AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg klarer ikke ta avgjørelser som jeg vet vil gjøre vondt, selv om det er for det beste. Kan snakke om det lenge i forveien, og egentlig bestemme meg. Men jeg klarer ikke si ordene, faktisk bestemme meg. Var for eksempel sammen med eksen altfor lenge for jeg ikke klarte si ordene: Jeg har ikke følelser for deg lengre, og vil gjøre det slutt. Så fort noe vanskelig skjer vil jeg ikke forholde meg til det. Kan som sagt snakke mye om det, og bestemme i hodet mitt hva jeg skal gjøre. Men bestemmer ingenting, for det føles så endelig. Så da lar jeg være og blir i det komfortable. Andre som har det sånn? Hvordan gjør dere for å bare hoppe i det? Og ikke være redd for å såre andre ved å si nei.. Anonymkode: 06059...0b7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Tenker du ikke på alle ubehageligheter du kunne unngått ved å avgjøre kjapt? Kunne du skrivd avgjørelsen på melding, lapp eller fått noen til å si den for deg? Du lever ditt liv. Å sette grenser for andre og deg selv er en nødvendighet for at livet ditt skal fungere uten at du går til grunne. At andre blir såret over at du forteller sannheten er ubetydelig i forhold til det. Og .. som din ex. Du har vært sammen med ham lenge uten å ville det. Jeg ville blitt ganske såret over at kjæresten min har vært med meg kun fordi hen ikke kunne fortelle meg at hen ikke ville. Det er langt kjipere enn å si sannheten med en gang. Anonymkode: 54283...b2f
Anonym-bruker Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du ikke på alle ubehageligheter du kunne unngått ved å avgjøre kjapt? Kunne du skrivd avgjørelsen på melding, lapp eller fått noen til å si den for deg? Du lever ditt liv. Å sette grenser for andre og deg selv er en nødvendighet for at livet ditt skal fungere uten at du går til grunne. At andre blir såret over at du forteller sannheten er ubetydelig i forhold til det. Og .. som din ex. Du har vært sammen med ham lenge uten å ville det. Jeg ville blitt ganske såret over at kjæresten min har vært med meg kun fordi hen ikke kunne fortelle meg at hen ikke ville. Det er langt kjipere enn å si sannheten med en gang. Anonymkode: 54283...b2f Jo, jeg tenker jo selvfølgelig på det. At det i mange situasjoner ville jeg spart meg for mye kjipt ved å bare ta en rask avgjørelse. Og ang forholdet med eksen. Han var helt lik meg på det der. Vi krangla hele tiden, og var bare venner. Begge visste det, men ingen ville være den som gjorde det slutt. Resultatet var at vi flytta fra hverandre, og gjorde det slutt på sms 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå