ElefantIGlasshus Skrevet 28. april 2023 #21 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjønnshår er mye stivere, tykkere og grovere enn annet hår på kroppen. Så ja det er alltid stivt. Anonymkode: e7c75...338 Mine kjønnshår passer ikke inn i den beskrivelsen der, da de er ganske myke ❤️ 4
Dubidu Skrevet 28. april 2023 Forfatter #22 Skrevet 28. april 2023 ElefantIGlasshus skrev (25 minutter siden): Mine kjønnshår passer ikke inn i den beskrivelsen der, da de er ganske myke ❤️ å herlig😍
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #23 Skrevet 28. april 2023 22 hours ago, Dubidu said: trekant er kanskje vanligst? Jeg vil si at landingsstripe er vanligst. Anonymkode: c54c0...f88 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #24 Skrevet 28. april 2023 7 hours ago, Dubidu said: mange er mørke der nede. Ca. 9 av 10 er relativt mørke der nede, vil jeg si, og da inkluderer det blonde som har vesentlig mørkere kjønnshår. De siste ca. 10 % er blonde både oppe og nede. Anonymkode: c54c0...f88 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #25 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er det ikke. Fløyelsmyk og frodig pels er noe av det deiligste på en dame. Glattbarbert ser bare helt rart ut mine øyne. Anonymkode: 91c0d...f68 Vel: "Kjønnshår er hårvekst over underlivsbenet og i omgivelsene rundt. Hårene er litt grove." https://sml.snl.no/kjønnshår Du kan like gjerne hevde at menn sitt skjegghår er like mykt som hodehår men det stemmer heller ikke. Fløyelsmyk kjønnshår eksisterer ikke og viss du mener dette vil jeg definitivt tro at du har en helt annen definisjon av ordet fløyelsmyk enn den gjevne nordmann. Kjønnshår skal være av en stivere sort enn fløyelsmyk og viss du ikke har dette vil det være noe medisinsk i veien med deg som hormonforstyrrelse blant annet. At du synes noe er estetisk mindre pent som glattbarbert er en fullstendig subjektiv mening imotsetning til at kjønnshår er stivere, grovere og tykkere enn annen behårig som hodehår som er fakta. Din subjektive smak er ulik min. Anonymkode: e7c75...338 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #26 Skrevet 28. april 2023 Alle som påstår at kjønnshår er stive har tydeligvis ikke vært med asiatiske jenter. De har nydelige og myke hår 😍 Anonymkode: 823d7...68b 1
PITTY Skrevet 28. april 2023 #27 Skrevet 28. april 2023 Bamsemus. Mykt og varmt.. Litt sjelden vare. 1
blaffen Skrevet 29. april 2023 #28 Skrevet 29. april 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Fløyelsmyk kjønnshår eksisterer ikke og viss du mener dette vil jeg definitivt tro at du har en helt annen definisjon av ordet fløyelsmyk enn den gjevne nordmann. Bah! Humbug! Jeg har opplevd fløyelsmykt kjønnshår. En gang. I følge deg betyr det åpenbart at jeg har diktet opp denne dama men i følge meg betyr det først og fremst på at du ikke forstår deg på den grenen av matematikken som kalles 'statistikk'.
Dubidu Skrevet 29. april 2023 Forfatter #29 Skrevet 29. april 2023 PITTY skrev (22 timer siden): Bamsemus. Mykt og varmt.. Litt sjelden vare. stor og rund mus kanskje ?
PITTY Skrevet 29. april 2023 #30 Skrevet 29. april 2023 Dubidu skrev (1 minutt siden): stor og rund mus kanskje ? Ikke i det hele tatt. Medium minus kanskje. Men en ordentlig håndfull med tett og myk pels. Nesten litt krøller. De som sier dette ikke finnes må ut å skaffe seg litt mer erfaring. 1
Dubidu Skrevet 29. april 2023 Forfatter #31 Skrevet 29. april 2023 PITTY skrev (1 minutt siden): Ikke i det hele tatt. Medium minus kanskje. Men en ordentlig håndfull med tett og myk pels. Nesten litt krøller. De som sier dette ikke finnes må ut å skaffe seg litt mer erfaring. Ja🙂ingen har vel sett alle
Dubidu Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #32 Skrevet 5. mai 2023 frodig krøllete dott - på ei ellevill kvinne 😍
Dubidu Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #33 Skrevet 8. mai 2023 gjerne mørk nok til at den er synlig gjennom tynn truse. kn godt dekke hle trekanten foran😍
Frkego Skrevet 8. mai 2023 #34 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 1.09): Kjønnshår er mye stivere, tykkere og grovere enn annet hår på kroppen. Så ja det er alltid stivt. Anonymkode: e7c75...338 Det er stivere enn annet hår på kroppen, men er ikke nødvendigvis stivt. Mine kjønnshår er kun litt stive de første 2 millimeterne, så når det har vokst seg lengre enn det blir det mykt. Mannen liker det best når jeg ikke er helt glattbarbert. Jeg trives best med lett trimmet venusberg og glattbarbert under. Kan innimellom ta pause i trimmingen bare for å gi mannen litt variasjon 😉 1
Bamseklemmer Skrevet 8. mai 2023 #35 Skrevet 8. mai 2023 Frkego skrev (2 timer siden): Det er stivere enn annet hår på kroppen, men er ikke nødvendigvis stivt. Mine kjønnshår er kun litt stive de første 2 millimeterne, så når det har vokst seg lengre enn det blir det mykt. Unnskyld for at jeg så ofte siterer deg, men du har så mye gode svar som stemmer i mitt hode😇 Hår tykkelsen nede har vel en sammenheng med håret på hodet? Eller kommer den dynemyke håret, av at enkelte bruker å massere inn balsam i dusjen? Det fungerer iallefall på meg. Nybørstet dott gjør den jo også mykere, det har jeg gjordt mange ganger. Et litt morsomt innslag.. for de fleste liker det at jeg steller og dulter litt på klitten til dem😊
Frkego Skrevet 8. mai 2023 #36 Skrevet 8. mai 2023 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Unnskyld for at jeg så ofte siterer deg, men du har så mye gode svar som stemmer i mitt hode😇 Hår tykkelsen nede har vel en sammenheng med håret på hodet? Eller kommer den dynemyke håret, av at enkelte bruker å massere inn balsam i dusjen? Det fungerer iallefall på meg. Nybørstet dott gjør den jo også mykere, det har jeg gjordt mange ganger. Et litt morsomt innslag.. for de fleste liker det at jeg steller og dulter litt på klitten til dem😊 Det har samsvar her, for jeg har silkemykt hår på hodet. Tynne hårstrå, men mye hår. Har også myke tynne hår på leggene. Jeg masserer hele kroppen med olje hver gang jeg dusjer, også underlivet, så det har jo også en mykgjørende effekt tenker jeg. 1 1
Brunello Skrevet 8. mai 2023 #37 Skrevet 8. mai 2023 Dubidu skrev (På 28.4.2023 den 0.25): Hva er mest sexy? Frodig dott eller litt hår ? er det avhengig av fargen? Ingen av delene er i seg selv sexy. Og en fin dame er fin uavhengig om det er hår eller ikke.
Geojak Skrevet 8. mai 2023 #38 Skrevet 8. mai 2023 Kona har ikke kraftig hårvekst der nede, og det er lyst/rødt, hun frisere ikke, men ser herlig ut med den lyse lille busken. p.s håret hennes der er også mykt, ja litt tykkere enn hodehår, men likevel mykt bløtt og fantastisk. 🥰 2
Dubidu Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #39 Skrevet 8. mai 2023 Geojak skrev (1 time siden): Kona har ikke kraftig hårvekst der nede, og det er lyst/rødt, hun frisere ikke, men ser herlig ut med den lyse lille busken. p.s håret hennes der er også mykt, ja litt tykkere enn hodehår, men likevel mykt bløtt og fantastisk. 🥰 høres nydelig ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå