AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg har truffet en mann via nettet, begynte så fint med chatting, snap og noen telefonsamtaler. Nå er vi i uke 2 og jeg kjenner jeg kveles. Han maser rett og slett! Sender snapper maaaanger ganger til dagen, maser om å møtes, maser om å ringe. Den gode følelsen jeg hadde strupes jo av dette, føler meg presset. Det er naturlige årsaker til at jeg ikke har anledning til å holde dette kontakt-trykket, ei eller å møtes ennå. Dette har jeg forklart han fint og tydelig, men neida… han sier han er så ivrig at han vil snakke med meg når som helst og helst møte meg i morgen. Hvor er de sosiale antennene?? Dette er jo ikke noe gøy! Hva tenker dere? Må jeg virkelig være pålogget 24/7 og møtes for date iløpet av de to første ukene? Anonymkode: 54838...c66 2 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Pålogget 24/7: nei møtes i løpet av de første to ukene: ja Anonymkode: 7e246...5c9 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Vi bor ikke i samme by, ca 2 timer mellom oss, så et treff må planlegges. Jeg har barn som «trenger meg» (har barnefri annenhver helg), mens han har voksne barn og er ikke bundet til noen forpliktelser på noen måte. TS Anonymkode: 54838...c66 1
Tipaa Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Løøøp. Hadde en slik fyr for noen år siden. Ble for mye. Vi var ute på en gå tur date da jeg har hund. Jeg avsluttet det etter det. får fortsatt meldinger. 3-4 år senere!!! 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Du har forklart han fint og tydelig men han respekterer det ikke? Det hadde vært dråpen for meg, en mann som ikke respekterer grenser er no-go! Når han ikke respekterer grensene dine nå så kan du banne på at han ikke gjør det i dating eller forhold heller. Løp! Bare si at du har møtt en annen for å gjøre det enkelt så kan du slette han. Anonymkode: 86b0e...d45 4 3
-Missi- Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Når han er sånn allerede så tidlig blir det ikke bedre. Noen menn er ekstremt klengete. Gir du de lillefingeren tar de hele hånda. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Totalt turnoff med så masete menn, jeg hadde nok valgt å ikke møte han. Anonymkode: d2760...b96 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Utrolig turn off med menn som maser.🥺 men her ser det ut som lovebombing og det kan fort bli farlig, noe voldsutøvere bruker i starten av datingen for å knytte tillit, med en gang de får kontrollen. Begynner de å bryte deg ned. Detter har jeg erfart selv. Og det å være intens er skremmende. Anonymkode: 3ea85...3e6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig turn off med menn som maser.🥺 men her ser det ut som lovebombing og det kan fort bli farlig, noe voldsutøvere bruker i starten av datingen for å knytte tillit, med en gang de får kontrollen. Begynner de å bryte deg ned. Detter har jeg erfart selv. Og det å være intens er skremmende. Anonymkode: 3ea85...3e6 Ja, han skulle bare ha prøvd seg med voldsbruk på meg! Er det en ting INGEN kommer ivei med med meg, så er det psykisk og fysisk vold. Stakkars jævel, jeg skulle lagd livet hans til et helvete!! Anonymkode: 54838...c66
ESFP Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 Kommunikasjon er fint. Du kan sikkert være litt mer tydelig med ham. Du kan avtale et møte, så slipper han å spørre deg flere ganger. Du kan si at du kun har mulighet til å kommunisere på kveldstid, og ikke åpne snap fra ham gjennom dagen. Dersom du gjør åpner og svarer på snap gjennom dagen, så tenker han nok at du synes det er greit og fortsetter. Respekterer han ikke grensene du uttrykker tydelig, så dunper du. Hvis du de første dagene har vært tilgjengelig hele dagen, blir det litt rart for ham at du plutselig ikke har tid lenger. Du skaper en situasjon der han jager deg. Neste gang du kommuniserer med en mann kan det være lurt å være like tilgjengelig i starten som du vil være i fortsettelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 Har opplevd det samme mer enn 1 gang. Fryktelig ubehagelig og veldig turnoff. Enkelte har null sosiale antenner og ingen respekt for helt tydelig kommunikasjon. En foreslo å komme til meg kl 23 på kvelden, fordi jeg ikke kunne møtes grunnet famileselskap. Jeg prøvde å si at det går jo ikke, men da ble han sur. Så foreslo jeg å gå en tur en annen dag, men da ble han også sur, fordi «vil du ikke ha lenger tid med meg??» (Jeg foreslo en tur som tar ca 1 time, men han mente da at vi heller burde gå for en som tar 3..på første date). Har måttet blokke de av den ulla der. Det er jo ikke normal oppførsel. Anonymkode: ef8c0...3ac 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå