AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg fikk helt sjokk når noen tok bilde av ansiktet mitt der jeg så rett inn i kamera. Høyre øye ser stirrende ut, og høyre siden ser nesten lammet ut. Mye høyere øyenbryn. Nei jeg så skikkelig skjev ut. Fikk utrolig dårlig selvtillit nå. 😖 Anonymkode: 0f061...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Da er det bare å installere toalett på soverommet og be mamma og pappa om å skyve maten under døra to ganger for dagen. Anonymkode: c7fe3...2e3 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 Er dette første gang du ser bilde av deg selv? Skjønner ikke hva du vil frem til her.. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira123 Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 Nå vet jeg ikke om det er snakk om kamera eller mobil, men uansett så finnes det ulike linser som kan vrenge litt på virkeligheten. Så ikke noe unormalt at bilder kan lure Du har kanskje sett bilder tatt med fish eye? Du har nok sett noe liknende, bare ikke så ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 Samme her, har lazy eye og skjeve øyenbryn. Jeg hadde briller i så mange år at jeg ikke så det, men da jeg begynte med linser så jeg hvor sykt skjevt tryne jeg har. Klippet lang lugg, da får jeg skjult mye. Anonymkode: e7779...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. april 2023 #6 Del Skrevet 27. april 2023 mhm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Del Skrevet 27. april 2023 Ta flere sånne bilder og se om det er noen forskjell etter å ha sammenliknet. Anonymkode: b1cd1...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Del Skrevet 27. april 2023 Men i virkeligheten er man jo ikke som et stillbilde fryst gjennom en linse. Anonymkode: d1e48...e2c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 27. april 2023 #9 Del Skrevet 27. april 2023 Ta å se på folk, finnes det symmetriske ansikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg hadde skjevt ansikt og et øyebryn som ikke ville røre seg, hadde store komplekser for det. Jeg skriver "hadde", fordi det faktisk løste seg med kostholdsendringer. Mange år uten kjøtt, fisk, etc, og da jeg gjeninnførte det i kosten og fikk nok ordentlige proteiner og kollagen i kroppen, så forsvant skjevhet, og muskulatur rundt øyet/bryn normaliserte seg. Kan være andre årsaker hos deg såklart, men verdt å ha i bakhodet. Anonymkode: 2dda9...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumoa Skrevet 27. april 2023 #11 Del Skrevet 27. april 2023 Har et tilsvarende problem. Dersom jeg tar selfie med iPhone så ser jeg normal ut på skjermen før jeg trykker på utløserknappen, men når jeg tar bildet ser jeg helt forvrengt ut. Skjønner ikke greia. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Del Skrevet 27. april 2023 Bumoa skrev (2 minutter siden): Har et tilsvarende problem. Dersom jeg tar selfie med iPhone så ser jeg normal ut på skjermen før jeg trykker på utløserknappen, men når jeg tar bildet ser jeg helt forvrengt ut. Skjønner ikke greia. Haha, ja sånn kan det være med min iphone også faktisk. Men jeg hadde virkelig skjevt fjes sånn uavhengig av dette. Er det rart folk blir avhengige av filter Anonymkode: 2dda9...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 27. april 2023 #13 Del Skrevet 27. april 2023 Fordi: https://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/derfor-ser-du-rar-ut-pa-bilder-3288956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Del Skrevet 27. april 2023 Gjør ikke alle det? jeg har skjeve øyne og det ene blir alltid mer lukket enn det andre. men mange sier jeg er pen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1f914...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 27. april 2023 #15 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg ser veldig skjev ut når det brukes enkelte linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #16 Del Skrevet 27. april 2023 Det er helt normalt. Ingen er symmetriske, INGEN Dessuten kan bildet være tatt i et milisekund du holdt på å blunke Anonymkode: 284d8...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #17 Del Skrevet 27. april 2023 Ingen er symmetrisk. Mennesker liker det som er asymmetrisk og man blir vakker pga det. Anonymkode: 9fe10...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #18 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det bare å installere toalett på soverommet og be mamma og pappa om å skyve maten under døra to ganger for dagen. Anonymkode: c7fe3...2e3 Veldig godt råd. Jobber du på DPS? Anonymkode: 9fe10...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Del Skrevet 28. april 2023 Når jeg ser meg i selfiekameraet ser det fint ut med når bildet blir tatt og dermed speilvendes er jeg også fullstendig skjev!! Syns ikke det er fullt så ille når andre tar bilde, men still.. Anonymkode: 27d59...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Del Skrevet 28. april 2023 Du er vant til å se deg selv i speilet. Men et bilde ser du deg selv speilvendt. Du ser den andre siden av deg selv enn den siden du pleier å fokusere på. Normalt. Anonymkode: 7c77e...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå