Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Da kan jeg endelig røpe at jeg har funnet kjærligheten! Verdens søteste historie vi skal fortelle til alle som vil høre den. Vi møttes på Tinder 05 april. Jeg sveipet først, han noen timer senere. Han lastet ned Tinder bare minutter før vi matchet 😂Vi bestemte oss for å møtes den kvelden, begge hadde barnefri og fri fra jobb pga påsken og vi møttes på en bar i Bergen. En uke senere pakker jeg bagen og forlater leiligheten hans! Daten varte i en uke. Så man kan trygt si at det var kjærlighet med første blikk. Vi er like på alt som er viktig for meg, og han er helt latterlig god i sengen, trengte ingen guiding for å si det sånn. Vi er helt forgapt i hverandre og siden vi er så "gamle" bestemte vi oss bare for å satse. Jeg har møtt hans barn, de er store, og han har møtt mine to eldste.Min yngste holdes utenfor noen måneder til. Vi skal ikke gifte oss, flytte sammen eller få barn, så dette blir bare bløtkake og champagne 😊. Det jeg syns er så ufattelig er at noen så latterlig digg/sexy/morsom/smart kan like en som meg, må klype meg i armen for å kjenne at dette ikke bare er en drøm. Jeg er veldig skadet etter dårlige forhold, så jeg sliter med å tro på at jeg er så heldig, men jeg jobber knallhardt med å ikke ødelegge dette, vi snakker masse sammen om hvordan vi har det og han sender de fineste meldinger til meg. Vi har barnefri samtidig, så alt ligger til rette for at dette skal gå veldig veldig bra. Vi har bestilt vår første sydentur sammen nå i mai, jeg skal levere bacheloren min i sykepleien om 3 uker, så det blir feiring! Og til dere som sier: at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det, den sjansen tar jeg. Jeg har overhode ikke noe å tape enn et knust hjerte, så jeg har hoppet og satser på at det ikke blir en landing. Og til dere andre, ikke fir på kravene deres, ikke ta til takke og ikke gå på kompromiss med dere selv. Du er verdt å bli elsket av et godt menneske. Klisjeen sier at man møter den rette når man mentalt er klar og ikke behøver en kjæreste, og det kan jeg bekrefte. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv og min utdannelse, og nå er snart alt i boks! Dette blir en magisk sommer. Tusen takk for alle gode ord og for at dere har lest mine sprø innlegg om dating her inne. Digger dere ❤ 2 16
Cuckold Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 (endret) 2 hours ago, Sophie-Ann said: Da kan jeg endelig røpe at jeg har funnet kjærligheten! Verdens søteste historie vi skal fortelle til alle som vil høre den. Vi møttes på Tinder 05 april. Jeg sveipet først, han noen timer senere. Han lastet ned Tinder bare minutter før vi matchet 😂Vi bestemte oss for å møtes den kvelden, begge hadde barnefri og fri fra jobb pga påsken og vi møttes på en bar i Bergen. En uke senere pakker jeg bagen og forlater leiligheten hans! Daten varte i en uke. Så man kan trygt si at det var kjærlighet med første blikk. Vi er like på alt som er viktig for meg, og han er helt latterlig god i sengen, trengte ingen guiding for å si det sånn. Vi er helt forgapt i hverandre og siden vi er så "gamle" bestemte vi oss bare for å satse. Jeg har møtt hans barn, de er store, og han har møtt mine to eldste.Min yngste holdes utenfor noen måneder til. Vi skal ikke gifte oss, flytte sammen eller få barn, så dette blir bare bløtkake og champagne 😊. Det jeg syns er så ufattelig er at noen så latterlig digg/sexy/morsom/smart kan like en som meg, må klype meg i armen for å kjenne at dette ikke bare er en drøm. Jeg er veldig skadet etter dårlige forhold, så jeg sliter med å tro på at jeg er så heldig, men jeg jobber knallhardt med å ikke ødelegge dette, vi snakker masse sammen om hvordan vi har det og han sender de fineste meldinger til meg. Vi har barnefri samtidig, så alt ligger til rette for at dette skal gå veldig veldig bra. Vi har bestilt vår første sydentur sammen nå i mai, jeg skal levere bacheloren min i sykepleien om 3 uker, så det blir feiring! Og til dere som sier: at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det, den sjansen tar jeg. Jeg har overhode ikke noe å tape enn et knust hjerte, så jeg har hoppet og satser på at det ikke blir en landing. Og til dere andre, ikke fir på kravene deres, ikke ta til takke og ikke gå på kompromiss med dere selv. Du er verdt å bli elsket av et godt menneske. Klisjeen sier at man møter den rette når man mentalt er klar og ikke behøver en kjæreste, og det kan jeg bekrefte. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv og min utdannelse, og nå er snart alt i boks! Dette blir en magisk sommer. Tusen takk for alle gode ord og for at dere har lest mine sprø innlegg om dating her inne. Digger dere ❤ Så hyggelig! Gratulerer. Og til lykke. Tror egentlig ikke det er så mange som mener noen skal gå på akkord med seg selv eller «ta til takke med» noen man egentlig ikke synes er bra nok. Når noen av oss advarer mot at det er lett å bli overdrevet kresen, handler det jo om at vi mener at vi mennesker har en viss evne til å styre og justere hvem vi gir en sjans, det er skjønnhet i mange mennesker, og det er derfor vi alle kjenner lykkelige par der begge parter er et godt stykke unna våre kulturelle skjønnhetsidealet og der begge kanskje også kan ha bagasje egnet til å svekke attraktiviteten. Jeg er rimelig trygg på at de fleste kvinner kan finne en partner som er mindre attraktiv enn de kjekkeste mennene hun har hatt sex med uten å føle at hun «tar til takke med» noe dårlig eller mindreverdig. Så lenge man føler det slik (at man eventuelt måtte «ta til takke med») er man i realiteten fortsatt like kresen, og hvis man ikke forstår at man har evnen til å styre egen kresenhet er det egentlig like greit å forbli singel. Tenker jeg. Endret 27. april 2023 av Cuckold 1
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2023 Cuckold skrev (4 minutter siden): Så hyggelig! Gratulerer. Og til lykke. Tror egentlig ikke det er så mange som mener noen skal gå på akkord med seg selv eller «ta til takke med» noen man egentlig ikke synes er bra nok. Når noen av oss advarer mot at det er lett å bli overdrevet kresen, handler det jo om at vi mener at vi mennesker har en viss evne til å styre og justere hvem vi gir en sjans, det er skjønnhet i mange mennesker, og det er derfor vi alle kjenner lykkelige par der begge parter er et godt stykke unna våre kulturelle skjønnhetsidealet og der begge kanskje også kan ha bagasje egnet til å svekke attraktiviteten. Jeg er rimelig trygg på at de fleste kvinner kan finne en partner som er mindre attraktiv enn de kjekkeste mennene hun har hatt sex med uten å føle at hun «tar til takke med» noe dårlig ellet mindreverdig. Så lenge man føler det slik (at man eventuelt måtte «ta til takke med») er man i realiteten fortsatt like kresen, og hvis man ikke forstår at man har evnen til å styre egen kresenhet er det egentlig like greit å forbli singel. Tenker jeg. Takk skal du ha! Vi har hatt mange gode diskusjoner du og jeg her inne :-). Grunnen til at jeg skrev dette er at jeg selv har tatt til takke og gått på kompromiss med hva jeg egentlig ønsker. Jeg giftet meg selv om jeg ikke ville og hadde det vondt i årevis før jeg torde å gå. Det er mange mennesker som heller vil være i et forhold enn å være alene, selv om det ikke er et bra forhold. Men jeg er enig i mye av det du sier! 1
Cuckold Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 5 minutter siden, Sophie-Ann said: Takk skal du ha! Vi har hatt mange gode diskusjoner du og jeg her inne :-). Grunnen til at jeg skrev dette er at jeg selv har tatt til takke og gått på kompromiss med hva jeg egentlig ønsker. Jeg giftet meg selv om jeg ikke ville og hadde det vondt i årevis før jeg torde å gå. Det er mange mennesker som heller vil være i et forhold enn å være alene, selv om det ikke er et bra forhold. Men jeg er enig i mye av det du sier! Her endte det i rørende enighet: Det er ikke et godt utgangspunkt for et forhold å føle at man går på akkord med det man egentlig ønsker, å bli sammen med et annet menneske bare for å slippe å være singel. Men tilbake til deg: Moro å høre at du har funnet kjærligheten. Lykke til. Og nyt sommeren. 1
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2023 Cuckold skrev (19 minutter siden): Her endte det i rørende enighet: Det er ikke et godt utgangspunkt for et forhold å føle at man går på akkord med det man egentlig ønsker, å bli sammen med et annet menneske bare for å slippe å være singel. Men tilbake til deg: Moro å høre at du har funnet kjærligheten. Lykke til. Og nyt sommeren. Tusen takk fine du! Ha en knall sommer du også!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Hvor gamle er dere, om det ikke er for personlig å spørre? Som 32 føler jeg med min livssituasjon at sjansen på å oppleve kjærligheten har dessverre gått meg langt forbi. Anonymkode: ee9a9...d0e 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Skrevet 27. april 2023 Sophie-Ann skrev (28 minutter siden): Gratulerer foresten, håper ny forelskelsen varer resten av forholdet deres livet ut. Anonymkode: ee9a9...d0e 1 1
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere, om det ikke er for personlig å spørre? Som 32 føler jeg med min livssituasjon at sjansen på å oppleve kjærligheten har dessverre gått meg langt forbi. Anonymkode: ee9a9...d0e Vi er 44 og 45 år gamle. Vi oppfører oss som tenåringer igjen ♥️. Bare send melding hvis du lurer på noe.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor gamle er dere, om det ikke er for personlig å spørre? Som 32 føler jeg med min livssituasjon at sjansen på å oppleve kjærligheten har dessverre gått meg langt forbi. Anonymkode: ee9a9...d0e Prøv 40 og alenemor 😄 32 er et godt utgangspunkt 😊 Anonymkode: 71c0a...bdb
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer foresten, håper ny forelskelsen varer resten av forholdet deres livet ut. Anonymkode: ee9a9...d0e Tusen takk! ♥️
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Skrevet 27. april 2023 Sophie-Ann skrev (1 time siden): Det jeg syns er så ufattelig er at noen så latterlig digg/sexy/morsom/smart kan like en som meg, må klype meg i armen for å kjenne at dette ikke bare er en drøm. Jeg er veldig skadet etter dårlige forhold, så jeg sliter med å tro på at jeg er så heldig, men jeg jobber knallhardt med å ikke ødelegge dette Kjære deg, du er fantatisk, og du fortjener ikke noe av det vonde som skjedde deg. Ikke var det din feil heller. Jeg håper du tar avslutningsordene dine til deg og blåser opp fjærene her litt! Han er også heldig som traff deg! Kos dere! Anonymkode: acdac...ab9 2
Sophie-Ann Skrevet 27. april 2023 Forfatter #12 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjære deg, du er fantatisk, og du fortjener ikke noe av det vonde som skjedde deg. Ikke var det din feil heller. Jeg håper du tar avslutningsordene dine til deg og blåser opp fjærene her litt! Han er også heldig som traff deg! Kos dere! Anonymkode: acdac...ab9 Tusen takk skjønneste du ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Du har vært sammen med han i 3 uker? Anonymkode: f972b...04f 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Prøv 40 og alenemor 😄 32 er et godt utgangspunkt 😊 Anonymkode: 71c0a...bdb Har holdt på med en veldig lang sak da jeg ble skaddet på sykehuset når jeg var 23, brukt flere år bare på selve rettsaken mot dem og det har ikke vært mye til overs. Vil ikke legge for mye mørkt rundt en slik god anledning så jeg holder meg til å si jeg er takknemlig som har familie som har støttet meg. Men nå er saken over, og selv om det vil være vansker har jeg lyst til å se om det er noen mulighet for noen slags romantisk eksistense med noen, det bare virker håpløst å skal starte så sent med de limitasjonene på toppen. Anonymkode: ee9a9...d0e 2
Blåttvann Skrevet 27. april 2023 #15 Skrevet 27. april 2023 Sophie-Ann skrev (2 timer siden): Da kan jeg endelig røpe at jeg har funnet kjærligheten! Verdens søteste historie vi skal fortelle til alle som vil høre den. Vi møttes på Tinder 05 april. Jeg sveipet først, han noen timer senere. Han lastet ned Tinder bare minutter før vi matchet 😂Vi bestemte oss for å møtes den kvelden, begge hadde barnefri og fri fra jobb pga påsken og vi møttes på en bar i Bergen. En uke senere pakker jeg bagen og forlater leiligheten hans! Daten varte i en uke. Så man kan trygt si at det var kjærlighet med første blikk. Vi er like på alt som er viktig for meg, og han er helt latterlig god i sengen, trengte ingen guiding for å si det sånn. Vi er helt forgapt i hverandre og siden vi er så "gamle" bestemte vi oss bare for å satse. Jeg har møtt hans barn, de er store, og han har møtt mine to eldste.Min yngste holdes utenfor noen måneder til. Vi skal ikke gifte oss, flytte sammen eller få barn, så dette blir bare bløtkake og champagne 😊. Det jeg syns er så ufattelig er at noen så latterlig digg/sexy/morsom/smart kan like en som meg, må klype meg i armen for å kjenne at dette ikke bare er en drøm. Jeg er veldig skadet etter dårlige forhold, så jeg sliter med å tro på at jeg er så heldig, men jeg jobber knallhardt med å ikke ødelegge dette, vi snakker masse sammen om hvordan vi har det og han sender de fineste meldinger til meg. Vi har barnefri samtidig, så alt ligger til rette for at dette skal gå veldig veldig bra. Vi har bestilt vår første sydentur sammen nå i mai, jeg skal levere bacheloren min i sykepleien om 3 uker, så det blir feiring! Og til dere som sier: at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det, den sjansen tar jeg. Jeg har overhode ikke noe å tape enn et knust hjerte, så jeg har hoppet og satser på at det ikke blir en landing. Og til dere andre, ikke fir på kravene deres, ikke ta til takke og ikke gå på kompromiss med dere selv. Du er verdt å bli elsket av et godt menneske. Klisjeen sier at man møter den rette når man mentalt er klar og ikke behøver en kjæreste, og det kan jeg bekrefte. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv og min utdannelse, og nå er snart alt i boks! Dette blir en magisk sommer. Tusen takk for alle gode ord og for at dere har lest mine sprø innlegg om dating her inne. Digger dere ❤ Herregud så deilig å lese!!! NYT livet! ❤️❤️❤️ Dette er jeg sikker på at du fortjener! (Dessverre tror jeg ikke det er så "enkelt" å treffe den rette for alle. Jeg skjønner at du ikke mener noe vondt med det du sa, men det kan være mange årsaker til at folk ikke vil oppleve dette. Og det kan gjøre vondt å høre fra de som er i lykkerus at bare de jobber med seg selv, eller bare gjør sånn eller slik så vil det ordne seg. Man skal også ha veldig flaks! Noe du jo egentlig også er inne på mtp hvordan og hvorfor dere møttes på Tinder. Så nyt det!!!) 1
ESFP Skrevet 27. april 2023 #16 Skrevet 27. april 2023 Er det ikke litt tidlig å si at du har funnet kjærligheten etter tre uker? Du har blitt forelsket og ser en ny person gjennom rosa briller. Det er fint og føles fantastisk, men det er ikke kjærlighet. Nyt hvert sekund av den fasen du er i nå. Kjærlighet er ikke noe man finner men noe som tar lang tid å bygge, så kom heller tilbake om et år eller to og fortell om forelskelsen er blitt til kjærlighet og forholdet har tålt konflikter, grensesetting, vanskelige samtaler og manøvrering av ulike behov i ulike faser av forholdet. 1 3
ClausSaus Skrevet 27. april 2023 #17 Skrevet 27. april 2023 Sophie-Ann skrev (2 timer siden): Da kan jeg endelig røpe at jeg har funnet kjærligheten! Verdens søteste historie vi skal fortelle til alle som vil høre den. Vi møttes på Tinder 05 april. Jeg sveipet først, han noen timer senere. Han lastet ned Tinder bare minutter før vi matchet 😂Vi bestemte oss for å møtes den kvelden, begge hadde barnefri og fri fra jobb pga påsken og vi møttes på en bar i Bergen. En uke senere pakker jeg bagen og forlater leiligheten hans! Daten varte i en uke. Så man kan trygt si at det var kjærlighet med første blikk. Vi er like på alt som er viktig for meg, og han er helt latterlig god i sengen, trengte ingen guiding for å si det sånn. Vi er helt forgapt i hverandre og siden vi er så "gamle" bestemte vi oss bare for å satse. Jeg har møtt hans barn, de er store, og han har møtt mine to eldste.Min yngste holdes utenfor noen måneder til. Vi skal ikke gifte oss, flytte sammen eller få barn, så dette blir bare bløtkake og champagne 😊. Det jeg syns er så ufattelig er at noen så latterlig digg/sexy/morsom/smart kan like en som meg, må klype meg i armen for å kjenne at dette ikke bare er en drøm. Jeg er veldig skadet etter dårlige forhold, så jeg sliter med å tro på at jeg er så heldig, men jeg jobber knallhardt med å ikke ødelegge dette, vi snakker masse sammen om hvordan vi har det og han sender de fineste meldinger til meg. Vi har barnefri samtidig, så alt ligger til rette for at dette skal gå veldig veldig bra. Vi har bestilt vår første sydentur sammen nå i mai, jeg skal levere bacheloren min i sykepleien om 3 uker, så det blir feiring! Og til dere som sier: at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det, den sjansen tar jeg. Jeg har overhode ikke noe å tape enn et knust hjerte, så jeg har hoppet og satser på at det ikke blir en landing. Og til dere andre, ikke fir på kravene deres, ikke ta til takke og ikke gå på kompromiss med dere selv. Du er verdt å bli elsket av et godt menneske. Klisjeen sier at man møter den rette når man mentalt er klar og ikke behøver en kjæreste, og det kan jeg bekrefte. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv og min utdannelse, og nå er snart alt i boks! Dette blir en magisk sommer. Tusen takk for alle gode ord og for at dere har lest mine sprø innlegg om dating her inne. Digger dere ❤ Hyggelig å høre. Gratulerer! 😎👍 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #18 Skrevet 27. april 2023 Så gøy😍 Gratulerer!🥰 Anonymkode: 6abed...894 1
Ford3000 Skrevet 27. april 2023 #19 Skrevet 27. april 2023 Gratulerer! Kos dere mye sammen! Kanskje litt tidlig å satse på ett vis, men skal ikke si noe på det siden sånn egentlig da jeg og mannen satset på hverandre ganske tidlig og har vært sammen siden ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #20 Skrevet 27. april 2023 ESFP skrev (36 minutter siden): Er det ikke litt tidlig å si at du har funnet kjærligheten etter tre uker? Du har blitt forelsket og ser en ny person gjennom rosa briller. Det er fint og føles fantastisk, men det er ikke kjærlighet. Nyt hvert sekund av den fasen du er i nå. Kjærlighet er ikke noe man finner men noe som tar lang tid å bygge, så kom heller tilbake om et år eller to og fortell om forelskelsen er blitt til kjærlighet og forholdet har tålt konflikter, grensesetting, vanskelige samtaler og manøvrering av ulike behov i ulike faser av forholdet. For det store flertallet er det nok for tidlig å si etter bare tre uker at man har funnet kjærligheten. Men jeg kjenner tre par som alle tre har har visst ved første møte at det var dem. Oppegående, velfungerende mennesker. Og de har holdt sammen i 35, 30 og 25 år så langt. De har hatt sin del av utfordringer i livet de også, men de er fremdeles de lykkeligste parene jeg kjenner! Kjennetegnet til disse tre parene er at de kommuniserer veldig bra med hverandre, at de har respekt og omtanke for hverandre, at de liker hverandres humor. Disse parene kjenner ikke hverandre, men de har en annen ting felles også, og det er at de begge i hvert av parene er opptatt av at hver morgen når de våkner, så tenker de på hvordan de kan gjøre akkurat den dagen litt bedre for partneren. Ofte er det bare små ting som hverken krever penger eller mye tid, men som likevel er en veldig viktig del av deres lim i forholdet, at begge parter hver dag føler seg sett og verdsatt. Dessuten sier de selv at de fremdeles er veldig tiltrukket av partneren, og at de også når det kommer til det sensuelle og seksuelle, intimitet og nærhet har samme tanker om hverandre og ønsker at den andre skal føle seg sett og verdsatt hver dag. Så selv om oddsen kan være dårlig, så er det noen det faktisk fungerer for også Måtte det vare til dere blir gamle og grå begge to, Sophie-Ann ❤️ Anonymkode: d7554...507 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå