AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Å før noen kaller oss barnslig så må jeg si at JA, vi er UNG! 19 år begge to og møttes på skolen. Vært sammen i noen mndr nå men jeg blir lei meg over at han bare vil game Han vil at jeg kommer til hybelen hans men så gamer han bare hele tiden og snakker med kompiser som også gamer. Jeg har prøvd selv men er ikke flink på skytespill og han sa jeg heller må se på. Så jeg blir bare sittende i hjørnet og dette er kjæreste tiden vår. Og når vi skulle ha koselig kveld så såg han litt film med meg og gikk rett til gaming Har snakket med han og tatt det opp og da sier han: jeg kommer til å game sunt forholdet vårt. Og jeg sier ja, så han vet jo det men gjør ikke noe med det Burde jeg slå opp? Er han avhengig? Jeg trodde man bare kunne bli avhengig av spill som har med å vinne penger å gjøre liksom. Anonymkode: ac882...a2b
Solanum tuberosum Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Du som er så ung bør bruke livet ditt på masse forskjellig, ikke sitte i ro og se på en som ser på en skjerm. Om han er avhengig eller ikke er ikke så nøye. Du liker ikke situasjonen og da er det lov å avslutte. 12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Dere har åpenbart ulike interesser. Han liker å game, men det er ikke din greie. Da må dere enten finne en felles arena som ikke er gaming, som ivaretar begges behov. Også må dere selvsagt akseptere at dere har ulike interesser. Anonymkode: 3b08e...c63 1
ruffen29 Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Verdsett deg selv til å stille han et ultimatum - enten kutter han ned på gamingen og innser hvor heldig han er som har deg, eller så går du. Ikke la han ta deg for gitt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Han liker å game, og kommer sikkert til å gjøre det noen år til. Hvis du ikke liker veldig godt å sitte på en stol å se på at han gamer, så gjør noe annet. Vær med venner. Så kan du heller være med kjæresten når han ikke skal game. Hvis han alltid gamer og du ikke liker å se på gaming, så bør du gjerne tenke over hvorfor du er sammen med han. Nei, du kan ikke få han til å slutte å game. Vil du ha en kjæreste som ikke gamer, må du finne deg en annen kjæreste. Anonymkode: af782...cf8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Det er ikke noe feil med gaming i seg selv, men når han ikke engang kan legge det vekk når du kommer på besøk syns jeg du skal finne deg noen andre som heller bruker tiden med deg 😊 Anonymkode: dc2cc...716 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Han er ikke en kjæreste, han bare er sammen med deg for å få sex. Ikke kast bort dine beste år av livet på det der!!! Anonymkode: 0ed7b...6ae 1 1
Gjest Refreng Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Jeg ville tatt det opp med han. Si at han spiller mye, at han ignorerer deg, at han selv har sagt at han spiller for mye. Spør om han vil du skal gi han et spark i ræva for å komme i gang å gjøre andre ting innimellom. Dersom han blir sur og nekter ta ansvar, så slå opp. Du kan ikke hjelpe folk som ikke vil hjelpe seg selv.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Du er 19 år Du velger selv om du vil ha en kjæreste som bare gamer når du er på besøk. Jeg hadde ikke giddet om jeg var 19 år, med mange muligheter foran meg. Om han er avhengig av å spille tror jeg ikke, men spilling er nok han sin sosiale arena, altså istedenfor å stikke ut og kjøre bil med kompiser eller stikke på byen og drikke øl med kompiser, så spiller han med kompiser. Du kan også gjøre en annen vri på det, at når han sitter og gamer, så stikker Du ut med venner, gjerne guttevenner, på byen eller lignende, og om kjæresten din ikke reagerer på det, så er det ett tydelig tegn på at han egentlig ikke er så forelsket i deg, og da er det jo bare å slå opp. Om det er sexen som er god, så får du foreslå at dere heller får bare pulevenner, for kjærester er dere ikke. Anonymkode: 77877...786
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 Neste gang han spør om du vil komme på besøk, så spør du om han ikke skulle spille i dag? Hvis han sier jo, men du kan jo se på, så sier du at du heller kommer en dag han ikke er opptatt. Hvis du da kommer på besøk en dag han sier han ikke skulle spille, og han spiller likevel, så sier du at du må ha misforstått, og at du kommer på besøk en dag han er ledig. Og så går du. Anonymkode: af782...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå