Gå til innhold

Mange som har brutt den evige sirkelen av dårlige forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 35 med ett barn. Alle mine forhold har vært "toxic". Menn jeg har vært i romantisk forhold med har hatt problematiske personlighetstrekk som til tider har brutt meg ned. 

Jeg syns det er vanskelig å se lyst på noe fremtid og begynner å forbedre meg sånn smått på en framtid for meg selv og datteren min alene. Jeg ønsker jo hvertfall ikke utsette datteren min for mine dårlige relasjoner. Det virker så utrolig hyggelig for de som får det til, og kjenner jeg ønsker dette selv. Samtidig virker det helt urealistisk for meg å finne et slikt forhold.

Anonymkode: c48e7...b47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja etter noen år hos psykolog klarte jeg å bryte mønsteret i meg selv, for det er der det ligger det som gjør at en ikke setter ned foten ved første toxic tegn og går som "andre friske" damer gjør. 

Anonymkode: fea92...f36

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der du er.. er redd for hvilke mann jeg skulle ha falt for😞 jeg vokste opp i en stor søskenflokk og har vel funnet ut i voksen alder at jeg ble ikke sett og hørt så mye, og det former jo en.. i tillegg til dårlige venner og kjærester. Jeg har hatt problemer med å se hva som er sunt eller ikke.. og jeg kan fortsatt syns at normale snille menn er kjedelige. Og jeg orker bare ikke en kjedelig mann. Jeg er pen og har fin personlighet så har ingen problemer med å møte noen, men er redd. Menn kan virkelig sjarmere deg i begynnelsen også er de en helt annen… 

Anonymkode: 9e306...2af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er kvinne 35 med ett barn. Alle mine forhold har vært "toxic". Menn jeg har vært i romantisk forhold med har hatt problematiske personlighetstrekk som til tider har brutt meg ned. 

Jeg syns det er vanskelig å se lyst på noe fremtid og begynner å forbedre meg sånn smått på en framtid for meg selv og datteren min alene. Jeg ønsker jo hvertfall ikke utsette datteren min for mine dårlige relasjoner. Det virker så utrolig hyggelig for de som får det til, og kjenner jeg ønsker dette selv. Samtidig virker det helt urealistisk for meg å finne et slikt forhold.

Anonymkode: c48e7...b47

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er der du er.. er redd for hvilke mann jeg skulle ha falt for😞 jeg vokste opp i en stor søskenflokk og har vel funnet ut i voksen alder at jeg ble ikke sett og hørt så mye, og det former jo en.. i tillegg til dårlige venner og kjærester. Jeg har hatt problemer med å se hva som er sunt eller ikke.. og jeg kan fortsatt syns at normale snille menn er kjedelige. Og jeg orker bare ikke en kjedelig mann. Jeg er pen og har fin personlighet så har ingen problemer med å møte noen, men er redd. Menn kan virkelig sjarmere deg i begynnelsen også er de en helt annen… 

Anonymkode: 9e306...2af

Begynn hos psykolog og gi behandlingen tid! Det vil endre fremtiden deres og livskvaliteten så mye ❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg bestemte meg for å ikke ha et nytt forhold før barnet mitt flyttet ut. Var alene i 15 år. Angrer ikke. Ble mer voksen selv og visste innen jeg fikk meg ny partner mye om hvordan et bra forhold skal være. 

Anonymkode: eaa12...327

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Google Kjærlighetsmønster.

Anonymkode: 7a918...3a2

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, etter år med psykisk vold og til nesten å bli drept så fant jeg en mann jeg kjente fra før av. Måtte gå mange runder med meg selv fordi jeg syntes forholdet var "kjedelig" 

La inn en innsats i et år med dating og innså at det jeg så på som kjedsomhet viste en mann og et forhold som var stabilt, rolig, bra kommunikasjon og alt klaffet. Men det tok rundt 2 år før jeg virkelig forstod at dette er for meg.

Etter 7 år sammen er vi like stabile og fine sammen. Han gir meg en trygghet for livet og at vår kjærlighet ikke henger sammen med drama rundt krangling, sjalusi  og vold.

Så alt er mulig 🥰

Anonymkode: d0e84...c53

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jepp.

Det var av og på og opp og ned en god tid. Følelsen jeg sitter igjen med er å ha bli utnyttet.
Selv om vi til tider, de lange periodene hadde det supegøy hadde jeg alltid en underliggende følelse om at noe var galt og at det ikke var ekte. Du vet den følelsen du har men du kan ikke faktasjekke det.

Plutselig var forholdet over, over helgen.

Og det er mer åpenbart enn noen gang at personen aldri var min, det var bare min tur😊

Anonymkode: 88b42...ba3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 1.07):

Ja etter noen år hos psykolog klarte jeg å bryte mønsteret i meg selv, for det er der det ligger det som gjør at en ikke setter ned foten ved første toxic tegn og går som "andre friske" damer gjør. 

Samme her, men problemet nå er at jeg ser toxic overalt og er alene hele tiden. Man blir skikkelig sær av sånt. 

Anonymkode: 2f043...b2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Samme her, men problemet nå er at jeg ser toxic overalt og er alene hele tiden. Man blir skikkelig sær av sånt. 

Anonymkode: 2f043...b2c

Jeg vet.. kanskje det er enten eller. Da velger jeg eller, altså alene. 

Anonymkode: e70c2...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...