjort det jeg har lest og sett andre anbefale å gjøre - bruker også ordentlig frisørsaks. Likevel blir håret mer slitt.... Hva gjør jeg galt? Bestilte frisørtime fordi jeg innså at slaget er tapt. Synd å ha gått til innkjøp av frisørsaks når det blir bortkastet. Skjønner ikke hvorfor håret blir verre av det. Kan noen forklare meg? Anonymkode: f031f...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Del Skrevet 28. april 2023 Da må det være pga noen produkter du bruker. Jeg har opplevd at noen sjampoer som påstår å være reparerende har ødelagt håret mitt skikkelig, knekker og mistet mye hår, slitte og tørre tupper og så fort jeg har byttet sjampo har det endret seg. Jeg merket også stor forskjell etter jeg begynte med fuktende hårkur to ganger i uka og hårolje i tuppene hver eller annenhver dag. Jeg trodde hårolje var det siste jeg trengte pga håret mitt blir fort fett fra før i hodebunnen men hårolje er tynt og trekker fort inn uten å bli fett og skal kun brukes nederst. Anbefales å prøve det og å bytte sjampo! Anonymkode: 34164...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Del Skrevet 28. april 2023 Glemte å skrive at hvis du bruker hårspray eller tørrsjampo som begge inneholder mye alkohol så tørker det ut håret så det blir fortere slitt og stygt så kutt ut om du bruker sånne produkter Anonymkode: 34164...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå