AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #181 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 23.04): Vi har en tråd om menn allerede, så hva med kvinner? Er det viktig for menn at kvinnen har en god utdanning? Litt satt på spissen med mange variabler i mellom men hvis menn må velge mellom pen og ingen eller lav utdannelse eller mindre pen og høy utdannelse hva er viktigst? Vil menn innerst inne egentlig ha en søt og flott hjemmekone så utdannelse ikke har noe å si eller en karrierekvinne med mange baller i luften, lange dager og gift med jobben sin? Anonymkode: f7188...0bd Pen og ingen utdanning . Men det beste er jo pen og smart, og mange pene damer er også smarte Anonymkode: ae383...e0c
Mountain Man Skrevet 3. mai 2023 #182 Skrevet 3. mai 2023 Helene1982 skrev (På 30.4.2023 den 12.45): ja, hvem liker små supper? 😅 Jeg liker puppene medium store og ikke for store. Dem kan godt være små også bare dem passer til resten av kroppen på dama. Men nå tenner jeg mer på rompa til damene en puppene da. Så det er kanskje noe av grunnen til at jeg ikke tenner mer på store en små pupper. Det viktigste er uansett attituden til dama. Med rett selvtillit og attitude kan hun være liten, stor eller medium og likevell meget sexy.
Helene1982 Skrevet 5. mai 2023 #183 Skrevet 5. mai 2023 Mountain Man skrev (På 3.5.2023 den 18.43): Jeg liker puppene medium store og ikke for store. Dem kan godt være små også bare dem passer til resten av kroppen på dama. Men nå tenner jeg mer på rompa til damene en puppene da. Så det er kanskje noe av grunnen til at jeg ikke tenner mer på store en små pupper. Det viktigste er uansett attituden til dama. Med rett selvtillit og attitude kan hun være liten, stor eller medium og likevell meget sexy. Jeg tøyset med skriveleifen: Sitat ja, hvem liker små supper? 😅 Godt å høre at du også ser på hele mennesket, og ikke én kroppsdel 😁 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #184 Skrevet 5. mai 2023 Empatiske og trygge damer som tør å være seg selv, enten det betyr utdanne seg og bli best i landet på noe de brenner for, eller jobbe i barnehage, er de mest attraktive. Og damer som ser etter det samme i menn. Vi har ett liv, og så følger det med en mulighet til å finne en partner som man kan være med, bli kjent med og ligge med, og alle de tre tingene blir bare så mye mer spennende når begge i forholdet er så åpne og frie for illusjoner som mulig. så spør du meg har utdanning veldig lite å si for om en dame er attraktiv for meg eller ikke, empatien og åpenheten hennes er det som gjør forskjellen Anonymkode: a1150...b9b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #185 Skrevet 5. mai 2023 Jo høyere utdanning ei dame har, jo mindre aktuell er ho som partner. Anonymkode: 4e8fe...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #186 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo høyere utdanning ei dame har, jo mindre aktuell er ho som partner. Anonymkode: 4e8fe...d5b Harrytassen har talt. Skummelt med utdanna damer som både krever en viss standard og har nulltoleranse for bullshit. Anonymkode: edb2d...b22 3
Fluefisker1 Skrevet 6. mai 2023 #187 Skrevet 6. mai 2023 Det er viktig for meg at en kvinne er reflektert, kunnskapsrik, kan litt om verden rundt seg, følger med på nyheter og samfunn og har en god nok jobb til at hun har det ok økonomisk. Dette trenger ikke henge sammen med utdanning, men min erfaring er at det ofte gjør det. Om hun ikke har disse kvalitetene ville jeg kjede meg fort. 2 2
Mountain Man Skrevet 6. mai 2023 #188 Skrevet 6. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Harrytassen har talt. Skummelt med utdanna damer som både krever en viss standard og har nulltoleranse for bullshit. Anonymkode: edb2d...b22 Nettopp! 🎯 De menn som helst vil ha en lavt utdannet og underdannig dame er menn med lav selvtillit og redsel for å måtte erkjenne at dem ikke strekker til ovenfor en sterk og inteligent dame! For meg personlig har det tvert imot vært veldig frigjørende å erkjenne at mange damer er meg overlegen og at min kones utdannelse og dominante egenskaper både gjør meg til en bedre mann og at vårt samliv blir såå beriket ved hennes lederskap. Eneste jeg skulle ønske er at jeg våget å erkjenne dette allerede da vi var nygifte. For sannheten er at jeg altid eggentlig har syntes damer med ambisjoner og bein i nesa er de mest attraktive og jeg får bare mer lyst på dama om hun er sjefete. Endret 6. mai 2023 av Mountain Man Utfyllende 1
Snok1 Skrevet 6. mai 2023 #189 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 23.04): Vi har en tråd om menn allerede, så hva med kvinner? Er det viktig for menn at kvinnen har en god utdanning? Ja, all den tid utdanningen bidrar til en god jobb med selvutvikling og utfordringer. 2
esmer Skrevet 6. mai 2023 #190 Skrevet 6. mai 2023 Jeg og kjæresten min møttes ute på byen. Da var jeg ute sammen med ei venninne av meg, mens han var ute med en kompis av seg. Venninnen min og kompisen hadde noe på gang den kvelden de også, og holdt kontakt i etterkant. Etter at jeg og kjæresten min ble sammen, ble det mer naturlig å bli bedre kjent med kompisen også. Jeg spurte han hvorfor det aldri ble noe mellom han og venninna mi, der han svarte: "Hun er helsefagarbeider, noe som er helt greit. Men jeg ble skeptisk fordi hun hadde så få planer for fremtiden. Ingen planer om å ta mer utdannelse, eller gjøre noe annet for karrieren sin. I tillegg syns jeg det var turn-off at hun hadde jobbet som helsefagarbeider i X antall år, men ikke har kjøpt egen leiligheten enda, når jeg som studerer på universitetet jobber ved siden av studiene for å komme meg inn på boligmarkedet fortest mulig." Dette er kanskje brannfakkel 🏳️ men det er nok summen av det hele som var turn-off for han, altså "lite fremtidsambisjoner". 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå