Gå til innhold

Retunere klær kjøpt på nett. Forstår ikke reglene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini på nett. Jeg er ikke så komfortabel med å gå i bikini  og jeg har vanskeligheter for å finne noe som passer i fysiske butikker. Fant div på Zizzi, men jeg er usikker på om jeg kan bestille, prøve og retunere hvis det ikke passer. Sjekket returpunktene å fant det her: 

Badetøy og undertøy kan kun returneres dersom forseglingen ikke er brutt. 

Hva betyr det? Forseglingen på posen de div delene kommer i? 

Anonymkode: 71c48...009

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini på nett. Jeg er ikke så komfortabel med å gå i bikini  og jeg har vanskeligheter for å finne noe som passer i fysiske butikker. Fant div på Zizzi, men jeg er usikker på om jeg kan bestille, prøve og retunere hvis det ikke passer. Sjekket returpunktene å fant det her: 

Jepp

Anonymkode: 853a5...d1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Undertøy/badetøy kommer i en igjenlimt pose. Når denne er åpnet er forseglingen brutt.

Anonymkode: d558f...0fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Generelt kan ikke intime underdeler som truser og bikini underdel returneres av hygieniske årsaker. Og det er enda godt for oss alle! 

Anonymkode: 01abe...d40

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forsegling varierer fra leverandør til leverandør. Noen sikter til ytre forpakning, andre til en slik plastremse som gjør at trusens for- og bakstykke holdes sammen så man ikke kan prøve den på, etc.

Zalando, og flere andre, aksepterer retur av alle varer, også truser.

Anonymkode: 87b89...099

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...