AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Jeg skal I rettsmekling i en reklamasjon/erstatningssak. Saken er veldig rett frem og alle er enig i forlik. Meeeeen, det jeg stadig hører er at ett godt forlik er når ingen parter er fornøyd. Har du vært på rettsmekling og hva var utfallet? Var det i nærheten av det du håpet på? Anonymkode: 64807...16a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Et godt forlik er når begge parter er like misfornøyde, ikke nødvendigvis det du skrev. Balanse er stikkordet der! Anonymkode: b40ad...242
Neix4 Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Mange er ofte lettet og glade for å være ferdige selv om de ikke fikk alt de de ville. 80% av rettsmeklinger ender med enighet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Nå er det ikke slik at jeg ønsker mer enn det jeg har krav på. Om jeg går i null er jeg fornøyd. Men etter 3 år men utgifter jeg aldri skulle hatt er minste kravet å få disse dekket. Om jeg ikke får de dekket sitter jeg selv med gjeld, det er min største frykt akkurat nå. Anonymkode: 64807...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå