AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 En del kvinner blir sinte når kompiser innrømmer at de er forelska. Gjerne fordi de føler vennskapet har vært falskt, eller at de har blitt "fuckzoned". Har du blitt sint når menn har blitt forelska i deg, og i såfall hvorfor? Anonymkode: c066c...acf
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Ja, en jeg var bestekompis med i mange år. Vi hang sammen mange ganger i uka i flere år. Trodde jeg kunne stole på han. En dag i fylla sovnet jeg i senga hans og du kan jo gjette hva som skjedde..... Anonymkode: 09416...770 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Nei, jeg har blitt litt lei meg, mest fordi jeg ikke ville såre min gode venn. Synes det var så fælt å si at jeg dessverre ikke var interessert på den måten tilbake. Kan jo på en måte ikke bli sint for at noen er blitt forelska i deg. Anonymkode: 8d907...d45 1
Rakfisken Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, en jeg var bestekompis med i mange år. Vi hang sammen mange ganger i uka i flere år. Trodde jeg kunne stole på han. En dag i fylla sovnet jeg i senga hans og du kan jo gjette hva som skjedde..... Anonymkode: 09416...770 Det er en helt annen sak. Her er det jo den skikkelig ugreie handlingen, ikke at han var forelsket, som var problemet. 2
-Missi- Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Ikke sint men oppgitt fordi da kan etter min mening vennskapet ikke fortsette og blir gjerne ukomfortabelt. Jeg har hatt både veninner og kompiser som har blitt forelsket i meg. Like kjipt vær gang. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Nei, ikke sint. Blir vel mer oppgitt og kanskje til og med litt lei meg, for vennskap fortsetter sjelden videre etter at den ene har vært forelsket, så i realiteten må man regne med å miste en venn. Er jeg ikke selv interessert så sier jeg det på en ordentlig måte. De gangene jeg har blitt sint så er det fordi de ikke har respektert et nei og blitt veldig plagsomme og nekter å gi seg. En hadde f.eks. fortalt mange at vi var sammen, og jeg fikk høre av andre at vi var sammen, hans foreldre var så glade for at det var blitt oss to, sa de osv. Vi to hadde hatt flere samtaler hvor vi hadde gjort det veldig tydelig at det bare var vennskap, ikke mer. Men til andre ga han altså en helt annen historie. Veldig synd, for han var en kompis jeg satte stor pris på. Anonymkode: 01263...872 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Rakfisken skrev (5 minutter siden): Det er en helt annen sak. Her er det jo den skikkelig ugreie handlingen, ikke at han var forelsket, som var problemet. Kjernen er det samme da selvom handlingen er forskjellig. En god venn som ser deg som noe annet enn en god venn, det er kjipt. Særlig hvis vennskapet har vart lenge men om man ble kjent for to måneder siden eller egentlig bare har vært bekjente så er det lov å prøve seg Anonymkode: 09416...770 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Skrevet 27. april 2023 Rakfisken skrev (7 minutter siden): Det er en helt annen sak. Her er det jo den skikkelig ugreie handlingen, ikke at han var forelsket, som var problemet. Han voldtok meg ikke forresten. Men han prøvde seg og begynte å klå seksuelt og det var helt grusomt at vennskapet gikk i vasken, jeg klarte å dra derfra og måtte bryte kontakt med han og følte han bare var ekkel fra da Anonymkode: 09416...770 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjernen er det samme da selvom handlingen er forskjellig. En god venn som ser deg som noe annet enn en god venn, det er kjipt. Særlig hvis vennskapet har vart lenge men om man ble kjent for to måneder siden eller egentlig bare har vært bekjente så er det lov å prøve seg Anonymkode: 09416...770 Ok, så det er lov å prøve seg innen to måneder, men ikke etter? Anonymkode: 63994...4ce 2
ruffen29 Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 Ja, fordi jeg likte han ikke på noen måter. Han var langt ifra attraktiv, utvendig og innvendig. Men oppførte seg som om han var guds gave til meg.
Rakfisken Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han voldtok meg ikke forresten. Men han prøvde seg og begynte å klå seksuelt og det var helt grusomt at vennskapet gikk i vasken, jeg klarte å dra derfra og måtte bryte kontakt med han og følte han bare var ekkel fra da Anonymkode: 09416...770 Ok, det var enda godt! Enig i at det er veldig kjedelig når en god venn blir forelsket, men å fysisk tråkke over grensene er mye verre. Endret 27. april 2023 av Rakfisken 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, så det er lov å prøve seg innen to måneder, men ikke etter? Anonymkode: 63994...4ce Ja helt riktig jeg mente såklart akuratt to måneder helt på ekte og at det er regelen i absolutt alle tilfeller alltid og aldri etter skjønn eller tenke sjæl 🙄 Anonymkode: 09416...770 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Nei har aldri blitt sint for det, er en ytterst sjelden hendelse, har aldri hørt noen si " jeg er forelsket i deg". Og de som ikke sier det kan man jo aldri være sikker på at er det. Ble irritert på en fyr på arbeidsplassen en gang fordi han oppførte seg creepy, men det gikk over når jeg unngikk han en stund. Anonymkode: 3ad72...3f6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: En del kvinner blir sinte når kompiser innrømmer at de er forelska. Gjerne fordi de føler vennskapet har vært falskt, eller at de har blitt "fuckzoned". Har du blitt sint når menn har blitt forelska i deg, og i såfall hvorfor? Anonymkode: c066c...acf Har ikke blitt sint kun fordi noen har forelska seg i meg, men har blitt godt irritert på en som ble utrolig innpåsliten og ikke godtok avvisning Anonymkode: be4ae...3c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 Ja, det har jeg. Har hatt 4 kompiser som i tur og orden inrømmet følelser, og jeg ble irritert på slutten. Vennskapene ble liksom ikke det samme etter avvisning, og spesielt han ene ga seg aldri med å prøve seg, innbilte seg at vi hadde "moments" og han feiltolket alt jeg sa og vridde det til at jeg viste interesse. Jeg har ikke kontakt med noen av dem i dag. Anonymkode: 4038b...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 Ja. Jeg har bare opplevd det en gang, og da ble jeg sint. Vi hadde vært bestevenner i et par år, og begge var enige om at vi var verdens beste venner men selv om alle rundt trodde vi var på vei mot kjærester så var det bare 100% vennskap fra begges sider. En kveld på en fest innrømmet han at han var forelsket. Jeg ble skuffet og sint fordi det betydde at han hadde løyet for meg, og hele vennskapet føltes falskt. Hele relasjonen var bygget på falske premisser i mine øyne. Jeg tåler mye, og er raus med de jeg bryr meg om, men å bli løyet til og ført bak lyset så bevisst og over lang tid, aksepterer jeg ikke. Vi mistet helt kontakte. Hadde han vært åpen tidligere, kunne vi nok håndtert det begge. Å være forelsket i en venn er i utgangspunktet ikke alltid problematisk. Man styrer ikke følelser, så å bli sint for det har ingen hensikt. Men løgnene endret alt. Anonymkode: ac444...946
exictence Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 Sint? Sint for en handling, har man lov å bli. Men man har ikke lov å utagere sinne fordi en annen føler som han gjør.Det synes jeg ikke at noen skal bli. Ingen kan for det de føler. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 Har aldri opplevd det. Jeg har forholdt meg til de som aldri har vist noen tegn til følelser eller tiltrekning. Dette er ikke vanskelig å merke. Hvis han går logrende etter deg og lar deg bare styre på , og er enig med deg i alt ,så er han åpenbart interessert. Anonymkode: d2657...6d4
Mountain Man Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En del kvinner blir sinte når kompiser innrømmer at de er forelska. Gjerne fordi de føler vennskapet har vært falskt, eller at de har blitt "fuckzoned". Har du blitt sint når menn har blitt forelska i deg, og i såfall hvorfor? Anonymkode: c066c...acf Noen kan nok det sinnet handle om at dem innerst inne har skjønt det for lengst og at innerømmelsen fører til at dem ikke lengre kan kontrolere dem i venne sonen. Sier ikke at det altid er slik men i en del tilfeller. For enhver burde jo ta det som ett kompliment at noen synes dem er ett så fantastisk menneske at dem blir forelsket i dem. Men kan selvfølgelig være tøft å erfare om det er ett dyrebart vennskap men kun det. Men ofte er menn nær venn til kun damer de eggentlig ønsker som noe mer. Men igjen ikke altid. Har selv nær dame veninne som jeg kan snakke med om alt og helt uten at det er noen romantiske følelser fra noen av oss.
Taluno Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 Jeg blir ikke sint om de blir forelsket nei, men jeg blir sint om de ikke respekterer meg og vennskapet vårt. De fleste kan ikke noe for følelsene sine, men man kan ta ansvar for sine egne handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå