AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini på nett. Jeg er ikke så komfortabel med å gå i bikini og jeg har vanskeligheter for å finne noe som passer i fysiske butikker. Fant div på Zizzi, men jeg er usikker på om jeg kan bestille, prøve og retunere hvis det ikke passer. Sjekket returpunktene å fant det her: Badetøy og undertøy kan kun returneres dersom forseglingen ikke er brutt. Hva betyr det? Forseglingen på posen de div delene kommer i? Anonymkode: 71c48...009
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini på nett. Jeg er ikke så komfortabel med å gå i bikini og jeg har vanskeligheter for å finne noe som passer i fysiske butikker. Fant div på Zizzi, men jeg er usikker på om jeg kan bestille, prøve og retunere hvis det ikke passer. Sjekket returpunktene å fant det her: Badetøy og undertøy kan kun returneres dersom forseglingen ikke er brutt. Hva betyr det? Forseglingen på posen de div delene kommer i? Anonymkode: 71c48...009 Jepp Anonymkode: 853a5...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini på nett. Jeg er ikke så komfortabel med å gå i bikini og jeg har vanskeligheter for å finne noe som passer i fysiske butikker. Fant div på Zizzi, men jeg er usikker på om jeg kan bestille, prøve og retunere hvis det ikke passer. Sjekket returpunktene å fant det her: Badetøy og undertøy kan kun returneres dersom forseglingen ikke er brutt. Hva betyr det? Forseglingen på posen de div delene kommer i? Anonymkode: 71c48...009 Undertøy/badetøy kommer i en igjenlimt pose. Når denne er åpnet er forseglingen brutt. Anonymkode: d558f...0fb 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Generelt kan ikke intime underdeler som truser og bikini underdel returneres av hygieniske årsaker. Og det er enda godt for oss alle! Anonymkode: 01abe...d40 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Forsegling varierer fra leverandør til leverandør. Noen sikter til ytre forpakning, andre til en slik plastremse som gjør at trusens for- og bakstykke holdes sammen så man ikke kan prøve den på, etc. Zalando, og flere andre, aksepterer retur av alle varer, også truser. Anonymkode: 87b89...099 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå